.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

طلا پس از این که به بالای ۱۸۵۰ دلار صعود کرد آماده افزایش قیمت بیشتری می شود اما تحلیلگران می گویند این سطح باید به طور قطعی شکسته شود.

شتاب گرفتن رشد تورم در آمریکا که رکورد سه دهه ای را شکسته است، سرمایه‌گذاران را به سمت طلا هدایت کرده و این فلز ارزشمند هفته گذشته حدود سه درصد افزایش یافت.

فرانک چالی، استراتژیست ارشد بازار در شرکت "آر جی او فیوچرز" چنین گفت: همه چیز مربوط به تورم است. بازار در حال پذیرفتن این حقیقت است که تورم مدت طولانی‌تری ادامه خواهد داشت. سالها زمان می برد تا مسائل زنجیره تامین مربوط به پاندمی، همه تدابیر محرک مالی و تقاضای قوی ترمیم شود. همه چشمها به محدوده معاملاتی ۱۸۳۵ تا ۱۸۷۵ دلار دوخته شده است. حرکت پایین این سطح نشان دهنده پایان روند صعودی فعلی خواهد بود اما حرکت بالای این سطح ممکن است قیمت را تا مرز ۲۰۰۰ دلار پیش ببرد. آنچه برای استمرار روند صعودی اخیر مهم خواهد بود، حفظ سطح قیمت ۱۸۳۵ دلار است. ما می خواهیم قیمتها را بالای این سطح نگه داریم. از یک سو شکسته شدن بالای سطح ۱۸۷۵ دلار باعث موج صعودی دومی به سمت محدوده ۱۹۰۰ تا ۱۹۲۵ دلار می شود. تصور می کنم تا پایان سال قیمت ۲۰۰۰ دلار را مشاهده کنیم.

چالی توضیح داد خرید فنی به این شکل عمل می کند. اگر محدوده قیمت بالاتری شکسته شود افراد حس می کنند از روند صعودی جا مانده اند و خرید بیشتری اتفاق می افتد.

شون لاسک، یکی از مدیران شرکت والش تردینگ گفت: مسیر به سوی ۱۹۰۰ دلار اکنون بسیار روشن است. در پایین ۱۸۰۰ دلار فرصت خرید خوبی دیده می شود. چشم انداز چند ماه نخست سال ۲۰۲۲ خوب است. پیش بینی می‌کنیم طلا در پایان سال روند صعودی پیدا کند که تا ژانویه و فوریه هم ادامه داشته باشد.

بارت میلک، مدیر استراتژی جهانی شرکت "تی دی سکیوریتیز" گفت: این احتمال وجود دارد که طلا پیش از صعود در هفته جاری، اندکی نفس تازه کند. طلا برای رسیدن به رکورد بالایی که در سال ۲۰۲۰ به ثبت رسانده بود باید به بالای ۱۸۷۵ دلار حرکت کند. ما حدود دو ماه پیش از این که بانک مرکزی آمریکا لحن موافق‌تری برای افزایش نرخهای بهره پیدا کند، زمان داریم. در این فاصله ممکن است قیمت طلا در سطح قابل توجهی باشد زیرا افراد بیشتری می‌گویند بانک مرکزی از تورم عقب افتاده است. ممکن است طلا تلاش کند در ابتدای سال ۲۰۲۲ رکورد قیمت همه زمانها را بشکند.

بر اساس گزارش کیتکونیوز، مهمترین آمارهای اقتصادی که هفته جاری منتشر می شوند شامل شاخص تولید ایمپایر استیت نیویورک در روز دوشنبه، خرده فروشی و تولید صنعتی در روز سه شنبه، شروع ساخت خانه و مجوز ساخت در روز چهارشنبه و شمار متقاضیان بیمه بیکاری و شاخص تولید فدرال رزرو فیلادلفیا در روز پنج شنبه خواهند بود.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 23 آبان 1400
.

اپراتور پیام صوتی

1400-08-17 22:04:45 376  0  0

امروزه خلاقیت در نوع تبلیغات باعث برتری شما نسبت به رقیب هایتان می‌شود و اصلی ترین رکن در مارکتینگ می‌باشد .
تبلیغات بسیار گسترده بوده و انواع مختلفی را دارد و هر کسی بسته به نیازش و نوع کسب و کارش ، روش تبلیغ خود را انتخاب می‌کند. 
حال یک نمونه از تبلیغات ،اپراتور پیام صوتی می‌باشد که بسیار در مشتری مداری و ارتباط  با مشتری موفق بوده است ، چراکه شما می‌توانید خیلی راحت منظور و هدف خود را به مخاطب خود انتقال دهید .اپراتور پیام صوتی امکاناتی شبیه پنل اس ام اس را دارد با این تفاوت که به جای متن ، یک فایل صوتی را ارسال می‌کند. در اپراتور پیام صوتی شما باید از قبل صدای خود را ضبط کنید که برای این کار هیچ نیازی به دستگاه های پیشرفته نیست و خیلی راحت می‌توانید با تلفن همراه خود این کار را انجام دهید و با گذراندن چهار مرحله که در زیر به شما گفته می‌شود می‌توانید پیامک صوتی خود را ارسال کنید .

 

 

 

مرحله ۱ انتخاب و پرداخت : 
در این مرحله شما باید نسبت به نوع کسب و کارتان پنل اپراتور صوتی خود انتخاب کنید و از نمایندگی پنل پیامک مد نظرتان ، خرید را انجام دهید .

 

مرحله ۲ آماده سازی : 
در این مرحله شما پیامتان را به صدا تبدیل می‌کنید و سپس آن را بارگذاری می‌کنید . نکته ای که در اینجا حائز اهمیت می‌باشد اینست که فردی که مسئول ضبط صدا می‌باشد باید لحن خود را بسیار گیرا و جذاب کند طوری که مخاطب با شنیدن آن احساس آرامش کند . همچنین می‌توانید برای گیرا تر بودن صدای ضبط شده ، در پشت صدا یک موزیک آرام را پخش کنید .

 

مرحله ۳ بانک شماره های ارسالی : 
در این مرحله با توجه به کسب و کارتان ، باید صنف مخصوص را انتخاب کنید. انتخاب های شما می‌تواند بر اساس مورد های زیر باشد .
ارسال بر اساس کد پستی 
ارسال بر اساس منطقه 
ارسال از روی نقشه گوگل 
ارسال به صنف شغلی مد نظرتان 

 

مرحله ۴ ارسال پیام صوتی : 
در این مرحله نمایندگی پنل پیامکی را که انتخاب کرده اید شروع به ارسال پیام صوتی شما می‌کند. 
نکته مهم در این مرحله انتخاب نمایندگی پنل پیامک است که بسیار مهم می‌باشد چراکه نمایندگی پنل پیامک باید از سرورهای قدرتمند استفاده کند تا ارسال پیام صوتی با تاخیر انجام نشود در غیر این صورت شما ساعتی را که انتخاب کرده اید برای ارسال پیام صوتی به تاخیر می‌افتد و شاید باعث اذیت و مزاحمت برای مخاطبین شود و این کار نتیجه ای عکس را برای شما خواهد داشت .
همچنین بانک شماره موبایلی که نمایندگی پنل پیامک در اختیار شما قرار می‌دهد خیلی زیاد در جذب مشتری مهم می‌باشد. پس در انتخاب نمایندگی سامانه پیام کوتاه دقت کنید .


سامانه پیام کوتاه پیام رسون: 


نمایندگی پنل پیامک شیراز یکی از ارائه دهندگان اپراتور پیام صوتی به مخاطبین خود می‌باشد که با در بر داشتن ۱۰ سرور قدرتمند می‌تواند با سرعت و دقت بالا پیام های صوتی شما را در زمان تعیین شده ارسال کند همچنین با در اختیار گذاشتن بانک شماره موبایل جامع به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهیم که در کمترین زمان مخاطبین هدفتان را به مشتری های دائم شما تبدیل کند چراکه سامانه پیام کوتاه شیراز این امکان را دارد که صدای شما را به صورت همزمان برای انبوهی از مخاطبین تلفن ثابت و همراه ارسال کند و تعرفه ی آن را به صورت پالسی با شما محاسبه کند .
همچنین این قابلیت در سامانه پیام کوتاه پیام رسون وجود دارد  که اگر کسی بخواهد برای تبلیغات خود همزمان هم از ارسال پیامک استفاده کند هم ارسال پیام صوتی می‌تواند اپراتور ۹۰۰۰ را از نمایندگی پنل پیامک خریداری کند .



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 23 آبان 1400
.

اپراتور 3000

7 آبان 1400 433  0  0

اگر اهل خرید پنل پیامک برای ارسال پیامک تبلیغاتی هستید حتماً با پیش شماره های مختلف آشنا هستید و می دانید که باید بر اساس  نیازتان از اپراتورهای مختلف استفاده کنید . اما این را باید بدانید که اپراتورها در مجموع تفاوت چندانی با هم ندارد . برای مثال اپراتور همراه اول ، ایرانسل و رایتل همگی یک کار مشترک را انجام می‌دهند و تفاوت آنها در پیش شماره های آنها است با کمی تفاوت جزئی .

در مقاله های قبل تر که در سامانه پیام کوتاه پیام رسون به ثبت رسیده است به توضیح اپراتور 1000 ، اپراتور2000 ، اپراتور 9000 پرداختیم و تفاوت آنها را بازگو کرده ایم . اما در این مقاله می خواهیم به کالبد شکافی خطوط 3000 بپردازیم . پس برای آشنایی بیشتر با خط 3000 تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید .

 

 

تاریخچه اپراتور 3000 :

 

اپراتور مگفا (مرکز گسترش و فناوری اطلاعات ) ارائه دهنده اپراتور 3000 می باشد . شرکت مگفا در سال‌های فعالیت خود توانست بخش عظیمی از اعتماد سامانه های پیامکی را برای پربازده بودن این سر شماره را به خود جلب کند .  اپراتور 3000 یکی از قدیمی‌ترین اپراتورهای پیامکی به حساب می‌آید جالب است بدانید که این شرکت در سال 1360 در اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت های صنعتی تهران به نام شرکت ( پویندان ) به ثبت رسیده است . اما در سال 1382 به مرکز گسترش فناوری اطلاعات مگفا  تبدیل شده و موضوع این شرکت به ارائه سرشماره پیامکی و خدمات پیامکی تغییر یافته است .  برخی از سامانه پیام کوتاه بر این باورند که اپراتور پیامک 3000 یکی از وسیعترین سرشماره پیامکی ایران محسوب می‌شود .

 

 

مزایای اپراتور 3000 مگفا : 

 

- سرعت بالای ارسال پیامک و کیفیت بالای ارائه محصولات پیامکی
 
- دارای گواهینامه مدیریت کیفیت ISO9001
 
- توانایی اتصال به تمامی مراکز پیام کوتاه اعم از : همراه اول ، ایرانسل ، رایتل ، شرکت ارتباطات سیار
 
- قابلیت اتصال به اپراتورهای خارج از کشور بر اساس پروتکل SMPP
 
- مناسب بودن قیمت شماره های 10 ، 12 ، 14 رقمی نسبت به سایر اپراتور ها
 
- اعلام دقیق وضعیت ارسال و گزارش گیری دقیق از ارسال پیامک
 
 
 
معایب اپراتور 3000 مگفا : 
 

از اصلی ترین عیب اپراتور پیامک 3000 می‌توان به تعداد خطوط آن اشاره کرد  بدین صورت که وقتی شما می خواهید خط 3000 را به عنوان  پنل پیامک خود انتخاب کنید ، نمی توانید تا ۴ رقم بعد از پیش شماره 3000 را خودتان انتخاب کنید .  یعنی باید حتماً از خطوط ۸ رقمی به بالا خریداری کنید  و این تعداد رقم بین ۱۰ و ۱۲ و ۱۴ رقم متغیر می باشد . اما یک استثنا وجود دارد و آن هم این است که خطوط 3000 با شش رقم در موارد خیلی خاص ارائه می شود اما باید مبلغ بسیار بالایی را بابت آن پرداخت کنید . 

 

 

پیام‌ رسون کارگزار اپراتور 3000 مگفا :

 

نمایندگی سامانه پیامک پیام رسون و خیلی از شرکت‌های ارائه دهنده پنل پیامک با اپراتورهای مانند مگفا قرارداد می بندند تا بتوانند به بهترین شکل پنل پیامک را به مشتریانشان ارائه دهد و خرید پنل پیامک از سامانه پیام کوتاه این ویژگی را دارد که شما با خرید یک خط اختصاصی میتوانید از خطوط عمومی موجود در سامانه هم استفاده کنید و همین موضوع باعث شده که اکثر افراد برای تهیه پنل پیامک به کارگزاران سامانه پیامک مراجعه کنند .

همچنین برخی از سامانه پیامک هستند که در ارائه تعرفه و فروش خطوط تخفیف های بیشتری را نسبت به اپراتور ارائه دهنده در نظر می‌گیرند و هدف از این کار   جذب مشتری بیشتر میباشد و زمانیکه متقاضی قصد خرید پنل اس ام اس را داشته باشد حتما به سراغ ارائه دهنده ای میروند که با کمترین تعرفه بهترین کیفیت را عرضه میکند .  نمایندگی سامانه پیامک پیام رسون دقیقاً یکی از همین سامانه پیامک می باشد که اپراتور مد نظرتان را با تعرفه کمتر به شما ارائه می دهد و همین موضوع باعث شده که سامانه‌ پیامک شیراز را به عنوان ارزانترین پنل پیامک ایران معرفی کنند .

 

 

پیام رسون :


اگر قصد تبلیغ دارید و می‌خواهید از بهترین روش تبلیغ یعنی بازاریابی پیامکی استفاده کنید می‌توانید با توجه به شرایط کسب و کارتان ، اپراتور 3000 را انتخاب کنید اما باید ابتدا نسبت به خرید پنل پیامک اقدام کنید سپس درخواست پیش شماره  3000 را بدهید .
سامانه پیام کوتاه شیراز به عنوان یکی از پیشگامان ارائه‌دهندۀ خدمات پیام کوتاه با شرکت مگفا این امکان را دارد ، که خط  با سر شماره 3000 را برای کاربرانش فراهم کند و به عنوان یکی از پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران تا رسیدن شما به موفقیت همراهتان خواهد بود.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 17 آبان 1400
.

 ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کرد که با مصر توافقنامه‌ای را برای تقویت نیروهای امنیتی در گذرگاه مرزی «رفح» در نوار غزه امضا کرده است.

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارانوت» مقام‌های ارشد ارتش رژیم اسرائیل و نیروهای مسلح مصر یک نشست  را در شهر «شرم الشیخ» در سینا برگزار کردند.
در این نشست، اصلاحیه‌ای در مورد توافقنامه تنظیم حضور نیروهای امنیتی در منطقه رفح به نفع افزایش حضور امنیتی نیروهای مسلح مصر در منطقه به امضا رسید. در بیانیه رژیم اسرائیل آمده است که این اصلاحیه به تصویب کابینه امنیتی رسیده است.
کمیته نظامی مشترک به عنوان بخشی از معاهده صلح تاریخی بین اسرائیل و مصر در کاخ سفید در سال 1979 به امضا رسید و جلسات منظمی برای هماهنگی مسائل نظامی و دفاعی برگزار می کند.
رفح تنها گذرگاه بین مصر و فلسطین است. هم مصر و هم رژیم اسرائیل از زمان به قدرت رسیدن حماس در نوار غزه در سال ۲۰۰۷ محاصره این منطقه را حفظ کرده‌اند.
از زمانیکه دولت جدید رژیم اسرائیل در تابستان سوگند یاد کرد،هماهنگی امنیتی بین مصر و تل‌آویو علنی‌تر شده است. در همین زمینه،«عباس کامل» رئیس نهاد اطلاعاتی مصر قراراست  پایان ماه جاری برای دومین سفر خود به اسرائیل از زمان روی کار آمدن «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از بیت‌المقدس بازدید کند. به گفته منابع مصری، این مقام ارشد مصری پیشنهادی برای طرح کلی توافقنامه مبادله زندانیان به بنت ارائه خواهد کرد .
«شبکه خبری کان» نیز گزارش کرد که عباس کامل همچنین دیدگاه مصری‌ها را در مورد کمک‌های لازم برای نوار غزه که طرف‌های فلسطینی اخیرا در دیدار از مصر با آن موافقت کردند، ارائه خواهد کرد.
غزه دارای سه گذرگاه است که یکی گذرگاه رفح در جنوب متصل به مصر و دو گذرگاه دیگر متصل به فلسطین اشغالی یکی گذرگاه تجاری کرم ابو سالم ویژه حمل‌ونقل کالا (جنوب) و دیگری گذرگاه بیت حانون/ایرز ویژه تردد افراد (شمال) است.   بیش از دو میلیون فلسطینی ساکن غزه هستند که از سال ۲۰۰۷ تحت محاصره شدید رژیم صهیونیستی قرار دارند.
«آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد نیز به تازگی با ارائه گزارش سالانه به اعضای مجمع عمومی این سازمان، به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه حقوق بشر ملت فلسطین در اراضی اشغالی فلسطین از جمله قدس شرقی پرداخت. در این گزارش که مربوط به ۱ ژوئن ۲۰۲۰ تا ۳۱ ماه می ۲۰۲۱ است به موانع متعدد بر سر راه حقوق بشر در اراضی اشغالی فلسطین در نتیجه سیاست‌ها و رفتارهای اسرائیل اشاره شده است.
گوترش در گزارش خود از رژیم صهیونیستی خواسته است تا تدابیر لازم برای تضمین احترام کامل به حقوق بشر غیرنظامیان فلسطینی را اتخاذ کند.  دبیرکل سازمان ملل همچنین از رژیم صهیونیستی برای پایان فوری همه اقدامات علیه این غیرنظامیان که گاهی به حد شکنجه، مجازات سنگین و غیرانسانی می‌رسد، درخواست کرد.
گوترش از تل‌آویو خواست تا سریعا اقدامات مربوط به تعطیلی همه گذرگاه‌های منتهی به نوار غزه را لغو و برخورداری فلسطینیان از حق آزادی تردد در اراضی اشغالی فلسطین را تضمین کند.
وی پایبندی رژیم اسرائیل به مسئولیت خود به عنوان رژیم اشغالگر و تضمین دستیابی فلسطینیان به خدمات بهداشتی مناسب، رعایت حقوق کودکان فلسطینی و حقوق روزنامه‌نگاران و مدافعان حقوق بشر را ضروری خواند.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 17 آبان 1400
.

خط خدماتی با پروانه کسب

29 مهر 1400 421  0  0

اگر جزو افرادی باشید که از پنل پیامک برای کسب و کارتان استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید که پنل پیامک شامل خطوط و اپراتورهای مختلف می باشد که بسته به نیاز و شرایط تان باید از آنها خریداری کنید. همچنین برای خرید پنل پیام کوتاه مدنظرتان حتماً باید به نمایندگی سامانه پیام کوتاه مراجعه کنید و آن سامانه پیام کوتاه اگر جزء پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در حرفه خود باشد حتما تمامی اپراتورها و خطوط را برای ارائه به مشتریان دارد .
برای مثال سامانه پیام کوتاه پیام رسون که جز پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه ایران است تمامی خطوط و اپراتورها را برای ارائه به مشتریان دارد از جمله خط ۹۰۰۰ و خطوط سامانتل و غیره.

 در مقاله های قبل تر  به توضیح کامل این خطوط پرداخته‌ایم برای آشنایی بیشتر روی لینک خط ۹۰۰۰ و خط ۱۰۰۰ کلیک کنید و از تعرفه ها و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید .
در این مقاله می خواهیم شما را با خطی  آشنا کنیم که حتی با استفاده از پروانه کسب هم  می‌توانید برای خود پنل پیامک تهیه کنید.

 

 

 

 پروانه کسب : 

حتماً می‌دانید که تمامی مشاغل آزاد برای اینکه بتوانند به کار خودشان ادامه دهند باید پروانه کسب را ویژه مغازه و شغل مورد نظر در آن مغازه را کسب کنند. اما خیلی از افرادی که شغل آزاد دارند فکر می کنند که برای استفاده از پنل پیامک برای تبلیغ کسب و کارشان نیاز به این دارند که  شرکتی را ثبت کرده باشد و از طریق ثبت آن شرکت پنل پیامک را از نمایندگی پیام کوتاه خریداری کنند.
 اما این مژده را از طرف پیام رسون به تمامی صاحبان شغل آزاد می دهیم که در سامانه پیام کوتاه شیراز خطی وجود دارد به نام خط سامانتل که برای خریداری آن و ارسال پیامک تبلیغاتی می توانید با استفاده از پروانه کسب تان اقدام کنید. حال برای آشنایی بیشتر خط سامانتل تا پایان این مقاله با سامانه پیامک پیام رسون همراه باشید .

 

 

خط سامانتل پیام رسون: 

خط سامانتل یکی دیگر از خطوطی است که در  نمایندگی سامانه پیامک شیراز موجود می باشد و برای تبلیغات پیامکی به مشتریان ارائه می شود .حال این خط ویژه از جمله خطوطی است که برای عبور از بلک لیست نیازی به خدماتی شدن ندارد و در واقع خود خط، خدماتی می باشد و از این نظر با خط ۹۰۰۰ شباهت دارد.
اما از نظر تعرفه ارسال پیامک با اپراتور ۹۰۰۰ متفاوت میباشد و ضریب هر پیام در خط  سامانتل ۲/۸۴  می باشد.
 سامانه پیام کوتاه پیام رسون به دلیل ضریب بالایی که ارسال پیامک در سامانه خطوط سامانتل دارد این آفر را برای همراهان خود در نظر گرفته است که اگر در هنگام خرید پنل پیام کوتاه،  پنل رایگان با تعرفه ویژه ۱۳۰ ریالی را انتخاب کنید تعرفه ارسال پیامک در خطوط سامانتل به ۳۶ تومان تبدیل می شود.

 

 

 شرایط ثبت خط سامانتل : 

خط سامانتل در سامانه پیام کوتاه پیام رسون علاوه بر اینکه برای اشخاص حقیقی و حقوقی قابل ثبت می باشد برای افرادی که پروانه کسب دارند هم قابل ثبت و خریداری میباشد و هزینه خط که  ۳۵۰ هزار تومان است برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی یکسان می باشد.
 اگر قصد خرید خطوط سامانتل را  دارید می توانید به سایت نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون مراجعه کنید و پس از ثبت خط و پرداخت ۵۰ درصد از هزینه ،   بعد از دو هفته شرکت اهورا اطلس فارس خط را برای شما آماده می کند و بعد از آن می توانید با پرداخت بقیه مبلغ ، شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی خود کنید‌.

 

پیام رسون: 

 شرکت اهورا اطلس فارس با در بر داشتن تمامی خطوط و تعرفه ها و ضریب های متفاوت ارسال پیامک این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که برای انتخاب اپراتور شرایط محدودی نداشته باشد و آزادانه بتوانند اپراتور مدنظرشان را با در نظر گرفتن شرایط کسب و کارشان انتخاب کند و در این مسیر به شما این اطمینان را می دهیم که تا رسیدن شما به موفقیت در کنارتان خواهیم ماند .

 جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ ام‌ اس همین حالا اقدام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 7 آبان 1400
.

 قیمت دلار در بازار پنجشنبه، آخرین روز معاملاتی هفته اول آبان با یک دهم درصد کاهش، ۲۷۶۵۷ تومان اعلام شده است.



قیمت دلار در معاملات روز چهارشنبه پنجم آبان تا ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان هم رفت و پیش‌بینی می‌شد اگر خبر جدیدی از مذاکرات هسته‌ای نرسد، دلار وارد کانال قیمتی جدید شود. اما توئیت معاون وزیر امور خارجه، روند بازار را تغییر داد و قیمت دلار امروز ششم آبان به حدود ۲۷ هزار و ۶۵۰ تومان رسید.
 
توئیتی که دلار را ارزان کرد
علی باقری، معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران در حساب توئیتر خود خبر جدیدی از آغاز مذاکرات هسته‌ای اعلام کرد. او بعد از ملاقات با انریکه مورا در بروکسل نوشت: «توافق کردیم‌ پیش‌ از پایان ماه نوامبر، مذاکرات را شروع کنیم و تاریخ دقیق هفته بعد اعلام خواهد شد.»

این به آن معناست که مذاکرات هسته‌ای ایران در ماه جاری آغاز می‌شود. این خبر می‌تواند روند افزایشی قیمت دلار را تغییر دهد و روند بازار را معکوس کند.

این توئیت باقری در حالی است که سیگنال روز گذشته وزیر امور خارجه، قیمت دلار در بازار را افزایش داد. امیر عبدالهیان مجددا بر مواضع پیشین خود تاکید کرده بود. موضعی که در آن، آغاز مذاکرات مشروط به آزادسازی ۱۰ میلیارد دلار از اموال بلوکه شده ایران بود. این پیش‌شرط ماه گذشته هم اعلام شده و مقامات امریکایی هم واکنش مثبتی به آن نشان نداده بودند.


بازار زیر فشار تنش‌های سیاسی
رییس سابق کانون صرافان ضمن اشاره به روند افزایشی بازار ارز در هفته اول آبان تحت تاثیر اخبار و تنش‌های سیاسی و اقتصادی، در مورد کاهش قیمت دلار طی روز‌های آینده ابراز امیدواری کرد.

کامران سلطانی‌زاده، با اشاره به تاثیر‌پذیری سریع بازار ارز از اتفاقات سیاسی و اقتصادی، درباره علت افزایش قیمت دلار توضیح داد: طی چند روز گذشته تنش بین ایران و آذربایجان و تاثیر آن در روند بازگشت ارز صادراتی، نامشخص بودن وضعیت برجام و تعلل در برگزاری دور بعدی مذاکرات و همچنین جو روانی تهدید حمله به ایران از سوی رژیم صهیو‌نیستی و پاسخ متقابل ایران، از جمله عوامل سیاسی تاثیر‌گذار بر افزایش قیمت دلار بود.

این تحلیلگر بازار ارز ادامه داد: علاوه بر این موارد، زمزمه حذف ارز ۴۲۰۰تومانی و گمانه‌زنی‌ها درمورد تاثیر این موضوع، بر افزایش قیمت کالا‌های اساسی، حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت و شایعه افزایش قیمت و کمبود بنزین، از دیگر اتفاقات منفی بود که در روند صعودی بازار ارز نقش داشت.

سلطانی‌زاده به تغییرات قیمت دلار هم اشاره کرد و گفت: بر این اساس درحالی‌که دلار در مهر به کانال ۲۶هزار تومان کاهش یافته بود و هفته پیش هم در محدوده ۲۷۲۰۰تومان نوسان داشت، از اول آبان تحت تاثیر اتفاقات و اخبار منفی در مسیر صعودی قرار گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 7 آبان 1400
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی