.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تبلیغات از دیروز تا به امروز با پیام رسون

28 فروردین 1400 1106  0  0

تاریخچه تبلیغات :

از دوران ماقبل تاریخ نوعی از ارتباط  وجود داشته که موجودی کالا ها  و در دسترس بودن اجناس را به مردم اطلاع می‌دادند که امروزه به آن تبلیغ میگویند 

. برخی از تصاویری که بر روی دیواره غارهای اولیه نقش بسته است مربوط به سازندگان اشیای ابتدایی می‌باشد. بنابراین تبلیغ، معقوله‌ای نیست که چندان جدید باشد و مربوط به سال‌های اخیر گردد؛ بلکه ریشه در زندگی اجتماعی انسانها دارد.

 

 با این همه آنچه ما تحت عنوان تبلیغات  نو و جدید می‌شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد. برای اینکه ما بهتر بتوانیم تبلیغات جدید و نوین را درک کنیم، نخست باید شرایطی را که موجب پدیدار شدن آن شده است، مورد بررسی قرار دهیم تا تصویر بهتری از تحولات آن در گذر زمان داشته باشیم.

 

پیدایش تبلیغات : 

تبلیغات به شکل تدریجی مانند بسیاری از رسوم دیگر وارد تجارت و کسب شد و رفته‌رفته توسعه یافت زیرا لزوم آن احساس می‌شد و مردم برای اطلاع دادن از روش های مختلف تبلیغ استفاده می‌کردند  و رفته رفته این روش ها نیز مدرن تر شد که طی سال های اخیر یکی از بهترین روش تبلیغ، دادن آگهی بوده است.

 

 

 

آگهی چیست ؟: 

آگهی به مطالبی گفته می‌شود که از جانب فرد یا دستگاهی برای آگاه کردن عموم مردم تهیه و به روشی مناسب منتشر می‌گردد. آگهی‌ها می‌توانند چاپی یا غیرچاپی باشند. همچنین از نظر مالکیت می‌توانند به دو گروه دولتی و غیردولتی تقسیم گردند. آگهی انحصار وراثت، ابلاغیه، احضاریه ، آگهی مزایده و آگهی استخدام  نمونه‌هایی از آگهی‌های دولتی هستند.و آگهی های ملزومات مردم از جمله آگهی فروش سوپر مارکتی، آگهی البسه و... از نمونه های آگهی  غیر دواتی هستند.

 

در چند دهه پیش این نوع آگهی به صورت چاپ روی کاغذ بوده که به آن تراکت می‌گفتند و آن را روی دیوار یا درب های منزل می‌چسباندن که علاوه بر اینکه دوامی نداشت، زیبایی و تمیزی کوچه را نیز از بین می‌برد.

با آمدن تلفن همراه این شرایط کمی بهبود پیدا کرد و آنهایی که با تکنولوژی پیشرفت می‌کردند به ارسال اس ام اس تبلیغاتی روی آوردند. اما بازخورد فراوانی نداشت چون تقریبا 10 درصد مردم گوشی موبایل داشتند.

 

اما  با گذر زمان این روش یعنی ارسال اس ام اس تبلیغاتی یک روش پایدار تا به امروز شده چرا که تکنولوژی باپیشرفت شگرف خود باعث شده این روزها همه مردم از بزرگ و کوچک، گوشی موبایل داشته باشند. و این راه را برای تبلیغات بسیار آسان کرده است.

درست است که امروزه اپلیکیشن های مختلف مانند اینستا گرام، وات ساپ و... آمده که از این راه هم می‌توان آگهی تبلیغاتی خود را به اشتراک گذاشت تا مردم آن را ببینند ، اما بازخورد آن در برابر ارسال اس ام اس تبلیغاتی ناچیز است و  هنوز ارسال پیام کوتاه در جایگاه خاص و ویژه ای قرار دارد.

دلیل این جایگاه خاص خیلی واضح و روشن است، از جمله اینکه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با  کمترین تعرفه پیامک روبروست .یا اینکه در روش ارسال اس ام اس تبلیغاتی شما علاوه بر متن پیامک میتوانید لینک سایت یا اپلیکیشن های دیگر که در آنها نیز فعالیت میکنید را بگذارید . از موارد دیگری که میتوان به خاص بودن ارسال پیامک تبلیغاتی اشاره کرد اینست که شما برای مخاطبان حقیقی پبامک میزنید حتی میتوانید ارسال پیامک به بلک لیست نیز داشته باشید 

به همین دلیل است که هنوز اکثر کسانی که میخواهند تبلیغات انجام دهند از خرید پنل پیامک استفاده میکنند و در کنار آن از اپ های دیگر هم استفاده میکنند اما بیشترین بازده را از ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی دارند . 

 

شما نیز اگر میخواهید برای کسب و کارتان شروع به تبلیغات این روش دیرینه کنید ، میتوانید با خرید پنل پیامک از نمایندگی سامانه پیام کوتاه استفاده کنید و از تخفیفاتی که برای هر ناسبت میگذارند نیز بهره مند شوید .

جهت سفارش پنل پیامک از سامانه پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید .



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 30 فروردين 1400
.

به گزارش از روابط عمومی شرکت ملی پست حسن عمیدی رئیس موزه ارتباطات و عضو شورای تمبر کشور اعلام کرد: به همت موزه ارتباطات، شورای عالی تمبر و خانه موزه سیمین و جلال به مناسبت صدمین سالروز تولد سیمین دانشور، تمبر یادبود سیمین و جلال  هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در محل زندگی این دو نویسنده که امروز خانه موزه سیمین و جلال نام گرفته، رونمایی خواهد شد.‬

‫مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست با بیان اینکه رویکرد جدید شورای عالی تمبر برگرفته از تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (محمدجواد آذری جهرمی) در احیای جایگاه تمبر است، افزود: در همین راستا محوریت انتخاب موضوعات تمبر، فرهنگ، ادبیات، تاریخ، هنر و میراث ماندگاری است که هویت سرزمین ایران را در برگرفته است.‬

‫سیمین دانشور و همسرش جلال آل احمد، دو نویسنده و مترجم ایرانی که آثار زیادی از آن ها به جای مانده است، راهی جدید را در تاریخ نگارش ادبیات فارسی به وجود آورده اند، از این رو نگهداشت یادو خاطره این فرهیختگان و معرفی آنها به جهان امری حائز اهمیت و ضروری است.‬

‫عضو شورای عالی تمبر اضافه کرد: به دلیل محدودیت های کرونایی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی این برنامه از صفحه اینستاگرام شرکت ملی پست و موزه ارتباطات به صورت زنده پخش خواهد شد.‬

‫جلال آل احمد روشنفکر، نویسنده، منتقد ادبی و مترجم ایرانی و همسر سیمین دانشور بود. این نویسنده در دههٔ ۱۳۴۰ به شهرت رسید و در جنبش روشنفکری و نویسندگی ایران تأثیر بسزایی گذاشت.‬

‫سیمین دانشور (همسر جلال آل احمد) هم نخستین زن داستان‌نویس حرفه‌ای ایرانی بود که آثاری ارزشمند در ادبیات فارسی معاصر خلق کرد از آثار ماندگار و در واقع شاهکار ادبی وی می‌توان به رمان سَووشون اشاره کرد که به زبان‌های مختلف چاپ شده است.



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 29 فروردين 1400
.

راهنمای استفاده از پیام گیر صوتی با پیام رسون

23 فروردین 1400 792  0  0
پیام گیر صوتی یا همان منشی تلفنی از خدماتی است که همه شما با آن آشنا هستید، چراکه حتما برایتان پیش آمده که از ارگانی یا بانکی با شما تماس بگیرند و وقتی تلفن را جواب می‌دهید، اپراتور پیام صوتی آن ارگان یا بانک به شما چیزی را یادآوری کند برای مثال بگوید که سر رسید قسط شما فرا رسیده.

اما آیا به این فکر کرده اید که چه اپراتورهای از پیامک صوتی استفاده می‌کنند؟ و یا اینکه مزایای استفاده از پیام گیر صوتی چیست؟

در مقاله اپراتور پیام صوتی رایگان در سایت نمایندگی سامانه پیامک شیراز کاملا توضیح داده ایم که اپراتور پیام صوتی چیست. اما در این مقاله می‌خواهیم بررسی کنیم که چه اپراتورهایی از پیام گیر صوتی استفاده می‌کنند و چه مزیت هایی دارند.

اگر به این مبحث علاقه مند هستید تا پایان این مقاله همراه نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز باشید.

 

معروف ترین و پرطرفدار ترین اپراتورهای ایران یعنی ایرانسل و همراه اول، اپراتورهایی هستند که از پیام گیر صوتی استفاده می‌کنند و این قابلیت ویژه را در اختیار مشترکین خود قرار داده اند.حال به مزیت ها و راهنمای استفاده هر کدام به صورت جداگانه می‌پردازیم.

راهنمای استفاده از پیامگیر صوتی  شرکت همراه اول :

پیامگیر صوتی همراه اول در دسترس تمامی مشترکان بزرگترین اپراتور تلفن‌های همراه ایران قرار دارد. برای استفاده از این سرویس و بهره مند شدن از مزایای فوق العاده آن کافی است تا مسیر زیر را دنبال کنید:

  • شماره‌گیری کد دستوری *۱۰*۲۴۱#
  • ارسال ۲۴۱ به سرشماره ۱۰

فعال کردن این سرویس رایگان بوده و هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت. بعد از فعالسازی سرویس پیامگیر صوتی همراه اول، تماس‌های بدون پاسخ شما به شماره 09912 منتقل می‌شوند. تماس گیرندگان می‌توانند پیام‌های صوتی خود را ضبط کنند. بعد از ضبط پیام صوتی، پیامکی از سوی همراه اول برای شما ارسال می‌شود و شما را از وجود پیام صوتی آگاه می‌کند. در کنار پیامگیر های صوتی، پنل پیامک صوتی نیز وجود دارند که قابلیت‌های بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهند. شما می‌توانید با استفاده از پنل اس ام اس صوتی سامانه اس ام اس شیراز ، علاوه بر ارسال پیام‌های صوتی از قابلیت‌های ویژه‌ای برای تبلیغات صوتی نیز بهره مند شوید.

 

پیامگیر صوتی همراه اول چه قابلیت‌هایی دارد؟

ویژگی‌های نمایندگی سامانه پیامک  صوتی همراه اول شامل موارد زیر می‌شود:

  • با استفاده از روش‌های فوق، می‌توانید پیام گیر صوتی خود را در حالت عدم پاسخگویی به تماس (No-answer) قرار دهید. به این ترتیب اگر به تماس پاسخ ندهید، تماس‌های دریافتی شما به شماره ۰۹۹۱۲ انتقال می‌یابند.
  • در صورتی که فرد تماس‌گیرنده پس از اتصال به پیام گیر صوتی برایتان پیام بگذارد، پیامکی برای شما ارسال می‌شود و وجود پیام صوتی جدید را به شما اطلاع می‌دهد.
  • در صورتی که فرد تماس‌گیرنده پس از اتصال به پیام گیر صوتی پیام نگذارد، پیامکی برایتان ارسال می‌شود و وجود یک تماس بی پاسخ را به شما اطلاع می‌دهد.
  • شما می‌توانید از خط خود با شماره ۰۹۹۱۲ تماس بگیرید و پیام‌های جدید خود را بشنوید و یا مدیریت کنید.
  • در صورتی که به سیم کارت خود دسترسی نداشته باشید، می‌توانید با استفاده از سایر خطوط همراه اول با شماره ۰۹۹۱۳ تماس بگیرید و پس از وارد نمودن کلمه عبور، پیام‌های صوتی خود را دریافت کنید.
  • می‌توانید با شماره ۰۹۹۱۲ تماس بگیرید و برای پیام گیر صوتی خود، کلمه عبور تعیین کنید.

اگر طرفدار تبلیغات پیامکی هستید می‌توانید از سرویس پنل پیامک مخابرات برای دسترسی به مخاطبان خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید در پنل پیامک شیراز  شرایطی را فراهم کنید که در صورت از دست دادن تماس‌ها، پیامی برای مخاطبان ارسال شود.

 

راهنمای فعال سازی پیامگیر صوتی شرکت  ایرانسل: 

فعال سازی سرویس پیام صوتی ایرانسل نیز همانند سرویس همراه اول رایگان است. برای فعالسازی رایگان پیامگیر صوتی ایرانسل کافی است تا از کدهای دستوری زیر استفاده کنید.

  • فعالسازی سرویس در سیم کارت‌های دائمی: *555*4*5*1#
  • فعالسازی برای سیم کارت‌های اعتباری: *555*4*5*1#

 

پیامگیر صوتی ایرانسل چه ویژگی هایی دارد ؟ : 

با استفاده از پیامگیر صوتی ایرانسل می‌توانید حداکثر 30 پیام 120 ثانیه از مخاطبان خود دریافت کنید. پیام‌های شنیده شده تا 2 روز و پیام‌های شنیده نشده تا 7 روز قابل دسترسی هستند. نکته مهم این است که با فعال سازی پیامگیر صوتی دیگر امکان دایورت و انتقال تماس وجود نخواهد داشت. بر خلاف امکان ارسال پیامک به بلک لیست ، امکان بلاک کردن شماره‌های تلفن و عدم دریافت پیام‌های صوتی از یک شماره خاص وجود ندارد. اگر با مشکل ارسال پیامک به بلک لیست رو به رو شده‌اید توصیه می‌کنیم مقاله عبور از  بلک لیست پیام کوتاه  را مطالعه کنید.

 

شما عزیزان میتوانید برای تبلیغ کالای خود نیز از پیام گیر صوتی استفاده کنید . کافیست به سایت نمایندگی سامانه پیام کوتاه مراجه کنید و مشاوره لازم را از همکاران ما در پیام رسون دریافت کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 25 فروردين 1400
.

 وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ما در این وزارتخانه در تلاشیم تا با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها تولید مسکن را تسریع و تسهیل کنیم، گفت: استطاعت صاحب خانه شدن را برای مردم فراهم می‌کنیم.

محمد اسلامی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه یک‌هزار واحدی مسکونی ـ تجاری یاس سفید واوان در جمع خبرنگاران به تشریح اهمیت احداث این پروژه در ایجاد اشتغال و صاحبخانه شدن مردم پرداخت و اظهار کرد: امروز شاهد یک اقدام تازه در زمینه مسکن و آن‌هم در آخرین روز ماه شعبان معظم هستیم که این موضوع نشانگر اراده مصمم مجموعه حوزه مسکن و شهرسازی در کشور بوده است.

وی ضمن تقدیر از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساخت مسکن و همچنین با آرزوی ریشه‌کن شدن ویروس کرونا در کشور که باعث مشکلات عدیده در همه حوزه‌ها از جمله تولید مسکن شده است، عنوان کرد: ما در وزارت راه و شهرسازی در تلاشیم تا با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها، تولید مسکن را تسریع و تسهیل کنیم و تولید و عرضه مسکن را به‌ویژه برای جامعه هدف با توجه به نرخی که مسکن دارد، استطاعت صاحب خانه شدن را فراهم کنیم و شرایطی را در نظر بگیریم تا امید به خانه‌دار شدن، زمان کوتاه‌تری را به خود اختصاص دهد.

اسلامی تأکید کرد: امروز موضوعی که برای ما در کشور مهم است، این است که تولید مسکن باید به یک جریان تبدیل شود تا افرادی که ظرفیت ساخت را دارند، شرایطی برایشان فراهم شود تا همه ظرفیت‌ها و منابع خودشان را در ساخت مسکن به کار گیرند و ما هم تسهیلات مقررات و مانع زدایی را که لازمه کار است فراهم کنیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: از بدو ورود به وزارتخانه، با اصلاح سیاست‌ها و تغییر رویکردهایی که انجام شد، تلاش کردیم تا جریان صدور مجوزها به سمت‌وسوی روان‌سازی و تسهیل هدایت شود و نتایج آن امروز در کشور مشهود است.

وی تصریح کرد: نکته مهم دیگر در فرایند اخذ مجوزها برای شروع کار می‌توان به همین پروژه اشاره کرد. در این پروژه (یک‌هزار واحدی) طی 12 روز مصوبه آن در کمیسیون ماده پنج انجام شد و این‌ها نشانگر روشنی هستند مبنی بر اینکه سیاست‌ها کارکرد واقعی دارند و آن را در عمل مشاهده می‌نماییم.

اسلامی اظهار کرد: هدف واقعی امروز ما در کشور، آرام شدن و آرام کردن فضای پرالتهابی است که در بازارهاست که متأسفانه فوق‌العاده لجام‌گسیخته هستند و ابعاد زندگی مردم و پروژه‌ها را تحت تأثیر قرار داده‌اند. امیدواریم که هر چه زودتر کشور از این بحران‌ها عبور کند تا بتوان شرایط را عادی‌تر دنبال کرد.

عضو کابینه دولت دوازدهم با اشاره به دو پروژه دیگر مربوط به طرح اقدام ملی مسکن؛ یکی در اسلام‌شهر 800 واحد مسکونی و دیگری در شهریار 500 واحد مسکونی که مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی آن انجام شد، عنوان کرد: این پروژه (اسلامشهر) به دلیل برداشتی که پیمانکار داشت متوقف شده بود که به امید خدا با حضور ما، امروز این پروژه نیز فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

وی با انتقاد از زمان‌بندی 5 ساله ارائه شده به‌منظور ساخت پروژه یک‌هزار واحدی مسکن از سوی شرکت ایجاد محیط، تصریح کرد: آقای مهندس تابش دستور بدهند تا متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن هم که از دهک‌های متفاوتی هستند، در همین پروژه حضور پیدا کنند و منابع مردم نیز در آن استفاده شود تا با تزریق آن، راندمان بالاتر برود و بشود کمتر از 2 سال این مکان، به یک شهرک مسکونی خوب و با کیفیت تبدیل شود.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 24 فروردين 1400
.

 وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ما در این وزارتخانه در تلاشیم تا با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها تولید مسکن را تسریع و تسهیل کنیم، گفت: استطاعت صاحب خانه شدن را برای مردم فراهم می‌کنیم.

محمد اسلامی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه یک‌هزار واحدی مسکونی ـ تجاری یاس سفید واوان در جمع خبرنگاران به تشریح اهمیت احداث این پروژه در ایجاد اشتغال و صاحبخانه شدن مردم پرداخت و اظهار کرد: امروز شاهد یک اقدام تازه در زمینه مسکن و آن‌هم در آخرین روز ماه شعبان معظم هستیم که این موضوع نشانگر اراده مصمم مجموعه حوزه مسکن و شهرسازی در کشور بوده است.

وی ضمن تقدیر از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساخت مسکن و همچنین با آرزوی ریشه‌کن شدن ویروس کرونا در کشور که باعث مشکلات عدیده در همه حوزه‌ها از جمله تولید مسکن شده است، عنوان کرد: ما در وزارت راه و شهرسازی در تلاشیم تا با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها، تولید مسکن را تسریع و تسهیل کنیم و تولید و عرضه مسکن را به‌ویژه برای جامعه هدف با توجه به نرخی که مسکن دارد، استطاعت صاحب خانه شدن را فراهم کنیم و شرایطی را در نظر بگیریم تا امید به خانه‌دار شدن، زمان کوتاه‌تری را به خود اختصاص دهد.

اسلامی تأکید کرد: امروز موضوعی که برای ما در کشور مهم است، این است که تولید مسکن باید به یک جریان تبدیل شود تا افرادی که ظرفیت ساخت را دارند، شرایطی برایشان فراهم شود تا همه ظرفیت‌ها و منابع خودشان را در ساخت مسکن به کار گیرند و ما هم تسهیلات مقررات و مانع زدایی را که لازمه کار است فراهم کنیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: از بدو ورود به وزارتخانه، با اصلاح سیاست‌ها و تغییر رویکردهایی که انجام شد، تلاش کردیم تا جریان صدور مجوزها به سمت‌وسوی روان‌سازی و تسهیل هدایت شود و نتایج آن امروز در کشور مشهود است.

وی تصریح کرد: نکته مهم دیگر در فرایند اخذ مجوزها برای شروع کار می‌توان به همین پروژه اشاره کرد. در این پروژه (یک‌هزار واحدی) طی 12 روز مصوبه آن در کمیسیون ماده پنج انجام شد و این‌ها نشانگر روشنی هستند مبنی بر اینکه سیاست‌ها کارکرد واقعی دارند و آن را در عمل مشاهده می‌نماییم.

اسلامی اظهار کرد: هدف واقعی امروز ما در کشور، آرام شدن و آرام کردن فضای پرالتهابی است که در بازارهاست که متأسفانه فوق‌العاده لجام‌گسیخته هستند و ابعاد زندگی مردم و پروژه‌ها را تحت تأثیر قرار داده‌اند. امیدواریم که هر چه زودتر کشور از این بحران‌ها عبور کند تا بتوان شرایط را عادی‌تر دنبال کرد.

عضو کابینه دولت دوازدهم با اشاره به دو پروژه دیگر مربوط به طرح اقدام ملی مسکن؛ یکی در اسلام‌شهر 800 واحد مسکونی و دیگری در شهریار 500 واحد مسکونی که مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی آن انجام شد، عنوان کرد: این پروژه (اسلامشهر) به دلیل برداشتی که پیمانکار داشت متوقف شده بود که به امید خدا با حضور ما، امروز این پروژه نیز فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

وی با انتقاد از زمان‌بندی 5 ساله ارائه شده به‌منظور ساخت پروژه یک‌هزار واحدی مسکن از سوی شرکت ایجاد محیط، تصریح کرد: آقای مهندس تابش دستور بدهند تا متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن هم که از دهک‌های متفاوتی هستند، در همین پروژه حضور پیدا کنند و منابع مردم نیز در آن استفاده شود تا با تزریق آن، راندمان بالاتر برود و بشود کمتر از 2 سال این مکان، به یک شهرک مسکونی خوب و با کیفیت تبدیل شود.



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 24 فروردين 1400
.

پیامک چند رسانه ای

18 فروردین 1400 271  0  0

 

 

 

پیامک چند رسانه ای به عنوان یک سرویس پر کاربرد سال هاست که در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است . به همین منظور امروز سامانه پیام کوتاه شیراز قصد دارد شما عزیزان را بیشتر با پیامک چند رسانه ای آشنا کند ، پس تا پایان این مقاله با سامانه پیامک شیراز همراه باشید .

 

پیامک چند رسانه ای : 

پیامک چند رسانه ای یا همان MMS  یکی ار پر کاربرد ترین ابزار ارسال پیامک در شبکه های موبایلی است . حال علت محبوبیت این سرویس آنست که هیچ محدودیت متنی در ارسال اس ام اس تبلیغاتی ندارد . همچنین این سرویس امکان آن را دارد که شما همراه با ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه خود ، عکس ، فیلم و صدا نیز ارسال کنید . 

همین قابلیت های ویژه باعث شده  که با استفاده از ارسال پیامک ، شانس دیده شدن برندها چندین برابر افزایش پیدا کند .حال میتوانید این تجربه شگرف را با پیام رسون تجربه کنید و برندتان را به همگان بشناسایید .

 

تفاوت sms و msm : 

پیام کوتاه متنی < sms > و پیام کوتاه چند رسانه ای < mms >هر د و بر یک بستر هستند و به صورت متنی ارسال میشوند با این تفاوت که در پیام کوتاه چند رسانه ای هیچ محدودیتی برای تعداد کارکتر وجود ندارد اما موضوعی که باعث محدودیت در عرضه این سرویس شده است این است که برای استفاده از خدمات mms باید به اینترنت دسترسی داسته باشید. 

از دیگر تفاوت های mms با sms میتوان به هزینه های آن اشاره کرد که هزینه برای پیام کوتاه چند رسانه ای بیشتر از پیام کوتاه متنی است . همچنین سرعت انتقال mms کمتر از sms  است .اما در رسانه های پیشرفته مانند نمایندگی پیام کوتاه شیراز با داشتن امکانات ویژه این شرایط را برای کاربران فراهم کرده که بتوانند پیام کوتاه چند رسانه ای را به صورت انبوه و با سرعت بالا ارسال کنند . 

 

کاربرد پیامک چند رسانه ای در تبلیغات اس ام اسی 

یکی از عوامل موفقیت ، متمایز بودن با دیگران است . اگر برای کسب و کار خود از بهترین روش تبلیغ یعنی تبلیغات پیامکی استفاده میکنید ، میتوانید از قابلیت های mms هم بهره مند شوید و خود را از رقبایتان متمایز کنید چراکه در یک تبلیغ شما هم از متن ، هم تصویر ، و هم صدا استفاده کرده اید و همه ی  حواس مشتری را به خود جلب کرده اید .

این مژده را نیز به شما بدهیم که برای فعالسازی mms به فعالسازی تبلیغات پیامکی ایرانسل و همراه اول وجود ندارد و صرفا فعال بودن این سرویس روی خط افراد برای دریافت پیامک های انبوه و چند رسانه ای کافیست . 

 

امروز با یکی دیگر از خدمات پیام رسون آشنا شده اید و میتوانید برای کسب و کارتان به پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه اعتماد کنید و برای خرید پنل پیام کوتاه شیراز همین حالا اقدام کنید .

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از سامانه پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید .



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 21 فروردين 1400
.

پیامک چند رسانه ای

18 فروردین 1400 271  0  0

 

 

 

پیامک چند رسانه ای به عنوان یک سرویس پر کاربرد سال هاست که در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است . به همین منظور امروز سامانه پیام کوتاه شیراز قصد دارد شما عزیزان را بیشتر با پیامک چند رسانه ای آشنا کند ، پس تا پایان این مقاله با سامانه پیامک شیراز همراه باشید .

 

پیامک چند رسانه ای : 

پیامک چند رسانه ای یا همان MMS  یکی ار پر کاربرد ترین ابزار ارسال پیامک در شبکه های موبایلی است . حال علت محبوبیت این سرویس آنست که هیچ محدودیت متنی در ارسال اس ام اس تبلیغاتی ندارد . همچنین این سرویس امکان آن را دارد که شما همراه با ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه خود ، عکس ، فیلم و صدا نیز ارسال کنید . 

همین قابلیت های ویژه باعث شده  که با استفاده از ارسال پیامک ، شانس دیده شدن برندها چندین برابر افزایش پیدا کند .حال میتوانید این تجربه شگرف را با پیام رسون تجربه کنید و برندتان را به همگان بشناسایید .

 

تفاوت sms و msm : 

پیام کوتاه متنی < sms > و پیام کوتاه چند رسانه ای < mms >هر د و بر یک بستر هستند و به صورت متنی ارسال میشوند با این تفاوت که در پیام کوتاه چند رسانه ای هیچ محدودیتی برای تعداد کارکتر وجود ندارد اما موضوعی که باعث محدودیت در عرضه این سرویس شده است این است که برای استفاده از خدمات mms باید به اینترنت دسترسی داسته باشید. 

از دیگر تفاوت های mms با sms میتوان به هزینه های آن اشاره کرد که هزینه برای پیام کوتاه چند رسانه ای بیشتر از پیام کوتاه متنی است . همچنین سرعت انتقال mms کمتر از sms  است .اما در رسانه های پیشرفته مانند نمایندگی پیام کوتاه شیراز با داشتن امکانات ویژه این شرایط را برای کاربران فراهم کرده که بتوانند پیام کوتاه چند رسانه ای را به صورت انبوه و با سرعت بالا ارسال کنند . 

 

کاربرد پیامک چند رسانه ای در تبلیغات اس ام اسی 

یکی از عوامل موفقیت ، متمایز بودن با دیگران است . اگر برای کسب و کار خود از بهترین روش تبلیغ یعنی تبلیغات پیامکی استفاده میکنید ، میتوانید از قابلیت های mms هم بهره مند شوید و خود را از رقبایتان متمایز کنید چراکه در یک تبلیغ شما هم از متن ، هم تصویر ، و هم صدا استفاده کرده اید و همه ی  حواس مشتری را به خود جلب کرده اید .

این مژده را نیز به شما بدهیم که برای فعالسازی mms به فعالسازی تبلیغات پیامکی ایرانسل و همراه اول وجود ندارد و صرفا فعال بودن این سرویس روی خط افراد برای دریافت پیامک های انبوه و چند رسانه ای کافیست . 

 

امروز با یکی دیگر از خدمات پیام رسون آشنا شده اید و میتوانید برای کسب و کارتان به پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه اعتماد کنید و برای خرید پنل پیام کوتاه شیراز همین حالا اقدام کنید .

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از سامانه پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید .



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 21 فروردين 1400
.

پیامک چند رسانه ای

18 فروردین 1400 271  0  0

 

 

 

پیامک چند رسانه ای به عنوان یک سرویس پر کاربرد سال هاست که در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است . به همین منظور امروز سامانه پیام کوتاه شیراز قصد دارد شما عزیزان را بیشتر با پیامک چند رسانه ای آشنا کند ، پس تا پایان این مقاله با سامانه پیامک شیراز همراه باشید .

 

پیامک چند رسانه ای : 

پیامک چند رسانه ای یا همان MMS  یکی ار پر کاربرد ترین ابزار ارسال پیامک در شبکه های موبایلی است . حال علت محبوبیت این سرویس آنست که هیچ محدودیت متنی در ارسال اس ام اس تبلیغاتی ندارد . همچنین این سرویس امکان آن را دارد که شما همراه با ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه خود ، عکس ، فیلم و صدا نیز ارسال کنید . 

همین قابلیت های ویژه باعث شده  که با استفاده از ارسال پیامک ، شانس دیده شدن برندها چندین برابر افزایش پیدا کند .حال میتوانید این تجربه شگرف را با پیام رسون تجربه کنید و برندتان را به همگان بشناسایید .

 

تفاوت sms و msm : 

پیام کوتاه متنی < sms > و پیام کوتاه چند رسانه ای < mms >هر د و بر یک بستر هستند و به صورت متنی ارسال میشوند با این تفاوت که در پیام کوتاه چند رسانه ای هیچ محدودیتی برای تعداد کارکتر وجود ندارد اما موضوعی که باعث محدودیت در عرضه این سرویس شده است این است که برای استفاده از خدمات mms باید به اینترنت دسترسی داسته باشید. 

از دیگر تفاوت های mms با sms میتوان به هزینه های آن اشاره کرد که هزینه برای پیام کوتاه چند رسانه ای بیشتر از پیام کوتاه متنی است . همچنین سرعت انتقال mms کمتر از sms  است .اما در رسانه های پیشرفته مانند نمایندگی پیام کوتاه شیراز با داشتن امکانات ویژه این شرایط را برای کاربران فراهم کرده که بتوانند پیام کوتاه چند رسانه ای را به صورت انبوه و با سرعت بالا ارسال کنند . 

 

کاربرد پیامک چند رسانه ای در تبلیغات اس ام اسی 

یکی از عوامل موفقیت ، متمایز بودن با دیگران است . اگر برای کسب و کار خود از بهترین روش تبلیغ یعنی تبلیغات پیامکی استفاده میکنید ، میتوانید از قابلیت های mms هم بهره مند شوید و خود را از رقبایتان متمایز کنید چراکه در یک تبلیغ شما هم از متن ، هم تصویر ، و هم صدا استفاده کرده اید و همه ی  حواس مشتری را به خود جلب کرده اید .

این مژده را نیز به شما بدهیم که برای فعالسازی mms به فعالسازی تبلیغات پیامکی ایرانسل و همراه اول وجود ندارد و صرفا فعال بودن این سرویس روی خط افراد برای دریافت پیامک های انبوه و چند رسانه ای کافیست . 

 

امروز با یکی دیگر از خدمات پیام رسون آشنا شده اید و میتوانید برای کسب و کارتان به پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه اعتماد کنید و برای خرید پنل پیام کوتاه شیراز همین حالا اقدام کنید .

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از سامانه پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید .



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 21 فروردين 1400
.

 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت، می‌گوید که «۶۰ درصد» جمعیت ایران زیر خط «فقر فرضی» قرار دارند.

این نماینده پیشین مجلس در یک نشست انجمن‌ اسلامی دانشجویی گفته که «گرسنگی و فقر در ایران معنادار» شده است.

او افزود: «وقتی مجلس تصمیم گرفت یارانه بدهد اعلام کرد به ۶۰ میلیون نفر تعلق می‌گیرد که این میزان حدود ۷۲ درصد جمعیت کشور را شامل می‌شود، یعنی ما می‌پذیریم ۷۳ درصد مردم ایران مستحق اعانه هستند».

این عضو مجمع تشخیص مصلحت با بیان این‌که «وضعیت مردم آن‌قدر خراب است»، افزوده که این شرایط، حکومت را «ملزم» می‌کند «حتی احکام اولیه و اصول اساسی را زیرپا بگذارد و به مردم کمک کند».

توکلی بدون اشاره به جزئیات، تاکید کرده که «اگر حکومت این کار را نکند ممکن است آن اتفاقی رقم بخورد که نباید شود».



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 19 فروردين 1400
.

استراتژی فروش عالی با پیام رسون

11 فروردین 1400 8  0  0

این روزها تنوع محصولات بسیار زیاد است و مردم برای خرید هر چیزی، با دنیایی از تنوع و شرکت ها و ارائه کنندگان مختلف رو به رو می‌شوند. اینکه بتوانید در ارائه محصولات و جلب اعتماد مشتری موفق باشید، کار دشواری نیست فقط نیاز به کمی تلاش و استفاده از تجربه های کسانی است که در این راه موفق شده اند.

تا پایان این مقاله با پیام رسون همراه باشید و از تجربه ی ده ساله سامانه پیام کوتاه شیراز بهره مند شوید.

 

 

 

شما دارای هر محصولی که باشید باید در اولین مرحله محصول خود را به طور 100 درصد بشناسید و عاشق محصول خود باشید  و ویژگی بارز ان را نسبت به دیگر کالاهای مشابه شناسایی کنید و مطمئن باشید که محصول شما باعث می‌شود که مخاطبتان زندگی راحت تری داشته باشد. در واقع آنقدر به محصول خود ایمان داشته باشید که مطمئن باشید اگر مخاطب شما از محصول خریداری نکند حتما ضرر خواهد کرد و برای اینکه از محصول شما خریداری شود، هر کاری را انجام می‌دهید.

اگر به این فکر می‌کنید که ارسال پیامک تبلیغاتی باعث مزاحمت مخاطبتان می‌شود، یعنی یا به محصول خود مطمئن نیستید یا اینکه ضرر کردن مخاطب برای شما اهمیتی ندارد.

 

در مرحله دوم مخاطب هدفتان را به خوبی بشناسید و عاشق آن شوید. شناخت مخاطب هدف از مهمترین عنصر فروش به روش تبلیغات پیامکی است.

به زبان دیگر اگر شما به محصولتان ایمان داشته باشید و عاشق کار ومحصولتان باشید اما از آن برای فردی که مناسب آن نیست تبلیغ کنید، وقت و هزینه تان را بیهوده صرف کرده اید.

شناخت مخاطب هدف یعنی اینکه شما افراد را با خصوصیات و ویژگی های بارز محصولتان تطابق دهید.

یکی از راه های شناخت مخاطب، استفاده از نمایندگی های پیامک است. در نمایندگی پیام کوتاه معمولا بانک جامعی از شماره موبایل افراد وجود دارد که آنها را دسته بندی کرده اند. مثلا بر اساس سن، جنسیت، محل سکونت، شغل، تحصیلات و...

شما خیلی راحت میتوانید با خرید پنل اس ام اس از نمایندگی پیام کوتاه شیراز یک بانک شماره موبایل جامع داشته باشید که بر اساس آن ابتدا اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه کنید و سپس از بین افراد، آنهایی که به سایت شما مراجعه کرده اند و از محصولتان استقبال کرده اند را شناسایی کنید و آنها را جز مخاطبین هدف خود قرار دهید.

جهت خرید پنل پیامک شیراز از نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 14 فروردين 1400
.

رییس کل بانک مرکزی درباره لابی های موجد در صندوق بین المللی گفت: انتظار داریم، صندوق بین‌المللی پول بدون تبعیض و نفوذهای ایجاد شده توسط لابی‌های سیاسی یا فشارهای وارده از سوی آمریکا، هر چه سریع‌تر به درخواست قانونی ایران پاسخ دهد.


 همتی عصر امروز و در جلسه‌ مجازی که در ادامه سلسله نشست‌های جانبی اجلاس بهاره صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی و با حضور رییس صندوق بین‌المللی پول، وزرا، روسای کل بانک‌های مرکزی و روسای موسسات مالی منطقه‌ای حوزه مناپ (MENAP) برگزار ‌شد، گفت: از زمان شیوع بیماری کوید-۱۹، اقتصاد همه کشورها به ویژه کشورهای در حال توسعه به شدت آسیب دیده‌ است و ایران یکی از کشورهایی است که بیشترین آسیب را از این بیماری همه‌گیر در منطقه تجربه کرده است.



وی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان افزود: با این حال و با وجود تحریم‌های اعمال شده توسط آمریکا و سیاست فشار حداکثری آن کشور، ایران توانسته بر مشکلات غلبه کرده و تدابیر مناسبی را اتخاذ کند و آخرین رشد اقتصادی کشور در ۹ ماهه سال ۱۳۹۹، در سطح ۲.۲ درصد بوده است. اما همانند اکثر کشورهای درحال توسعه، برای پیشبرد سیاست‌های خود به منابع مالی نیاز دارد.

عالی‌ترین مقام بانک مرکزی با اشاره به اقدامات موسسات مالی بین‌المللی در این زمینه یادآور شد: در همین راستا، مؤسسات مالی بین‌المللی برای کمک به کشورهای نیازمند نسبت به ارائه برخی تسهیلات مالی اقدام کردند تا آثار منفی بیماری یاد شده را کنترل و رشد اقتصادی‌شان را احیا کنند.

همتی با بیان اینکه صندوق بین‌المللی پول تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار به ۸۵ کشور وام ارائه کرده، تصریح کرد: صندوق به کشورهای منطقه مناپ نزدیک ۱۶ میلیارد دلار وام داده است اما ایران که از نخستین کشورهایی بود که تقاضای وجوه اضطراری کرد، تاکنون هیچ‌گونه تسهیلاتی را بدون ارائه هرگونه دلیل منطقی دریافت نکرده است.

وی افزود: متأسفانه، در یادداشت اداری مورخ ۱۵ اکتبر ۲۰۲۰، به مدیر اجرایی گروه آمریکا دستور داده شده با درخواست ایران برای دریافت تسهیلات مخالفت کند. به این ترتیب، تمایل یک کشور موجب سلب دسترسی کشور دیگر به منابع مالی موردنیاز برای مقابله با تأثیرات بیماری کوید-۱۹ می‌شود.

رییس کل بانک مرکزی این امر را تناقضی آشکار با روح و اهداف یک سازمان بین‌المللی دانست و عنوان کرد: ما انتظار داریم، صندوق بین المللی پول بدون تبعیض و نفوذهای ایجاد شده توسط لابی‌های سیاسی یا فشارهای وارده از سوی آمریکا؛ هر چه سریع‌تر به این درخواست قانونی پاسخ دهد.

گفتنی است مقصود از کشورهای حوزه مناپ (MENAP) منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا، افغانستان و پاکستان است.

منا (MENA - Middle East and North Africa) به معنی خاورمیانه و شمال آفریقا اصطلاحی است که برای نامیدن کشورهای عمده تولیدکننده نفت که در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا قرار دارند به کار می‌رود.

از ماه آوریل سال ۲۰۰۳ میلادی، صندوق بین‌المللی پول واژه MENAP را در تحلیل‌های آماری خود به کار برد که شامل کشورهای منا (MENA خاورمیانه و شمال آفریقا) به علاوه‌ افغانستان و پاکستان است



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 12 فروردين 1400
.

ارتقاء انگیزه مشتری با پیام رسون

5 فروردین 1400 5  0  0

بیشتر مردم همانقدر خوشحال اند که ذهن خود را برای خوشحالی آماده نموده اند. ( دیل کارنگی)

 

گاهی یک حرف یا یک جمله مثل تلنگری عمل می‌کند که ما را به سمت و سوی آرزوهایمان هدایت می‌کند. یعنی همان جایی که ترس هایمان را رها میکنیم و به سوی هدفی که همیشه به دنبالش بودیم، گام بر میداریم.

مطالعه جمله های انگیزشی و ارسال آن برای دوستان و عزیزانمان می‌تواند مثل یک دوپینگ روحی عمل کند.

 

اگر از پنل پیام کوتاه استفاده می‌کنید، نیازی نیست که برای مخاطبانتان فقط از تخفیف ها و اجناس خود ارسال پیامک داشته باشید، گاهی یک جمله زیبا و موثر باعث زنده شدن امید در زندگی افراد می‌شود و زمانی که افراد  باعث خوشحالی و انگیزه دادن به افراد دیگر شوند، می‌تواند همیشه مانند یک دوست در کنارش بماند و جز افرادی می‌شود که هیچ گاه از خاطر انسانها پاک نمی‌شود.

 

پس به پیشنهاد سامانه پیام کوتاه شیراز، اگر از پنل پیامکی استفاده می‌کنید و برای کسب و کار خود پیامک تبلیغاتی ارسال میکنید، هر چند وقت یکبار هم برای بانک شماره موبایلتان اس ام اس های انگیزشی ارسال کنید و مانند یک همراه و دوست در کنار مخاطبانتان باشید.

 

شما می‌توانید برای داشتن میلیون ها جملات زیبا و با ارزش از بزرگان دنیا، اقدام به خرید پنل پیامک از نمایندگی پیامک شیراز کنید، تا سامانه پیام کوتاه شیراز این جملات را به صورت فایل pdf و کاملا رایگان در اختیار شما همراهان پیام رسون قرار دهد.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 8 فروردين 1400
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی