.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دود اعتراضات صنفی به چشم طلافروشان رفت

در هفته‌های اخیر اعتراض به لازم‌الاجرا شدن سامانه جامع تجارت علاوه بر افت شدید معاملات در بازار طلا به رکود در این بازار دامن زد. در همین راستا وزارت صنعت، معدن و تجارت در هفته اخیر در قالب بخشنامه‌ای جدید، تسهیلات تازه‌ای برای ثبت معاملات طلا در سامانه جامع تجارت یا سامانه مودیان در نظر گرفت. نکته مهم این بخشنامه این بود که ثبت موجودی اولیه در سامانه جامع تجارت مربوط به دارایی‌های شخصی یا سرمایه‌ای که در جریان تولید و فروش قرار نگرفته، نمی‌شود؛ بر این اساس نیازی نیست طلافروشان سرمایه (غیر از در گردش خود) را ابراز کنند، بلکه بایستی اطلاعات معاملات را ثبت کنند تا شفافیت در حوزه معاملات طلا بیشتر شود.

با وجود این، باز هم اعتراض طلافروشان ادامه داشت. صنف طلا خواستار حذف کلی اجرای سامانه جامع تجارت‌ هستند و از سوی دیگر بخش دولتی نیز آن را لازم‌الاجرا می‌داند.

پیش بینی قیمت طلا و سکه

کارشناسان اقتصادی برای روزهای پایانی اردیبهشت و هفته ابتدایی خرداد در صورت کاهش قیمت دلار نوسانات محدود کاهشی را پیش‌ بینی می‌کنند.

تحلیلگران بازارهای مالی با اشاره به اثر افزایش اونس در بازار طلای داخلی می‌گویند اگر طلای جهانی نتواند سقف ۲۳۸۰ دلاری را بشکند، در روند اصلاح قرار می‌گیرد و برگشت به منطقه ۲۳۱۲ دلاری نیز برای آن محتمل است. آنها با اشاره به افت آهسته و پیوسته دلار می‌گویند اگر اونس جهانی طلا در روند اصلاح قرار گیرد، برگشت سکه به قیمت ۳۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و طلا به قیمت سه میلیون و ۲۳۰ هزار تومان محتمل است.

گفتنی است اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایش دو دلاری پیدا کرده و با رقم ۲۳۷۸ دلاری در حال معامله است.

قیمت اونس جهانی نقره ۲۹ دلاری شد

اونس جهانی نقره با رقم ۲۹ دلار و ۶۲ سنتی در حال معامله است و یک دلار افزایش یافته است. هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی نیز روی رقم ۵۵ هزار و ۸۴۰ تومانی معامله شد و ۵۰۰ تومان رشد کرد.

راه سکه امامی از بازار طلا جدا شد

فیمت سکه امامی روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی بازگشایی شد و روی رقم ۴۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی به کار خود پایان داد. سکه‌ بهار بدون تغییر قیمت، روی رقم ۳۷ میلیون و ۹۹۵ هزار تومانی ایستاد.

شایان ذکر است نیم‌سکه با رقم ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی معامله شد و تغییر قیمت پیدا نکرد. قیمت ربع‌سکه ۱۰۰ هزار تومان گران و در کف کانال ۱۵ میلیون تومانی بسته شد. قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شد و ۱۹۵ هزار تومان رشد کرد.

طلا در روند کاهشی دلار رشد کرد

فیمت طلا در آخرین روز معاملاتی هفته پایانی اردیبهشت، کاهش محدودی پیدا کرد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افت ۲۰ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۵۶۹ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۱۰ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۳۶۴ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۳۱۹ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در تمام قطعات افزایش پیدا کرد. حباب سکه امامی ۶۸ هزار تومان، سکه بهار ۲۲۸ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۲۳ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۶۲ هزار تومان و سکه گرمی ۲۲۶ هزار تومان رشد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 28 ارديبهشت 1403
.

اس ام اس مارکتینگ پیام رسون

1403-02-23 20:45:41 44  0  0

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید، نه تنها مزاحم مشتری نیستید، بلکه برای او مفید هم خواهید بود.

 

بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ یکی از شیوه های مهم در تبلیغات است . اگر برایتان سوال است که چرا یکی از بهترین رو ش های تبلیغ است ،  تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

هدف اس ام اس مارکتینگ  : 

بازاریابی پیامکی با هدف برقراری ارتباط بیشتر با مخاطبان ، ارسال پیشنهادات ، به روز رسانی ها و هشدارهای  مهم ایجاد شده است . در واقع شما با استفاده از اس ام اس مارکتینگ میتوانید مخاطبین وفادار را نصیب کسب و کار خود کنید . حال نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون میخواهد به شما توضیح دهد که اس ام اس مارکتینگ چیست که انقدر قدرت در جذب مشتری دارد .

اس ام اس مارکتینگ از شیوه های بازاریابی در عصر حاضر است که قدرت خود را به دلیل دسترسی  اکثر مردم به موبایل ، پیدا کرده است . اس ام اس مارکتینگ یعنی ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به تلفن همراه مشتریان ودر جریان گذاشتن مردم از جشنواره ها و تخفیف ها است . 

حال باید کمی با شیوه کار این سامانه ارسال اس ام اس بیشتر آشنا شویم .

 

شیوه کار اس ام اس مارکتینگ : 

فروشندگان و تمامی کسانی که می‌خواهند از تبلیغات پیامکی استفاده کنند، اول باید یک متن مناسب آماده کنند. بعد باید یک لیست از شماره همراه مخاطبان هدف خود تهیه کنند. در مرحله آخر، متن را به همه مشتریان ارسال کنند و آن ها را در جریان تخفیفات و موضوعات مربوط به خریدوفروش قرار دهند. با این شیوه می‌توانند یک بازاریابی موفق داشته باشند و در یک ‌لحظه عده بسیار زیادی از مخاطبان یا مشتریان را درگیر پیغام تبلیغاتی خود بکنند

 

 

 

مزیت های اس ام اس مارکتینگ : 

- ارسال سریع و صرفه جویی در زمان

- کاهش هزینه ها

- دریافت بازخورد سریع از مشتریان و نرخ تبدیل بالا

- کمک به حفظ محیط زیست

-‌ قابلیت پیگیری تبلیغات

- امکان شخصی‌سازی پیامک

 

پیام رسون :

در حال حاضر ، صرفه جویی در هزینه ها  یک امر مهم است اینکه بتوانیم از کمترین هزینه ها برای کسب و کار خود تبلیغات انجام دهیم بسیار مهم است . به شما پیشنهاد میکنم با استفاده از کمترین هزینه ارسال پیامک ، اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای کسب و کار خود کنید .

شما میتوانید با خرید پنل اس ام اس از ارزان ترین پنل پیامک توسط نمایندگی سامانه پیامک شیراز ، اقدام به ارسال پیامک به بانک شماره موبایل پیام رسون و هم ارسال پیامک به بلک لیست ها کنید و از این طریق یک اقدام موثر در کسب و کار خود برداشته باشید . سامانه ارسال اس ام اس شیراز در این راه همواره پشتیبان و همراه شماست . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 28 ارديبهشت 1403
.

اصلا بوروسیا دورتموند کیست؟
در بوندسلیگا، آنها در جایگاه پنجم قرار دارند. تسخیر شده توسط ارواح سال گذشته و ضربه روحی به خاطر ازدست دادن عنوان قهرمانی در روز پایانی. آنها در طول فصل با نمایشی سینوسی دست و پنجه نرم کردند و گاهی اوقات کاملا شکست خورده به نظر می‌رسیدند. با این حال در لیگ قهرمانان، آنها آتشی در چشمان خود دارند با قلبی بسیار بزرگ. دورتموند امسال همه‌چیز است و هیچ چیز نیست! اما آنها امروز در فینال لیگ قهرمانان هستند و به نوعی، کاملا شایسته حضور در این مرحله هستند.

چرا رسیدن دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا یک پیروزی برای فوتبال است؟
پیروزی یک-صفر آنها مقابل پاری سن ژرمن در پارک‌دو‌پرنس در روز سه‌شنبه که منجر به یک برد در مجموع 2-صفر برای آنها شد یکی از قابل‌توجه‌ترین پیروزی‌های این رقابت‌ها در سال‌های اخیر بوده است. دورتموند حتی قرار نبود از مرحله گروهی خود جان سالم به در ببرد. نیوکاسل یونایتد آنها را شکست داد، میلان نیز همین‌طور و در آن مرحله اولیه، مطمئنا پی‌اس‌جی هم همین‌طور. اما آنها به هر شکلی که بود خودشان را بالا کشیدند.

حالا آنها به سمت ومبلی می‌روند و تقارن آن با اتفاقات گذشته هیچ ذهنی را آزاد نمی‌گذارد. 11 سال از زمانی که یورگن کلوپ آنها را برای آخرین‌بار تا فینال لیگ قهرمانان اروپا رهبری کرد، می‌گذرد و گرمای آن روزها و در واقع کل دوران کلوپ در دورتموند چیزی بوده که باشگاه از آن زمان در آرزویش بوده است. البته هیچ‌کس نمی‌تواند دورتموند امسال را برابر با آن تیم کلوپ توصیف کند، اما شیرینی این ناهنجاری و جذابیت موفقیت در وجود آنها نهفته است. این یک داستان عالی است که هیچ کس تصورش را نمی‌کرد.

برنامه خوب ترزیچ برای مهار پاریسی‌ها
تیم ادین ترزیچ بدون شکست پاریس را ترک کرد. در برخی مواقع، ضربات تهاجمی پی‌اس‌جی آنها را تهدید می‌کرد و حتی آنها را تحت‌تاثیر قرار داد. تیرهای عمودی دروازه دورتموند به لرزه افتاد و تیر افقی آنها هم به لرزه درآمد. پایه‌های تیم بارها و بارها لرزید اما فرو نریخت. به‌طور کلی‌تر، ترزیچ و بازیکنانش با یک برنامه بازی به پاریس سفر کردند که جواب داد. آنها عمیق و محکم بین خطوط نشستند. آنها مالکیت تهاجمی PSG را به سمت راست، دور از مناطق خطرناک مرکزی و مهم‌تر از همه کیلیان امباپه، هدایت کردند. هیچ راه عالی‌تری برای بازی وجود نداشت و این نقشه تا آنجا که می‌توانست به شرایط دورتموند نزدیک بود.

امباپه در بازی سه‌شنبه شب بی‌تاثیر نبود، اما هرگز بیش از حد درگیر بازی نشد. جولیان رایرسون در مقابل او یکی از بهترین بازی‌های خود را به عنوان بازیکن دورتموند انجام داد. جیدون سانچو که به خاطر تاثیر تهاجمی خود در بازی اول مورد تحسین قرار گرفت، دوباره مالکیت توپ را برای تیمش حفظ کرد، اما در محافظت از رایرسون، مدافع کناری خود نیز سختکوش بود. این بدان معنا بود که امباپه هرگز توپ را با شرایط خودش و موقعیت‌هایی که اغلب از آنها لذت می‌برد، نداشت.

در آن سوی زمین، عثمان دمبله و اشرف حکیمی 28 سانتر روی هم ارسال کردند. پیش از این در داخل محوطه، شانس با دورتموند بود، اما هنوز هم ترزیچ و کادر مربیگری‌اش امیدوار بودند آن آمار را ثبت شده ببینند. تیم آنها قرار بود در جایی فشار سنگینی را تجربه کند. بازی مقابل تیمی نظیر PSG که منابع زیادی دراختیار دارد، می‌تواند یک انتخاب تاکتیکی اشتباه ایجاد کند، اما دورتموند خوب انتخاب کرد. پاری سن ژرمن هرگز به اندازه کافی قوی نبود که برتری فنی خود را به اثبات برساند. تمرکز روی ضرباتی که به تیرک دروازه خورد یا شوت‌های بی‌شمار به معنای ازدست دادن نکته بازی در چارچوب فوتبال مدرن اروپا و نابرابری‌های فراوان آن است. دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن مساوی نیستند؛ نه از نظر نحوه اداره باشگاه نه از نظر مخارج.

این یک برد سورئال است
دورتموند برای غلبه بر این کمبود، عملکردی با انعطاف فوق‌العاده و کم تواضع ارایه داد. حتی بازیکنان تکنیکی بااستعداد ترزیچ روز سه‌شنبه نقش خود را تغییر دادند. تماشای عملکرد جولیان برانت، کریم آدیمی و مارسل سابیتزر که هر کاری را که لازم بود برای تیم انجام می‌دادند، چیزی تاثیرگذار بود.

 

این چیزی است که برد آنها را بسیار هیجان‌انگیز کرده است. دورتموند ماندگار شد. بازیکنان دورتموند بدن‌های خود را در مقابل شوت‌ها پرتاب می‌کردند. دورتموند آسیب دید، زیرا آنها مجبور بودند، زیرا باتوجه به همه این تشویق‌ها آنها تیم پنجم بوندسلیگا هستند. آنها آن‌قدر خوب نبودند که باید، ولی نه چیزی کمتر از آنچه لازم داشتند.

امروز، فوتبال یک نوع برتری تمیز و غریزی را جشن می‌گیرد. جشن‌های برنامه‌ریزی شده، کمال تاکتیکی و خونسردی با اعتماد به نفس؛ اینها مدهای فوتبال در عصر حاضر هستند و دورتموند به هیچ یک از آنها وفادار نبود. آنها با زانوهای گل‌آلود، بوی عرق روی بدن و ناامیدی دیده شدند، اما هواداران دورتموندی که از دره روهر به پاریس سفر کردند، حتما احساسی غم‌انگیز و غرورآمیز داشتند.

ترزیچ در مورد صعود گفت: «این تقریبا سورئال است. در برنامه بزرگ، ما شایسته رسیدن به فینال بودیم. ما به اینجا آمدیم تا با تیمی روبه‌رو شویم که ویژگی‌های زیادی دارد. این به لطف کار گروهی است که کمی شانس نیز همراهش شده است. من به تیمم، کادرم و کل باشگاه افتخار می‌کنم.»

مشکلات رویس و ترزیچ؟ دیگر اهمیتی ندارد!
هفته گذشته مارکو رویس اعلام کرد که در پایان فصل دورتموند را ترک خواهد کرد. رویس در فینال 2013 بازی کرد و در سال‌های پس از آن، مصدومیت‌های وحشتناک، شانس بد و افت مداوم تیم اطرافش را متحمل شده است. او مدت‌ها بود که مطمئن بود باشگاه را به عنوان یک اسطوره مدرن ترک می‌کند، اما این فصل همه‌چیز زیر ابری خاکستری رخ داد، زیرا روابط بین او و ترزیچ به دلیل اختلاف‌نظر در مورد مدت زمان حضور او در بازی او تیره شد

 

و با این حال، این حضور شگفت‌انگیز در فینال لیگ قهرمانان اروپا باعث شد این مشکل نیز مثل بسیاری از مشکلات دورتموندمهم به نظر نرسند. رویس به عنوان یک تعویضی در نیمه دوم وارد زمین شد و در کنار هم‌تیمی‌هایش به میدان رفت و حاضر بود هر آنچه در بدن 34 ساله‌اش باقی مانده را بدهد.

رویس بعد از بازی گفت: «چگونه بازی را بردیم؟ هیچ‌کس فردا نخواهد پرسید. مهم این است که بوروسیا دورتموند دوباره در فینال است. هیچ کس انتظار این را نداشت این فقط باورنکردنی است.»

هیچ کس انتظار این را نداشت از این مربی، از این بازیکنان، از این باشگاه. نه الان، نه حتی در سال‌های آینده. این قصه دراماتیک صعود دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا است. 
 

 



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 21 ارديبهشت 1403
.

با پیام رسون (ترموکس) را بشناسید

1403-01-30 17:17:20 158  0  0

اصولا با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و به روز شدن دنیای مدرن امروزه، اگر درهنگام استفاده از هر چیزی از ویژگی‌های مثبت و سازنده اش استفاده کنیم، باعث آسایش و رفاه ما می‌شود اما در مقابل آن با سوءاستفاده از همین تکنولوژی و امکانات دیجیتال، نه تنها آرامشی را برای ما نمی‌گذارد بلکه تاثیرات منفی فراوانی را نیز به همراه دارد.

اگر بخواهم مثالی را برای شما همراهان همیشگی پیام رسون بزنم، ابزارهای هک و اسپم از جمله ترموکس هستند .

افرادی هستند که با استفاده از کدها و قابلیت های ترموکس، با ارسال یک پیام ناشناس، نرم افزار یا موبایل افراد را هک می‌کنند و به اطلاعات شخصی آنها دسترسی دارند.

در این مقاله میخواهیم شما را با ترموکس و روش هایی که یک هکر میتواند انجام دهد آشنا کنیم پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون  همراه باشید .

 

 

 

ترموکس چیست؟

اگر کسی به بحث امنیت شبکه و هک کردن علاقه داشته باشد، بی‌تردید نام ترموکس را شنیده است. ترموکس در واقع یک شبیه ساز لینوکسی است که در آن فقط کدها و دستورات قابل نمایش هستند. این شبیه ساز قابلیت این را دارد که دستوراتی را به صورت کد اجرا کند و این کد را در ابزارهای دیجیتال دیگر نیز پیاده کند و نکته قابل توجه این است که می‌توان بدون دسترسی مستقیم به دستگاه مورد نظر و دسترسی به روت، فعالیت خود را انجام دهد. ترموکس علاوه بر نفوذ به نرم افزار ها، می‌تواند فعالیت های دیگری نظیر ارسال اس ام اس اسپم را داشته باشد، و به همین دلیل است که سامانه پیام کوتاه شیراز به کسب و کارها پیشنهاد می‌دهد که برای سازمان خود حتما از یک پنل پیامکی که از سامانه پیام کوتاه معتبر و دارای امنیت بالا میباشد حتمااستفاده کنند.

 

ترموکس در ارسال پیامک همان ارسال اس ام اس اسپم است که می‌تواند خطرناک باشد و نارضایتی کاربران را به همراه داشته باشد. با این حال برخی افراد گمان می‌کنند که اگر برای کسب و کار خود از ترموکس استفاده کنند، برای آنها به صرفه است و در هزینه های خود صرفه جویی کرده اند. اما باید بدانند که آسیب این مدل از ارسال پیامک برای کسب و کار بسیار  بیشتر است و اگر به دنبال یک راه مقرون به صرفه هستید تا برای کسب و کار خود تبلیغات پیامکی داشته باشید، می‌توانید به ارزان ترین پنل پیام کوتاه ایران یعنی سامانه پیامک شیراز مراجعه کنید و از هر نظر آسوده خاطر خواهید شد.

 

 

 

ارسال پیامک ترموکس از نظر قانونی :

همانطور که گفته شد ارسال اس ام اس با ترموکس، شیوه ای از اسپم است و گفتیم که از نظر حرفه ای راه حل مناسبی برای رسیدن به اهداف بازاریابی نیست، حال علاوه بر آن از نظر قانونی نیز دارای مشکل است چرا که ترموکس می‌تواند پیام های اسپم آزار دهنده ای برای کاربران ارسال کند.

 

اگر در حال برنامه ریزی برای کسب و کار تان هستید و نیاز دارید که تبلیغات انجام دهید، پیام رسون به شما پیشنهاد می‌دهد که بهترین راه حل  استفاده از ارسال پیامک انبوه از یک سامانه پیام کوتاه معتبر است.

 

 

پیام رسون:

ما در نمایندگی پیام کوتاه شیراز، شما را در این مسیر از ابتدا همراهی می‌کنیم چراکه رساندن افراد به هدفشان، تخصص پنل پیام کوتاه شیراز است و به خود میبالیم که در طی این سالها تمامی کاربرانی که به اهورا اطلس فارس اعتماد کرده اند،. رضایتشان را با وفاداریشان به ما نشان داده اند.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 21 ارديبهشت 1403
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی