.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ترامپ در لحظه ورود به دادگاه طوری به نظر می‌رسید که گویی رویدادهای اخیر اندکی بر او تأثیر گذاشته است، چنانچه موهای طلایی‌رنگ او این بار بیش از حد معمول آشفته‌تر بود.

به گزارش  یورونیوز، اعضای پیشنهادی هیات منصفه در مورد وابستگی‌های سیاسی، فعالیت‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی و جنبه‌های مختلف زندگی‌شان مورد بازجویی‌های گسترده قرار گرفتند، با این حال افشای هویت یکی از آن‌ها باعث نگرانی سایرین شده است.

دونالد ترامپ صبح جمعه در چهارمین روز از محاکمه خود، در دادگاهی با حضور ۱۲عضو اصلی هیات منصفه و یک نفر علی‌البدل که همگی از قبل انتخاب شده بودند وارد شد. پنج عضو علی‌البدل دیگر نیز احتمالا تا پایان هفته انتخاب خواهند شد.

 

ترامپ در لحظه ورود طوری به نظر می‌رسید که گویی رویدادهای اخیر اندکی بر او تأثیر گذاشته است، چنانچه موهای طلایی‌رنگ او این بار بیش از حد معمول آشفته‌تر بود.

در بیرون از دادگاه، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده طبق روال همیشگی خود هنگام مواجهه با روندهای قضایی به گلایه از اوضاع پرداخت. او ادعای دسیسه‌چینی دادگاه علیه خودش را تکرار کرد و هوش آلوین براگ، دادستان منطقه منهتن را مورد تمسخر قرار داد و گفت که او «آنقدر باهوش نیست که حتی بتواند خودش را نمایندگی کند».

ترامپ اصرار داشت که او باید الان در کارزار انتخاباتی در پنسیلوانیا، جورجیا و کارولینای شمالی حضور می‌داشت نه اینکه به دادگاه نیویورک بیاید.

دونالد ترامپ از خوان مرچان، قاضی این پرونده خواست تا او را از قید و بند ممنوعیت‌ها در رابطه با اظهارنظر درباره شهود، هیات منصفه، کارکنان دادگاه و اعضای خانواده طرفین پرونده، آزاد کند.

اعضای پیشنهادی هیات منصفه در مورد وابستگی‌های سیاسی، فعالیت‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی و جنبه‌های مختلف زندگی‌شان مورد بازجویی‌های گسترده قرار گرفتند.

روز پنج‌شنبه یکی از اعضای هیات منصفه پس از آنکه مشخصاتش در رسانه‌ها افشا شد، ابراز نگرانی کرد و از بودن در هیات منصفه معذور شد و قاضی خوان مرچان حکم داد که برخی از مشخصات هویتی اعضای هیات منصفه از جمله محل کار آن‌ها نباید علنی شود.

تا کنون ترامپ در تمام جلسات دادگاه حضور داشته و عمدتا بی‌تفاوت ظاهر شده است؛ اما پلتفرم اجتماعی او «تروث» چنان طوفانی به راه انداخته است که دادستان‌ها سرانجام اعلام کردند که رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده حکم ممنوعیت پخش اخبار داخل دادگاه را نقض کرده و باید به خاطر اهانت به شأن دادگاه محاکمه شود. 

قرار است جلسه رسیدگی به این موضوع نیز در ۲۳ آوریل برگزار شود.

 

اتهام دونالد ترامپ در این پرونده، پرداخت یک حق‌السکوت ۱۳۰ هزار دلاری است که مایکل کوهن، وکیل و کارچاق‌کن سابق او، در جریان مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ به «استورمی دنیلز» پرداخت تا از علنی شدن ادعاهای این بازیگر فیلمهای مستهجن مبنی بر داشتن رابطه جنسی خارج از ازدواج با ترامپ جلوگیری کند.

به گفته دادستان‌ها، ترامپ هنگام بازپرداخت هزینه‌هایی که آقای کوهن به استورمی دنیلز داده، هدف از پرداخت‌ها را در سوابق مالی شرکت پنهان کرده است.

 کوهن در سال ۲۰۱۸ به جرم خود اعتراف کرد و به احتمال قوی یکی از شاهدان اصلی این پرونده خواهد بود. 

ترامپ اتهامات مربوط به داشتن رابطه با خانم دنیلز را رد کرده و تیم حقوقی او ادعا می‌کند که پرداخت‌های صورت گرفته به کوهن به خاطر هزینه‌های قانونی معتبر بوده است.

سایر پرونده‌های ترامپ

 


دونالد ترامپ هم اکنون با ۳۴ فقره اتهام در مورد دستکاری در سوابق تجاری روبرو است و این محاکمه، اولین محاکمه کیفری او است که در دادگاهی در آمریکا برگزار می‌شود.

به طور جداگانه، سه پرونده دیگر در مورد رفتار ترامپ در جریان یورش به کنگره آمریکا در ششم ژانویه ۲۰۲۱، سهل‌انگاری او در نگهداری اسناد طبقه‌بندی شده در خانه اش در مار-آلاگو و تلاش او برای باطل اعلام کردن آرای انتخابات ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا نیز در دادگاه حال پیگیری است، اما وکلای ترامپ تاکنون موفق شدند جلسات آن را به تعویق بیندازند.

علیرغم همه این مشکلات حقوقی که پیش‌روی ترامپ است، او عملا نامزد رسمی حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست جمهوری آینده خواهد بود و بار دیگر در ماه نوامبر با جو بایدن به رقابت خواهد پرداخت.

در نظرسنجی‌های انجام شده به‌ویژه در ایالت‌های سرنوشت‌ساز خاکستری، ترامپ با اختلافی اندک از جو بایدن جلوتر است.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 31 فروردين 1403
.

آشنایی با CRM تحلیلی و کاربرد های آن با پیام رسون

1403-01-27 21:32:34 142  0  0

وقتی که دارین بیزینس میکنین حتما میدونین که این کسب و کار هر روز داره به میزان قابل توجهی داده تولید میکنه. هر ذره از این داده ها ممکنه دارای اطلاعات کلیدی باشه که به رشد کسب و کارتون کمک میکنه.

به همین دلیل شما به بهترین ابزارهای تحلیلی نیاز دارین تا بتونه داده ها و اطلاعات رو به صورت قابل فهم و مرتبط با نیاز کسب و کارتون به شما اراعه بده.

یکی از این ابزارها، CRM تحلیلیه که وظیفه تحلیل و آنالیز داده های مربوط به ارتباط کسب و کار با مشتریانش رو به عهده داره. این نوع سی آر ام به شما کمک میکنه داده های فروش، بازاریابی و خدمات مشتری رو به راحتی تجزیه و تحلیل کنین .

پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید تا بیشتر با سی آر ام تحلیلی آشنا شوید . 

 

 

 

انواع CRM : 

1- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) عملیاتی
2- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مشارکتی
3- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) تحلیلی

 

 

تفاوت CRM تحلیلی با عملیاتی و مشارکتی: 
سی آر ام عملیاتی به فرآیندهای اتوماسیون فروش، بازاریابی و خدمات می پردازد که شامل تعامل مستقیم با نیازهای مشتریان میباشد . اما CRM تحلیلی روی عملیاتی تمرکز دارد که به طور مستقیم با مشتریان در ارتباط نیست . این CRM داده های مشتری را تحلیل می کند تا توانمندی و تصمیم گیری یک سازمان را بهبود بخشد .

سی آر ام مشارکتی منابع و استراتژی های بین کسب و کارهای مجزا را به منظور شناسایی، جذب، توسعه، حفظ و نگهداری مشتریان ارزشمند، همسو می کند. این نوع CRM در سناریوهای B2B که چندین کسب و کار می توانند همزمان  توسعه، تحقیق بازار و بازاریابی یک محصول مشترک را بررسی کنند ، در بر دارد . 

 

 

مزایای استفاده از CRM تحلیلی :
سی آر ام تحلیلی دارای مزایای زیادی میباشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم : 

1- نرخ تبدیل بهتر
2- بهبود تجزیه و تحلیل بازار قبل از اجرای کمپین بازاریابی
3- افزایش وفاداری و رضایت مشتری
4- پیش بینی و برنامه ریزی مالی دقیق تر
5- درک بهتر مشتریان و در نتیجه افزایش فروش و عملکرد بهتر 

6- فرآیندهای خودکار به CRM تحلیلی این امکان را میدهد تا رفتار مشتری آینده ، قدرت خرید مشتری فعلی یا نیازهای مشتری را تجزیه و تحلیل کند .

 

 


کاربرد CRM تحلیلی : 
مدیریت تحلیلی ارتباط با مشتری (CRM) در صنایع و بخش‌های مختلفی استفاده می‌شود که درک رفتار مشتری و تصمیم‌گیری مبتنی بر داده‌ها حیاتی است. برخی از زمینه های رایج که در آن اعمال می شود عبارتند از:

 

۱- خرده فروشی:
خرده فروشان از CRM تحلیلی برای تجزیه و تحلیل الگوهای خرید مشتری، بهینه سازی مدیریت موجودی، و شخصی سازی کمپین های بازاریابی برای افزایش رضایت و وفاداری مشتری استفاده می کنند.

 

۲- خدمات مالی:
در صنعت مالی، CRM تحلیلی برای تجزیه و تحلیل تراکنش های مشتری، پیش بینی فروش و رفتارهای مالی و شخصی سازی محصولات مالی بر اساس نیازها و ترجیحات فردی استفاده می شود.

 

۳- ارتباطات:
شرکت های مخابراتی از CRM تحلیلی برای تجزیه و تحلیل الگوهای استفاده از مشتری، پیش بینی ریزش و بهینه سازی قیمت گذاری و طرح های خدمات استفاده می کنند و در نهایت حفظ مشتری را بهبود می بخشند.

 

۴- مراقبت های بهداشتی:
CRM تحلیلی در مراقبت های بهداشتی برای تجزیه و تحلیل داده های بیمار، شخصی سازی خدمات مراقبت های بهداشتی و بهبود نتایج بیمار استفاده می شود. همچنین می تواند به پیش بینی نیازهای بیمار و بهینه سازی تخصیص منابع کمک کند.

 

۵- تجارت الکترونیک:
پلتفرم های تجارت الکترونیک از CRM تحلیلی برای تجزیه و تحلیل رفتار مرور و خرید مشتری، توصیه محصولات و شخصی سازی تجربه خرید آنلاین برای کاربران استفاده می کنند.

 

۶- تولید:
CRM تحلیلی به شرکت های تولیدی در تجزیه و تحلیل بازخورد مشتریان، بهینه سازی مدیریت زنجیره تامین و پیش بینی تقاضا برای محصولات کمک می کند.

 

۷- مهمان نوازی:
هتل ها و مشاغل مهمان نوازی از CRM تحلیلی برای تجزیه و تحلیل ترجیحات مهمان، بهبود خدمات مشتری و شخصی سازی تلاش های بازاریابی برای بهبود تجربه کلی مهمان استفاده می کنند.

 

۸- خودرو:
شرکت های خودروسازی از CRM تحلیلی برای تجزیه و تحلیل ترجیحات مشتری، پیش بینی روند بازار و بهینه سازی استراتژی های بازاریابی و فروش برای بخش های مختلف مشتریان استفاده می کنند.

 

۹- تکنولوژی:
شرکت های فناوری از CRM تحلیلی برای تجزیه و تحلیل تعاملات پشتیبانی مشتری، پیش بینی نیازهای نرم افزاری یا سخت افزاری و شخصی سازی پیشنهادات محصول بر اساس الگوهای استفاده مشتری استفاده می کنند.

 

۱۰- آموزش:
مؤسسات آموزشی از CRM تحلیلی برای تجزیه و تحلیل داده های دانش آموزان، شخصی سازی تجربیات آموزشی و بهبود مشارکت و حفظ دانش آموزان استفاده می کنند.

 

 

پیام رسون : 

تیم تحریره سامانه پیام کوتاه شیراز در این مقاله سعی کرد شما را با یکی از نرم افزارهای کاربردی به نام CRM تحلیلی آشنا کند چراکه میداند رسالتش در این کار این است تا همراهان همیشگی سامانه پیام کوتاه شیراز را با جدیدترین و به روز ترین نرم افزارها آشنا کند تا همه بتوانند در کسب و کارشان به بهترین درجه و سطح خود برسند . لذا همچنان تاکید داریم که در بازاریابی های خود حتما از پنل پیامک و ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنید تا بتوانید سریع تر مسیر خود را طی کنید و به موفقیت برسد . 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

 



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 31 فروردين 1403
.

 رسانه عبری گزارش داد با توجه به واکنش‌های گسترده بین‌المللی علیه جنایات رژیم صهیونیستی، ممکن است کشورهایی مانند چین و ترکیه تحریم‌هایی را بر روابط تجاری خود با اسرائیل وضع کنند.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد با توجه به شدت جنایات اخیر این رژیم، احتمال دارد ترکیه و چین تحریم‌هایی را علیه این رژیم وضع کنند؛ از جمله در بازار صادرات خودرو.

در این گزارش آمده است: «بحران‌های بین‌المللی که اسرائیل از آغاز جنگ (غزه) در آن‌ها گیر افتاده شباهتی به بحران‌های گذشته نداشته و ممکن است توازن قدرت را در بازار خودرو بر هم بزند.»

 

 

در این گزارش با بیان اینکه شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان مانند «تویوان»، «هیوندا» و «رنو» محصولات خود را در ترکیه تولید می‌کنند، آمده است که این کشور در سال میلادی گذشته چهارمین صادرکننده خودرو به سرزمین‌های اشغالی بود و بیش از ۲۷ هزار دستگاه خودرو به اراضی اشغالی صادر کرد.

به گزارش شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، واکنش‌های گسترده رسانه‌ای و نارضایتی مردم ترکیه از جنایات رژیم اشغالگر ممکن است دولت این کشور را به وضع تعرفه‌های سنگین یا حتی تحریم اسرائیل در حوزه صادرات خودرو وادار کند.

علاوه بر ترکیه، ممکن است صادرات خودرو از چین به اراضی اشغالی هم دستخوش تغییر شود. در یک دهه گذشته اسرائیل شاهد افزایش حضور خودروهای چینی بوده و در سال میلادی گذشته تقریبا ۴۷ هزار دستگاه خودرو از چین به سرزمین‌های اشغالی صادر شد. این مسئله خودرو را به بخش مهم از مبادلات تجاری میان چین و رژیم صهیونیستی تبدیل کرده است.

اما اخیرا رسانه‌های چین جنایات رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفته و شرکت‌های خودروسازی این کشور سعی دارند قراردادهای خود با اسرائیل را مسکوت نگه دارند. این تلاش برای جلوگیری از انتشار اخبار روابط تجاری در رسانه‌ها نشان دهنده این است که چین رفته‌رفته در می‌یابد روابط تجاری این کشور با اسرائیل بیش از آنکه سودده باشد، زیان‌بار است.

به گزارش شبکه ۱۲ اسرائیل، این ممکن است موجب به تعویق افتادن قراردادها یا کاهش صادرات خودرو از چین به اراضی اشغالی شده و بازارهای رژیم صهیونیستی را از حضور خودروهای روز دنیا محروم کند.



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 27 فروردين 1403
.

آشنایی با شخصیت برند و ضرورت آن برای کسب و کار

1403-01-19 20:40:51 273  0  0

دیگر بازار مربوط به صنایع مختلف از حالت اختصاصی بودن خارج شده و نسبت به گذشته، تعداد شرکت‌های مشابه و فعال در بازار صنایع مختلف ، افزایش چشمگیری داشته است؛ کسب‌وکارهایی که هر کدام به نحوی برای رونق و توسعه فعالیت خود، از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. ایجاد شخصیت برند یکی از این روش‌هاست و با تمرکز روی ایجاد وجه تمایز، مسیر هموار‌تری پیش‌روی کسب‌وکارها برای فعالیت در حوزه‌ای خاص قرار می‌دهد. در این مقاله، میخواهیم شما را با شخصیت برند و اهمیت و ضرورت آن برای کسب و کار آشنا کنیم پس پیشنهاد میکنم حتما تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

شخصیت برند چیست؟ :
منظور از شخصیت برند این است که صفات، ویژگی‌ها، احساسات و یا اهداف انسانی را به برندها پیوند بزنیم. شخصیت برند، مشخصه‌ها و ویژگی‌های انسانی (مانند دلسوزی، شوخ‌طبعی، قابل‌اعتماد بودن، خلاقیت، صادق بودن ، سرکشی و غیره)را به برند نسبت داده و باعث می‌شود که مشتریان با آن ارتباط برقرار کنند.

در واقع شخصیت برند به مجموعه‌ویژگی‌هایی اشاره دارد که کسب‌وکار یا سازمان بر پایه‌ی آن‌ها ساخته می‌شود تا بر شناختی که افراد از محصولات، سرویس‌ها، اهداف و ارزش‌ها دارند، تأثیر بگذارد. شخصیت برند کسب‌وکار می‌تواند با ارائه‌ی پاسخ‌های احساسی، روان‌شناختی یا فیزیکی، اهداف بلندمدت خود را در بازار منعکس کند.

 

اگر می‌خواهید شخصیت یک برند مشخص را بررسی کنید، کافیست آن برند را به‌عنوان یک شخص تصور کنید: چگونه صحبت می‌کند؟ در شرایط خاص چگونه رفتار می‌کند؟ چگونه لباس می‌پوشد؟ و غیره.

مثلاً اگر برند مرسدس بنز یک انسان بود چگونه شخصیتی داشت؟ فردی بی‌سواد بود یا دانش بالایی داشت؟ بلندپرواز با تخیلات بزرگ یا قانع و متواضع ؟ فردی که حتی در شرایط سخت هم می‌توانست نظم را به‌‌خوبی حفظ کند یا شخصی سست عنصر با ظرفیت پایین ؟ لباس‌های باکیفیت بالا می‌پوشید یا لباس‌های ارزان‌قیمت؟ پاسخ این سؤالات، شخصیت برند مرسدس بنز را می‌سازد.

در واقع شخصیت برند هم مانند شخصیت انسان همان چیزی است که برند را دوست داشتنی یا منفور، الهام بخش یا کسل کننده می‌کند.

 

 

چرا شخصیت برند برای موفقیت کسب و کارها مهم است؟ :
شخصیت برند علاوه بر یادآوری آسان برندها برای مشتریان، تاثیر آن روی موفقیت کسب‌وکارها را  نیز بسیار چشمگیر کرده است . هویت برند این حس را به مشتریان منتقل می‌کند تا خود را جزئی از یک برند بدانند. ایجاد این حس در مشتریان، تاثیر چشمگیری روی طرز فکر آن‌ها در مورد برندهای مختلف می‌گذارد که این موضوع زمینه‌ساز موفقیت کسب‌وکارها خواهد بود . ساخت شخصیت برند برای تبلیغ آگاهی از محصولات و خدمات برند شما بسیار ضروری است. این کار می‌تواند با فراهم کردن آگاهی ارزش‌مندی از نیازهای مشتری و بهبود استراتژی‌های کلی بازاریابی، مشارکت بازار شما را افزایش دهد.

شخصیت برند می‌تواند کمک کند تا فضایی را ایجاد کنید که بازار شما به جامعه‌ی متعهد و فعالی تبدیل شود. ارتباط با مشتریان یا کاربران محصولات یا سرویس‌هایتان در اعتمادسازی به شما کمک می‌کند و این احتمال را افزایش می‌دهد که بازخورد مشتری صادقانه و مثبت باشد و در توسعه‌ی اهداف به شما یاری می‌رساند.

 

 

 

انواع شخصیت های برند : 

 

۱. شخصیت‌های برند تحولی و ابداعی
شخصیت‌های برند با ماهیت تحولی، روش‌ها و استراتژی‌هایی را به ‌کار می‌گیرند که بتوانند در ارائه‌ی ایده یا هدف خاصی در صنعت پیشگام باشند. توانایی شکستن زنجیره‌ی استفاده از روش‌های سنتی جذب مشتری، ویژگی دیگری از این رویکرد برای فروش محصولات و خدمات تحولی محسوب می‌شود.

برای مثال، فرض کنید که برند لباسی دائما ایده‌های جدیدی را طراحی می‌کند و توسعه می‌دهد که محدودیت‌‌های سنتی دنیای مُد را در ایده‌های مرسوم، رسمی بودن و پذیرش اجتماعی می‌شکند. ممکن است مأموریت کلی آنان شگفت‌زده کردن و الهام‌ بخشیدن به بازار باشد و این کار را با معرفی برندهای مُدی انجام می‌دهند که برای رویکرد منحصر‌به‌فرد آنان در طراحی لباس شناخته‌ شده‌اند.

در این نمونه، شخصیت برند می‌تواند بازتابی از رویکرد تحولی برای افزایش ارتباط، وفاداری مشتری و افزایش درآمد باشد.

 

۲. شخصیت‌های برند صادق و شفاف
شخصیت‌های برندی که از رویکردهای شفاف و صادقانه برای جذب بازار خود استفاده می‌کنند، ممکن است به ‌طور کلی روش‌های همدلی و آگاهانه‌ای داشته‌باشند. این ویژگی‌ها را می‌توان اغلب در برندهایی دید که استراتژی‌های بازاریابی و فروش خود را بر داشتن نگاه روشن و صادقانه به ارزش‌های اصلی و اهداف، همچنین چگونگی عملکرد برندشان و ‌نحوه‌ی کمک‌رسانی محصولات و سرویس‌هایشان به مشتریان متمرکز کرده‌اند.

این رویکرد به شخصیت برند، هنگام توسعه و طراحی محصولات و سرویس‌ها، مشتری را در درجه‌ی اول قرار می‌دهد و به نیازهای بازار اهمیت می‌دهد.

 

۳. شخصیت‌های برند هنری و حس‌برانگیز
این الگوی شخصیت برند را می‌توان جذب مشتری بر پایه‌ی رویکرد مبتنی بر احساس در نظر گرفت. برندهایی که شخصیت خود را به این شیوه توسعه می‌دهند، ممکن است محصولات و سرویس‌هایی را ارائه دهند که بر اساس ایده‌های هنری و بعضا تأمل‌برانگیز طراحی شده‌اند.

این نوع شخصیت برند استراتژی‌های بازاریابی خود را بر پایه‌ی پاسخ احساسی و نیازهای ضروریِ بخشی از بازار که با آن محبوبیت ایجاد می‌کنند، بنا می‌کند.

نمونه‌ای از این نوع شخصیت را می‌توان در شرکتی مشاهده کرد که محصولات عطرآگین ارائه می‌دهند و عطر، شمع‌ و عودهای معطری را تولید می‌کنند تا بازار مشخصی را به خود جذب کنند. این برند ممکن است استراتژی‌های خود را با توجه به پاسخ‌های روان‌شناختی و احساسی به محصولات مشخصی توسعه دهد.

این کار می‌تواند در آینده برای رضایت بازار هدف خود از طریق محصولات جذاب فیزیکی، اهداف برند را پیوند دهد. اگر برند همچنان برای اهداف و مقاصد خود موارد معطر باکیفیتی را ارائه دهد، می‌تواند محبوبیت و فروش خود را نیز افزایش دهد.

 

 

۴. شخصیت‌های برند تجملاتی و ثروت‌نگر
این رویکرد برای توسعه‌ی شخصیت برند، تمرکز برند را بر ارائه‌ی محصولات و سرویس‌های لوکس قرار می‌دهد. برندهایی که حس ثروت، کلاس اجتماعی یا قدرت بازار را به خود جذب می‌کنند، به مشتریان کمک می‌کنند که در برخی جنبه‌ها حس قدرت یا برتری داشته‌باشند و به این طریق این بخش از بازار را جذب می‌کنند.

در اغلب موارد، برندهای اتومبیل‌های لوکس معروف می‌توانند این رویکرد را برای شخصیت برند دنبال کنند.

برای مثال، کشتی‌های لوکس ممکن است خود را به این طریق محبوب کنند که تعطیلات پرزرق‌وبرق و مجللی را به بازار هدف خود پیشنهاد دهند. این برند با ارائه‌ی پیشنهادها و خدمات روی کشتی، حس ثروت و کلاس اجتماعی را در مشتریان برانگیخته می‌کند.

مأموریت این برند احتمالا تمرکز بر توسعه‌ی پیوسته‌ی محصولات و سرویس‌هایی است که فقط در سفرهای دریایی ارائه می‌شوند تا حس کلی ثروت و عزت نفس مشتری را به خود جذب کند.

 

 

مزایای شخصیت برند : 


- توسعه تصویر برند :
هویت برند و شخصیت برند دو ابزار به‌هم‌پیوسته هستند و توسعه‌ی تصویر یک برند در بازار را ایجاد می‌کنند. شخصیت برند استراتژی رفتاری یک برند در بازار را مشخص می‌کند و هویت برند، این استراتژی‌ها را به تصویر می‌کشد. به همین دلیل است که مجموع آن‌ها، منجر به توسعه‌ی تصویر برند در بازار خواهد شد.

 

- تعیین وضعیت محصولات:
مشتریان دو محصول مشابهی را که دو برند مختلف تولید کرده‌اند، به یک شکل استفاده نمی‌کنند. یعنی شخصیت برند به مشتریان می‌آموزد که چگونه باید از محصولات آن‌ها استفاده کنند.

 

- ایجاد ارتباط عاطفی :
شخصیت برند به شکل‌گیری ارتباط عاطفی میان یک برند با افراد همفکر (مخاطبان هدف) کمک می‌کند. ارتباط عاطفی قوی‌تر داشته باشند همچنین باعث ایجاد تعاملات هدفمند مشتریان با برند شده و آن‌ها را به سمت وفاداری و معرفی برند به اطرافیان سوق می‌دهد.

 

- تسهیل ارتباطات :
اگر شخصیت برند مناسبی برای کسب و کارتان انتخاب کنید، ارتباطات مؤثرتری با مخاطبان هدف و مشتری‌هایتان خواهید داشت. ویژگی‌های شخصیتی برندها در مشتریان هم تأثیر می‌گذارد و باعث ایجاد حس صمیمیت و وفاداری به برند در آن‌ها می‌شود.

 

 

 

پیام رسون : 

در این مقاله به معرفی مفهوم شخصیت برند پرداختیم و برای درک بهترضرورت آن برای کسب وکار جنبه‌های مختلفی از آن را بررسی کردیم. همچنین به نکاتی مانند ایجاد تصویر مناسب از برند، تبدیل مخاطب به مشتری وفادار و جلب اعتماد مشتری به‌عنوان تاثیر هویت برند در موفقیت کسب‌وکارها نیز اشاره کردیم. به‌علاوه، کسب‌وکارها با انجام چنین کاری قادر خواهند بود تا در راستای رسیدن به اهداف مورد‌نظر، فعالیت‌های روزانه و استراتژی‌های بلندمدت خود را یکپارچه‌سازی کنند. ارسال پیامک‌ تبلیغاتی یکی از روش‌های کمک‌کننده به کسب‌وکارها برای دستیابی به اهداف مورد‌نظرشان از طریق شخصیت برند محسوب می‌شود. راهکار مناسب موجود برای ارسال چنین پیام‌هایی نیز استفاده از پنل پیامکی است. به‌علاوه، از طریق چنین سامانه‌هایی امکان یکپارچه‌سازی فعالیت‌ها و استراتژی‌ها وجود دارد تا با این کار، مسیر هموار‌تری برای ایجاد هویت برند قدرتمند در پیش بگیرند.

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 27 فروردين 1403
.

مطالبۀ انتقام در قبال حملۀ موشکی و تروریستی اسرائیل به کنسول‌گری ایران در دمشق و ترور فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه در 13 فروردین امسال درحالی از جانب برخی محافل مطرح می‌شود که مقامات رسمی به آنها اطمینان داده‌اند در زمان و مکان مناسب صورت می‌پذیرد و به بیان دیگر: عجله نکنید و به زبان ساده‌تر: به وقتش!

جالب اینکه این بار اپوزیسیون جمهوری اسلامی هم در این تنور می‌دمد اگرچه مشخص نیست به قصد هم‌سویی با دامی است که احتمالاً اسرائیلی‌ها گسترانیده‌اند یا به قصد تخفیف و تحقیر یا سرخورده کردن حامیان هیجانی. این حامیان هیجانی و لایه‌های بالاتر آنان البته نقدی را متوجه دولت ابراهیم رئیسی نمی‌کنند و نوع و جنس مطالبه‌شان هم هرگز مثل فضای بعد از ترور شهید فخری‌زاده در سال 99 نیست که در پی آن مجلس انقلابی مصوبه‌ای را گذراند که عملاً احیای برجام را بعد از خروج دونالد ترامپ و استقرار جو بایدن با مشکل مواجه می‌کرد تا جایی که حسن روحانی، رئیس‌جمهوری پیشین ایران از تعبیر 9/11 استفاده کرد تا بگوید خسارت آن برای ما مثل یازده سپتامبر برای آمریکایی‌ها بوده است. چون تاریخ تصویب آن هم 9/11 بود! (یازده آذر مثل یازده سپتامبر).

اگر دیروز از زبان یک چهرۀ نزدیک به مقاومت و مورد وثوق رسانه‌های اصول‌گرا به صراحت نمی‌شنیدم «انتقام عجولانه بازی در زمین اسرائیل است»، این یادداشت را نمی‌نوشتم چون احتیاط شرط عقل است و می‌دانیم به سادگی انگ می‌زنند.

بگذریم از اینکه فرد موصوف حتی با به‌کارگیری لفظ «انتقام» هم کاملاً موافق نبود زیرا می‌گفت ایران کار خود را انجام داده و می‌دهد و تأثیر را بر جای گذاشته و کاری که اسرائیل کرده تقلا و تکاپو به قصد جبران است چون به‌هیچ‌یک از سه هدف خود در این 6 ماه دست نیافته و آن سه هدف نیز از این قرار: اول: آزادی گروگان‌ها، دوم: حذف و ترور رهبران جنبش حماس و سوم کوچاندن ساکنان و باشندگان غزه به سرزمینی دیگر و البته در این تحلیل خسارت سنگین کشته شدن بیش از 30 هزار انسان اجتناب‌ناپذیر بوده است و با همین نگاه شهیدان ایرانی اخیر در دمشق را باید در عداد 32 هزار قربانی 6 ماهه دانست که این روزها تصاویر چهره‌های شاخص و بعضاً رسانه‌ای آنان چهرۀ میدان و خیابان فلسطین تهران را به شکل قابل‌توجهی تغییر داده و حتی تصویر خانم «شیرین عاقله» را هم بین آنها و بدون حجاب شرعی می‌توان دید و باور کرد بقیه هم واقعی است و از منظر عاطفی و انسانی و نه صرفاً سیاسی یا ایدئولوژیک.

جدای این تحلیل بالا بر این فرض استوار است که عملیات 6 ماهۀ اسرائیل بعد از 15 مهر 1402 (طوفان‌الاقصی/ هفتم اکتبر 2033) در 5 مرحله بروز کرده و اکنون در مرحلۀ پنجم قرار گرفته‌ایم:

در مرحلۀ نخست، هدف آزادسازی غلاف غزه (با ادبیات خودشان) بود و به همین خاطر طی 21 روز اقدام به بمباران هوایی کردند تا اصطلاحاً پاکسازی کنند. دربارۀ چرایی بمباران‌ها می‌گفتند بر آن‌اند تا بانک اطلاعات حماس را از بین ببرند و حتی خانه‌های افراد مرتبط با حماس را هم بر سرشان آوار کنند ولو خانۀ پسرخاله اسماعیل هنیه باشد و به این همه ویران‌گری هم بسنده نکردند و سراغ تصاویر افراد رفتند که از قبل ثبت کرده بودند تا شناسایی شوند.

در مرحلۀ دوم به گسیل نیروی زمینی روی آوردند که اوج جنایت و در واقع حضیض سبُعیت در حمله به بیمارستان المعمدانی خود را نشان داد و جهان را چنان نگران و خشمگین ساخت که به آتش‌بس 7 روزه انجامید.

در مرحله سوم و در پی حملات هوایی و زمینی عملیات کم‌شدت اما با هدف قراردادن هوشمند را شاهد بودیم و ترورهای بیروت و دمشق در همین راستا ارزیابی می‌شود.

پس از آن و در زمستان و با بالا گرفتن اختلافات بایدن و نتانیاهو و وقتی روشن شد جهان هرگز به حماس به چشم داعش نمی‌نگرد و به جز 48 ساعت اول که این انگاره را داشتند جا می‌انداختند در بعد از آن افکار عمومی روزبه‌روز بیشتر با فلسطینیان همراه شد و اوج آن را در روز قدس شاهد بودیم.

 

در این مرحله که از آن می‌توان به‌عنوان فاز چهارم یاد کرد ایدۀ «فریز عملیات» را اجرا کردند تا به دوگانه مردم و حماس دامن بزنند و اهالی غزه درون باریکه بر رهبران حماس بشورند.

مبنای مخالفت با انتقام عجولانه و نه پاسخ مدبرانه و حساب‌شده اما باور به آغاز مرحلۀ پنجم در یکصد و هشتادمین روز است و آن همانا جنگ تکثیرشونده است یا درگیر کردن دیگران و خاصه ایران.

با این پیشینه و تحلیل جز این است که انتقام عجولانه بازی در زمین اسرائیل است؟ و به همان شعر سعدی باید توصیه کرد که در یادداشت دیروز صفحه آخر درباره «صبوری جور عدو» آمده بود.
 



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 21 فروردين 1403
.

آشنایی با بیزنس پلن با پیام رسون

1402-12-20 20:51:09 107  0  0

برای اینکه در کسب و کارتان موفق شوید، باید سوار بر تغییراتِ آن در حال و آینده باشید. برای خلق آینده‌ای روشن راهی جز داشتن پلن وجود ندارد. بیزینس پلن که پلن کسب و کار یا پلن کاری نیز نامیده و البته گاهی به اشتباه پلان کسب و کار خوانده می‌شود، به شما کمک می‌کند تا آینده‌ای روشن برای بیزینس خود رقم بزنید و شکست‌های احتمالی را کاهش دهید. ممکن است در کسب و کار شما نقاط کور و ابهاماتی وجود داشته باشد که از آن‌ها مطلع نباشید یا اگر هم بدانید، امکان شفاف‌سازی آن را نداشته باشید. بیزینس پلن شما ، درواقع نقشه راه کسب و کارتان در ابعاد مختلف است و تمام این نقاط مبهم را برای شما شفاف می‌کند.

در این مقاله که توسط تیم تحریره پیام رسون به ثبت رسیده است قصد داریم شما را با بیزنس پلن بیشتر آشنا کنیم و به شما نکاتی را یادآور شویم تا بتوانید بیزنس پلن خود را بنویسید پس پیشنهاد میکنم تا پایان با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

بیزنس پلن چیست ؟ :

طرح تجاری یک سند استراتژیک است که اهداف شرکت، استراتژی‌های دستیابی به آن‌ها و چارچوب زمانی دستیابی به آن‌ها را مشخص می‌کند. تجزیه و تحلیل بازار، پیش‌بینی‌های مالی و ساختار سازمانی از محتویات یک بیزینس پلن هستند. موسسات مالی و سرمایه‌گذاران قبل از تامین مالی هر پروژه‌ای نیاز به مشاهده طرح تجاری آن دارند. 

حتی اگر قصد ندارید برای تجارتتان منابع مالی جذب کنید، داشتن یک طرح تجاری خوب مانند داشتن یک راهنمای کسب‌و‌کار برای شماست؛ زیرا طرح تجاری همانند یک نقشه راه برای رشد کسب‌و‌کار و ابزاری برای تامین منابع مالی برای تجارتتان عمل می‌کند.

در واقع بیزنس پلن به شما کمک می‌کند تا بفهمید می‌خواهید چه محصول یا خدمتی را به چه کسی با چه قیمتی ارائه کنید و چگونه آن را به مشتری یا مخاطب خود برسانید؛ محصول یا خدمت شما چه سودی به مشتری می‌رساند؟با طرح کسب و کار شما می‌توانید راهبردهایی را مشخص کنید که برای توسعه کسب و کارتان نیاز دارید؛ این راهبردها می‌توانند در حوزه مالی، تبلیغاتی، نیرو و مدیریت منابع انسانی باشند.

 

بیزینس پلن باید چند صفحه باشد و چه زمان باید نوشته شود ؟:
خیلی‌ها به اشتباه فکر می‌کنند که بیزینس پلن باید صدها صفحه باشد و درباره هرچیزی مفصل در آن توضیح داده باشیم! این تصور اشتباهی است! اینکه حجم، یا بهتر بگویم، تعداد صفحات طرح تجاری شما چقدر باشد، کاملاً بستگی به کسب‌وکار شما، حوزه کاری و گستردگی آن دارد! برای کسب‌وکارهای کوچکی که تازه راه افتاده‌اند و آنقدرها گسترده نیستند، مشخص است که یک بیزینس پلن کوتاه و جمع‌وجور، کارراه‌انداز و حتی بهتر است.

اما باید از خودمان بپرسیم که کسب و کارمان چه زمانی نیاز دارد تا برایش بیزنس پلن بنویسیم و جواب این است : 

وقتی بخواهید تصمیمات استراتژیکی برای کسب و کارتان بگیرید، به بیزینس‌ پلن نیاز جدی پیدا می‌کنید. به‌عنوان مثال در موارد زیر به بیزنس پلن نیاز دارید:

- وقتی می‌خواهید تصمیم بگیرید که محصولات و خدمات خود را چگونه به دست مشتریان برسانید؟ 
- در سال پیش رو به چه تعداد نیروی انسانی با چه توانمندی‌هایی نیاز دارید؟
- چگونه کسب و کارتان را می‌توانید توسعه دهید؟
- با چه کسانی رقیب هستید و با چه کسانی می‌توانید هلدینگ راه بیندازید؟
- چگونه کسب و کار و حرفه‌تان را به مشتریان معرفی کنید؟

 

 

 

هر چند وقت یک بار لازم است بیزینس پلن خود را بازنویسی کنید؟
در همه موارد مهم‌ترین عنصر بیزینس پلن برنامه‌ریزی برای بازبینی است. زمان‌های مشخصی را برای بررسی پیشرفت خود در مسیر اهدافتان تعیین کنید؛ این به‌سادگی می‌تواند مثلا پنج‌شنبه ها یا پانزدهم هر ماه باشد.

به بیان دقیق‌تر، زمان آن رسیده‌است که پیشرفت خود را در نقاط عطف بررسی و دستاوردهایتان را با پیش‌بینی‌های مالی خود مقایسه کنید. یک بیزینس پلن واقعی همیشه اشتباه است و با درنظرگرفتن بررسی و بازنگری‌های منظم هرگز تکمیل نمی‌شود، زیرا روند بررسی و بازنگری بسیار حیاتی است.

 

 

اجزای بیزنس پلن : 

 

۱. نام شرکت و شرحی از کسب و کار
اسم شرکت و فعالیتی که انجام می‌دهید را به‌طور خلاصه و با بیانی ساده بنویسید؛ به‌طوریکه هر کسی با خواندن آن کلیت کار شما را بفهمد.

 

۲. خلاصه تحقیق بازار و تحلیل رقبا 
خلاصه تحقیقات بازار و رقبا و تحلیل آن‌ها را بنویسید؛ به‌عبارتی اطلاعاتی را بنویسید که درباره بازار فروش محصولتان به دست آورده‌اید. لیستی از رقبا و میزان فروش و عملکرد آن‌ها در بازار تهیه کنید و براساس این اطلاعات، تحلیلی از تحقیقات و مطالعات‌تان ارائه دهید.

 

۳. مزیت رقابتی 
دلایل مهمی که مشتریان از بین تمام رقبا و محصولات آنها، شما را انتخاب میکنند چیست؟ این دلایل مزیت رقابتی شما و کسب و کارتان هست. مزیت رقابتی چیزهایی است که کسب و کار شما را نسبت به دیگران متمایز می‌کند.

 

۴. مارکتینگ پلن یا برنامه بازاریابی 
مجموعه اقداماتی که برای بازاریابی محصولتان انجام می‌دهید، باید در یک طرح مشخص و منسجم ارائه دهید. تمرکز شما بر چه قسمتی از بازار است؟ چگونه محصولتان را به مشتری معرفی می‌کنید؟ از چه محتواهایی استفاده می‌کنید؟ کمپین شما برای فروش چیست؟ از چه ابزارهایی برای تبلیغات استفاده می‌کنید؟ بهتر است جواب این سوالات را پیدا کنید.


۵. ساختارهای سازمانی و قوانین حاکم بر آن

هر کسب و کاری، هرچقدر کوچک به ساختاری نیاز دارد؛ یعنی ساختاری که نقش‌های افراد در آن مشخص باشد. قوانینی هم برای جلوگیری از دوباره‌کاری و موازی‌کاری و تداخلات احتمالی وضع می‌شود تا همه کارکنان با رعایت آن‌ها بتوانند در آرامش نقش خود را ایفا کنند.

 

۶.منابع انسانی و راهبردهای توسعه 
منابع انسانی چرخه حیاتی یک کسب و کار است و مشخص بودن برنامه آن برای بیزینس پلن ضروری است. چه تعداد نیرو، با چه توان و ویژگی هایی برای چه کارهایی نیاز دارید؟ برای آموزش و توسعه مهارت های آنها چه برنامه ای دارید؟ رابطه توانمندشدن کارکنان شما با توسعه و پیشرفت کسب و کار چیست وجه شاخصی برای رشد کارتان و کارکنان دارید؟

 

۷. سیستم مالی و فرآیندهای لازم برای سیستم پشتیبانی و تدارکات
 در سیستم مالی باید برنامه‌تان برای مدیریت گردش مالی را به‌طور مختصر بنویسید. این کار به عهده مدیر مالی سازمان است؛ اما اگر شما مدیر مالی ندارید، باید خودتان به‌عنوان مدیر سازمان این کار را انجام دهید. دوره‌های آموزشی زیادی نظیر مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی هستند که به شما در این مسیر و شناخت مفاهیم مالی کمک زیادی می‌کنند.

 

۸. برآوردهای مالی  
برآوردهای مالی شامل درآمد، هزینه، میزان سوددهی و سرمایه گذاری است. باتوجه‌به همه جوانب، پیش‌بینی شما از اندازه فروش و درآمدتان را بنویسید. 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 21 فروردين 1403
.

تبلیغات خاص با پیام رسون

1402-12-28 22:28:16 14  0  0

شرایط کنونی و اوضاع اقتصادی برای صاحبان کسب و کار بسیار سخت و دشوار شده است شرایطی که در آن مردم نقش اصلی را بازی می‌کند و نبودن آنها در صحنه بازار باعث شده که خیلی از افراد از روال زندگی روزمره خارج شود و ضرر بسیاری کنند.

اما در این بین هستند افرادی که توانسته اند در این شرایط بهترین استفاده ها را بکند و حتی از زمان عادی هم فروش بیشتری داشته باشد. این قشر، افراد خاصی هستند که می‌توانند در بدترین شرایط بهترین‌ها را از آن خود کند. افرادی که با روبرو شدن در چنین شرایطی دست روی دست نگذاشته اند و سعی کرده‌اند راه های تبلیغاتی را در پیش بگیرند.

 

 

مثلاً تبلیغات از طریق ارسال پیام کوتاه یا تبلیغات اینستاگرامی. این دو روش تبلیغ یعنی ارسال پیام کوتاه و اینستاگرام در حال حاضر حرف اول را در زمینه تبلیغات می‌زنند کافیست راه آن را بلد باشید.

برای مثال می توانید از نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز اقدام به خرید پنل اس ام اس کنید و با ارسال انبوه  پیامک به محله، ارسال پیامک بر اساس کد پستی، ارسال اس ام اس منطقه ای، خودتان را به مردم معرفی کنید و برای بهتر دیده شدن خود می توانید در پایین متن تبلیغاتی خود لینک اینستاگرام را قرار دهید تا با ورود افراد و عضو شدن در پیج شما از عکس‌ها و کیفیت اجناس و قیمت اجناس با خبر شوند.

به همین راحتی می توانید در این شرایط حتی بهتر از قبل فروش داشته باشید.

 

 

پیام رسون : 

یک پیشنهاد ویژه که شیراز اس ام اس برای شما دارد این است که شما با قرار دادن تخفیف با محدودیت می‌توانید در فروش خود غوغا به پا کنید. بدین صورت که با خرید پنل پیامکی پیام رسون از شیراز اس ام اس اقدام به ارسال پیامک کنید و در متن تبلیغاتی خود اعلام می‌کنید که تا پایان محدودیت تعطیلات نوروز تمامی اجناس با تخفیف ۴۰ درصدی و ارسال رایگان برای شما فرستاده می شود واین کافیست تا شما عزیزان معجزه تبلیغات پیامکی را ببینید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس شیراز از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 29 اسفند 1402
.

فیلم اوپنهایمر، ساخته کریستوفر نولان، هفت جایزه اسکار سال۲۰۲۴ از جمله جایزه بهترین فیلم را درو کرد؛ فیلمی تاریخی که زندگی رابرت ژولیوس.اوپنهایمر، سازنده بمب اتم در آمریکا را روی پرده آورده است.
 
 اگر جایزه اسکار نمایانگر پیشرفت آمریکا از حیث صنعت فرهنگ باشد، فیلم «اوپنهایمر»، نماینده ماهیت هیولایی آن است. در جریان جنگ جهانی دوم، از طرف ارتش آمریکا فیزیکدانی به نام جی.رابرت اوپنهایمر برای کار روی پروژه فوق سری موسوم به «منهتن» منصوب می‌شود. اوپنهایمر و تیمی از دانشمندان سال‌ها وقت خود را صرف طراحی و توسعه بمب اتم می‌کنند. بالاخره برنامه آنها در ۱۶ژوئیه۱۹۴۵، زمانی‌ که شاهد اولین انفجار هسته‌ای در جهان بودند به ثمر نشست؛ کشتن بشر به شیوه‌ای که پیش از آن سابقه نداشته است. در آغاز جنگ جهانی دوم، ایالات متحده خبردار شد که نازی‌ها در حال پیشرفت در زمینه ساخت بمب اتم هستند. این اطلاع‌رسانی از طریق «انیشتین»، فیزیکدان بزرگ صورت گرفت. آمریکا دریافت نازی‌ها در صورت تحقق این هدف پیروز میدان نبرد خواهند بود. چنین بود که در ژوئن۱۹۴۲ اوپنهایمر به‌عنوان مدیر پروژه منهتن منصوب شد و گروهی از دانشمندان آمریکایی را انتخاب کرد تا بمب هسته‌ای بسازند. آنها پس از ۳سال تحقیق و آزمایش علمی اولین بمب کوچک اتمی را ساختند و آن را ۶ ژوئیه ۱۹۴۵ در آزمایشگاه لوس آلاموس آزمایش کردند. آنها سپس بمبی در مقیاس بزرگ‌تر ساختند و در سایت ترینیتی منفجر کردند. کمتر از یک‌ماه بعد، هیروشیما و ناکازاکی هدف بمب هسته‌ای قرار گرفتند و یکی از بزرگ‌ترین فجایع تاریخ بشریت رقم خورد.

دیوید بویل در کتاب «اوپنهایمر: دنیای ویران»،داستان سه مرد را روایت می‌کند که بیشترین نقش را در ساخت بمب اتم و بمباران‌ کشور ژاپن در سال۱۹۴۵ داشتند؛ اما در آینده با یکدیگر اختلافاتی جدی پیدا می‌کنند: رابرت اوپنهایمر، ادوارد تلر و لوییس استراوس.

مشهور است که رابرت اوپنهایمر بعد از اولین انفجار آزمایشی بمب اتمی، از کتاب «بهگود گیتا» نقل می‌کند: «اکنون به مرگ تبدیل شدم؛ ویرانگر آدمیان.»

کتاب «اوپنهایمر: دنیای ویران» با شرح مفصلی از دوران کودکی این فیزیکدان برجسته آغاز می‌شود. او در دوران کودکی باهوش، اما تنها بود و شاید همین موضوع، علت رفتارهای غریب او را در ادامه‌ زندگی نشان دهد. در سال۱۹۳۷ اوپنهایمر و تلر در دانشگاه با یکدیگر آشنا شدند. این آشنایی منجر به رشد علمی هر دو شد و رابطه‌ای حرفه‌‌ای و پر فراز و نشیب میان آن دو شکل گرفت.

نویسنده‌ در بخش‌های مختلف کتاب ما را با حقایق علمی مواجه می‌کند و مفاهیم را با زبانی ساده توضیح می‌دهد تا خواننده را با خود همراه ‌کند.

یکی از نقاط اوج کتاب نقل مصاحبه‌های روزنامه‌نگاران آمریکایی با بازماندگان هیروشیماست. چنین واقعه‌ای بر وجدان اوپنهایمر و همکارانش سنگینی می‌کرد؛ به‌ویژه که همگان اوپنهایمر را پدر بمب اتمی می‌دانستند. اوپنهایمر از هری ترومن، رئیس‌جمهور وقت آمریکا درخواست می‌کند که توسعه‌ سلاح‌های هسته‌ای را محدود کند. اما دیگر کار از کار گذشته بود. اسباب‌بازی جدیدی در دست رئیس‌جمهور افتاده بود و او می‌خواست با این وسیله‌ جدید، قدرتش را به همه‌ جهان نشان دهد.

کتاب دیگری که منبع کریستوفر نولان در ساخت فیلم اوپنهایمر بوده، اثری ا‌ست از کای برد و مارتین ج.شروین با عنوان «پرومته آمریکایی، پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر». این کتاب در سال ۲۰۰۶ برنده جایزه پولیتزر در زمینه زندگی‌نامه یا خودزندگی‌نامه شد. همچنین در سال۲۰۰۸ برنده جایزه داف‌کوپر و چندین جایزه معتبر دیگر شد.

وقتی کای برد، فیلم‌نامه نولان را خواند، از وفاداری آن به کتاب شگفت‌زده شد و گفت آنچه همیشه برای شروین مهم‌تر بود در این فیلم به تصویر کشیده شده: تناقض‌های موجود در قلب شخصیت اوپنهایمر و جزئیاتی که همراه با تغییرات عظیم در تاریخ جهان مطرح بود. نیویورک‌تایمز در این‌باره نوشته است: مارتین شروین با امضای قراردادی پذیرفت که کتابی درباره اوپنهایمر تهیه کند؛ اما در اواخر دهه۱۹۹۰، او مجبور شد اعتراف کند که در این کار گیر کرده است. شروین، استاد تاریخ و نویسنده، دو دهه پیش از آن موافقت کرده بود که زندگی‌نامه‌ای کامل جی. رابرت اوپنهایمر را بنویسد و ۲۰سال بعد به آنجا رسید که فکر می‌کرد آیا هرگز موفق خواهد شد آن را تمام کند؟ او تحقیقات زیادی انجام داده بود. حدود ۵۰هزار صفحه مصاحبه، متن، نامه‌ها، خاطرات روزانه، اسناد طبقه‌بندی‌شده و پرونده‌های اف‌بی‌آی را گرد آورده بود. در ۱۳مارس۱۹۸۰، شروین قراردادی ۷۰هزار دلاری با ناشر برای این پروژه امضا کرد. ناشر برای شروع نیمی از پول را پرداخت کرد و انتظار داشت شروین آن را در ۵سال تمام کند؛ اما نگارش پرومته آمریکایی، ۲۵سال طول کشید.

 اوپنهایمر که بود؟
در کتاب«آشنایی با اوپنهایمر (نویسنده: پل استراترن، مترجم: جواد ثابت نژاد) آمده است: رابرت اوپنهایمر در بیست و دوم آوریل سال۱۹۰۴ میلادی در شهر نیویورک به دنیا آمد. پدرش ژولیوس، مهاجری یهودی و آلمانی بود که با تجارت پارچه زندگی خانواده را به خوبی اداره می‌کرد.

 خانواده اوپنهایمر در خانه‌ای مجلل در کناره رودخانه‌ای زیبا زندگی می‌کردند. آنها به‌خاطر دستیابی به یک زندگی مرفه در آمریکا مذهب و فرهنگ ارتدوکس را کنار گذاردند. مادر رابرت، الا نقاش با قریحه‌ای بود که در پاریس درس خوانده بود. الا به‌طور شگفت‌انگیزی زیبا بود؛ اما دست راستش شکل درستی نداشت و همیشه آن را با دستکشی از پوست بز می‌پوشاند.  دوست خانوادگی آنها الا را یک خانم خیلی ظریف توصیف کرده است. او خیلی حساس بود و پیوسته در کنار میز غذاخوری و سایر مواقع با ظرافت و لطافت زیادی همه چیز را اداره می‌کرد؛ اما همیشه غمگین بود. پدر را فردی بسیار عاطفی توصیف می‌کنند که نگران پذیرفته شدن از سوی دیگران بود. خانواده اوپنهایمر غمگین بودند و نوعی حالت مالیخولیا در این خانواده وجود داشت.

رابرت جوان باید ترکیبی قوی از این پیچیدگی‌ها را به ارث برده باشد. او به گفته خودش به شکل غیرعادی و نفرت‌آوری بزرگ شد. رابرت در هشت‌سال اول زندگی‌اش تنها فرزند خانواده بود تا اینکه در سال۱۹۱۲ میلادی برادرش فرانک به دنیا آمد.

رابرت در مجموعه فرهنگی اخلاقی نیویورک تحصیل کرد و خیلی زود برتری اجتماعی و علمی خود را نشان داد. رابرت پسری قدبلند با بدنی لاغر و باریک بود و به بازی با بچه‌ها علاقه‌ای نداشت. او نمی‌توانست شکست را تحمل کند؛ اما بزدل و ترسو هم نبود و از برخی مهارت‌های فیزیکی برخوردار بود.

اوپنهایمر در سن ۱۸سالگی طی سفری به اروپا به بیماری اسهال خونی مبتلا شد. یک‌سال طول کشید تا حالش بهتر شود و به این علت تمرد نوجوانی او کمی با تاخیر ظاهر شد. مادرش می‌گوید که او بی‌نظم شده بود و معمولا زحمات مرا از بین می‌برد. نوجوان ناسپاس و معلول، خودش را در اتاقی محبوس می‌کرد و کتاب می‌خواند. سرانجام، جوان مغرور و اندیشمند را به مزرعه‌ای تفریحی در نیومکزیکو فرستادند تا بهبود یابد. در آنجا دوباره زنده شد.

رابرت اوپنهایمر در سال۱۹۲۲ میلادی برای تحصیل در رشته شیمی به دانشگاه هاروارد رفت. به نظر می‌رسید که او کاملا تنهاست و شاید نتواند خود را با محیط دانشگاه هماهنگ کند. او هنوز کاملا مطمئن نبود که در زندگی می‌خواهد چه کند؛ اما در دروس شیمی، فیزیک، فلسفه شرق، معماری، زبان‌های لاتین و یونانی قدیم سرآمد بود. او در فاصله میان کلاس‌ها به تأسی از مادرش نقاشی می‌کرد، حتی شعرنو می‌نوشت که در مجله ادبی دانشکده چاپ می‌شد. همه این کارها وقت می‌خواست؛ اما مرد جوان برنامه‌ای برای زندگی اجتماعی نداشت. اوپنهایمر دریافت که انرژی قابل توجهی برای فعالیت‌های ورزشی و علمی دارد. او هر روز تا ساعت ۸صبح در آزمایشگاه بود و بقیه روز را با شرکت در کلاس‌های درس و کار روی موضوعات مختلف در کتابخانه می‌گذراند و شب هم به مطالعه ادامه می‌داد. او خیلی عجولانه برای خوردن غذا دست از کار می‌کشید. غذای او ساندویچ تست‌شده با کره بادام‌زمینی و تکه بزرگی از سس شکلاتی بود و به این ترتیب شکم خود را کاملا سیر می‌کرد.

اوپنهایمر در سال سوم دانشگاه پی برد که به دانش فیزیک علاقه دارد. استاد او، یک فیزیکدان به نام پرسی بریجمن بود. او معلمی استثنایی بود که نخستین الماس مصنوعی را تحت فشار تولید کرد و برنده جایزه نوبل شد؛ اما سرانجام خودکشی کرد. صرف‌نظر از خلق و خوی بریجمن، درک او از فلسفه علم بود که علاقه اوپنهایمر را برانگیخت. اوپنهایمر در سال۱۹۲۵ میلادی دوره چهارساله تحصیلی را در سه‌سال تمام کرد و از دانشگاه هاروارد فارغ‌التحصیل شد. اوپنهایمر با اشاره به ساخت بمب اتم گفته است؛ ما آنچه را انجام دادیم که به آن اعتقاد داشتیم. این گفته در فیلم کریستوفر نولان نیز عینا از زبان شخصیتی که نقش اوپنهایمر را بازی می‌کند، نقل می‌شود. با این تفاوت که او پس از حمله هسته‌ای به ناکازاکی و هیروشیما، دچار عذاب وجدان شد؛ اما در فیلم کریستوفر نولان، این عذاب وجدان تقدیس می‌شود؛ چون قرار است فیلمی دراماتیک و حماسی روی پرده رود که تماشاگر را حدود سه ساعت سر ذوق بیاورد و راضی نگه دارد.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 29 اسفند 1402
.

دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه در کانال تلگرام خود نوشت:«فایل صوتی لو رفته افسران عالی رتبه ارتش آلمان حاکی از آن است که آلمان در حال آماده شدن برای جنگ با روسیه است.»

وی ضمن بیان اینکه هیچ کس نمی داند که آیا رهبری سیاسی آلمان و خود اولاف شولتز صدراعظم آلمان از گفتگوی افسران آلمانی در مورد حمله به پل کریمه اطلاع داشتند یا خیر، تاکید کرد: «با این وجود، حتی اگر آن‌ها نمی‌دانستند، موارد زیادی در تاریخ وجود داشته است که ارتش تصمیم می‌گیرد جنگ‌ها را به تنهایی آغاز کند یا چنین ابتکاراتی را تحریک ‌کند.» به گفته مدودف، مقامات آلمانی راه‌هایی برای آرام کردن خشم عمومی نسبت به این محتوای ضبط شده پیدا خواهند کرد.

روز جمعه ۱ مارس، مارگاریتا سیمونیان، سرپرست کانال دولتی RT روسیه گفت که او یک فایل صوتی به دست آورده است که در آن افسران عالی رتبه بوندس وهر آلمان در مورد چگونگی بمباران پل کریمه صحبت می کنند. به گفته او، در این مکالمه ۴۰ دقیقه‌ای که مربوط به ۱۳ فوریه سال جاری می شود، افسران بوندس وهر از ارتش آمریکا و بریتانیا نام می‌برند و به طور اتفاقی بحث می‌کنند که اینها برای مدت طولانی مستقیماً در درگیری دخالت داشته‌اند. سیمونیان متن این گفتگو را که در آن چهار نماینده ارشد بوندس وهر یعنی اینگو گرهارتز فرمانده نیروی هوائی ارتش آلمان، فرانک گریف مدیر بخش جنگ هوایی و دو فرمانده ارشد این نیرو با هم به مذاکره می پرداختند منتشر کرد.

در این فایل صوتی شرکت کنندگان در مورد امکان انتقال موشک های کروز دوربرد تاروس به اوکراین صحبت کردند تا این کشور بتواند به اهداف روسیه حمله کند. یکی از اهداف ذکر شده در نوار، پل کرچ است که شبه جزیره کریمه را به سرزمین اصلی روسیه متصل می کند.

در ۲ مارس، وزارت دفاع آلمان در بیانیه ای ضمن تائید اینکه مکالمه فرماندهان نیروی هوایی این کشور شنود شده است، اعلام کرد: « نمی توان تشخیص داد که فایل صوتی یا متن منتشر شده در شبکه های اجتماعی ویرایش و دستکاری شده است یا خیر. واحد اطلاعات نظامی ارتش آلمان در حال بررسی چگونگی رهگیری این مجموعه توسط روسیه است.»

اولاف شولتز، نخست وزیر آلمان نیز گفت که برلین این حادثه را به طور جامع، دقیق و سریع بررسی خواهد کرد. اپوزیسیون آلمان نیز از پارلمان خواست تا تحقیقات را آغاز کند.

واکنش روسیه
ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه در رابطه با فایل صوتی گفتگوی افسران آلمانی درباره حملات احتمالی به پل کریمه گفت: «طرف روسی از آلمان توضیح می خواهد.»
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه نیز در ۲ مارس گفت که این فایل نشان می‌دهد که اوکراین و طرف‌های حامی کی‌یف نمی‌خواهند مسیر خود را تغییر دهند و همچنان می‌خواهند یک شکست استراتژیک به مسکو در میدان جنگ تحمیل کنند.

دیمیتری پولیانسکی معاون سفیر روسیه در سازمان ملل هم این فایل را برای آلمان تحقیرآمیز توصیف کرد. پولیانسکی گفت: «آلمان دیگر کشوری نیست که در دهه های ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ با آن معاهدات دوستانه امضا کردیم.»

مواضع مقامات آلمان در مورد جنگ
اولاف شولتز، صدر اعظم آلمان چندی پیش در واکنش به سخنان امانوئل مکرون مبنی بر روی میز بودن گزینه ورود ناتو به جنگ با روسیه گفت: «ناتو یک طرف جنگ در اوکراین نیست و نخواهد بود.»

شولتز در پیامی ویدئویی در شبکه ایکس گفت: «نمی‌خواهیم جنگ روسیه علیه اوکراین به جنگ بین روسیه و ناتو بدل شود. ما و همه متحدان‌مان بر سر این مساله اتفاق نظر داریم. این موضع همچنین بدین معناست که هیچ آلمانی در جنگ مشارکت نخواهد کرد.»

شولتز تاکید کرد: «به عنوان صدر اعظم آلمان به وضوح می‌گویم که من سربازان ارتش آلمان را به اوکراین اعزام نخواهم کرد. پرسنل نظامی ما می‌توانند روی این حرف حساب کنند.»
شولتز همچنین در سخنان دیگری ضمن دفاع از امتناع خود برای ارسال تاروس به اوکراین گفت: «تاروس یک موشک دوربرد است. تعجب می‌کنم که بعضی افراد حتی به این فکر نمی‌کنند که چنین اقدامی ممکن است مشارکت ما در جنگ تلقی شود.»

آلمان در راستای حمایت نظامی و تسلیحاتی از اوکراین، تسلیحات گوناگونی از جمله تانک‌های لئوپارد، ۹۰ دستگاه خوردوی جنگی ماردر و سامانه دفاع هوایی پاتریوت به کی‌یف داده است اما از ارائه موشک‌های کروز تاروس که اوکراین در ماه می ۲۰۲۳ درخواست کرده بود، خودداری کرده است.


علی رغم سخنان جدی شولتز در مورد منتفی بودن احتمال ورود آلمان به جنگ با روسیه، نشانه هائی در میان موضع گیری های مقامات سیاسی آلمان وجود دارد که گواه بر این است که آنها ممکن است به گزینه جنگ فکر کنند. اوایل هفته جاری کارل لاوترباخ، وزیر بهداشت این کشور، گفت که آلمان باید سیستم مراقبت های بهداشتی خود را بهبود بخشد تا بتواند به سرعت به فاجعه های بزرگ مانند درگیری نظامی واکنش نشان دهد.

ماه گذشته نیز ژنرال کارستن بروئر خواستار تغییر ذهنیت در جامعه شد و اصرار داشت که ملت باید برای جنگ احتمالی با روسیه در پنج سال آینده آماده شود. بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان نوامبر گذشته گفت که این کشور باید «قابل جنگ» شود، و بار دیگر در ژانویه اعلام کرد که برلین و همه متحدانش در ناتو باید خود را فعال‌تر مسلح کنند تا بتوانند جنگی را مدیریت کنند که به ما تحمیل شده است.

سیاست آلمان در قبال جنگ اوکراین
اغلب در محافل دیپلماتیک گفته می شود که الگوی موفقیت آلمان در قرن بیست و یکم بر سه پایه بنا شده است: نیروی کار ارزان چینی، انرژی ارزان روسیه و تضمین های امنیتی آمریکا برلین نقش مهمی در حمایت از اوکراین ایفا کرده است. بر اساس گزارش موسسه کیل، ایالات متحده و بریتانیا تنها دو کشوری هستند که از زمان آغاز تهاجم، بیشتر از آلمان به کیف کمک های نظامی ارائه کرده اند. حمایت نظامی آلمان از اوکراین در طول زمان تکامل یافته است. این کشور از سیاست دیرینه خود مبنی بر عدم تحویل تسلیحات مرگبار به مناطق درگیری دست کشیده و اخیراً تحویل تجهیزات سنگین تر به اوکراین از جمله خودروهای زرهی پیاده نظام و سیستم های دفاع موشکی پاتریوت را افزایش داده است. تهاجم روسیه به اوکراین، اصل سیاست آلمان مبنی بر اینکه «امنیت اروپا فقط با روسیه ساخته می‌شود، نه علیه آن» را تضعیف کرده است. اکثر نخبگان آلمانی دریافته اند که روسیه پوتین نه تنها یک چالش، بلکه تهدیدی برای ناتو است و سرمایه گذاری در دفاع ملی و تقویت دفاع جمعی ضروری است. با این حال، وقتی نوبت به حمایت از اوکراین می‌رسد، دولت آلمان همچنان وابستگی خود به نفت و گاز روسیه را لحاظ می‌کند.

درست به همین دلیل است که آلمان بنا ندارد تا به طور کامل وارد جنگ اوکراین شود و در مقابل تصمیم دارد تا دوراندیشی و احتیاط خود را در مورد این جنگ حفظ کند.

علاوه بر این افکار عمومی آلمان هم تمایلی به مداخله بیشتر آلمان در جنگ اوکراین ندارد. طبق نظرسنجی که در ماه اوت ۲۰۲۳ توسط موسسه تحقیقاتی Kantar Public به نمایندگی از بنیاد کوربر در آلمان انجام شد، اکثر آلمانی ها (۵۲ درصد) از دولت می خواهند که به رفتار محتاطانه در امور بین المللی ادامه دهد. و تنها ۱۴ درصد به حمایت نظامی بیشتر و ۱۳ درصد به تعهد مالی بیشتر به اوکراین اعتقاد داشتند.

بر همین اساس اگر برلین تصمیم بگیرد در جنگ اوکراین به نقش آفرینی پر رنگ تر و یا حضور نظامی در اوکراین بپردازد از یک طرف، هرگونه امکان از سرگیری تجارت نفت و گاز با روسیه پس از پایان جنگ اوکراین را به خطر خواهد انداخت و از طرف دیگر با افکار عمومی جامعه آلمان روبرو خواهد شد که از چنین تصمیمی حمایت نخواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 18 اسفند 1402
.

نمایندگی پنل پیامکی شیراز

1402-12-18 22:42:12 2  0  0

آن دسته از افرادی که به دنبال پیشرفت روز افزون و افزایش درآمد برای بالا بردن سطح رفاه خود و اطرافیانشان هستند بدون استثنا با نمایندگی پنل اس ام اس  آشنا هستند چرا که می دانند یکی از پیشرفته ترین راه ها برای تبلیغات اس ام اسی ، خرید پنل پیامک است .

اما یکی از سخت ترن تصمیمات در این کار اینست که برای تبلیغات اس ام اسی و خرید پنل پیامکی کدام سامانه پیام کوتاه را باید انتخاب کنیم . زیرا انتخاب سامانه پیامکی درست و مناسب است که می‌تواند شما را در مسیر موفقیت و رشد و بالا بردن سطح رفاه قرار دهد . پس قبل از انتخاب سامانه پیامکی و خرید پنل اس ام اس و شروع به تبلیغات اس‌ ام‌ اسی اول باید از مزایای یک نمایندگی سامانه پیامکی خوب مطلع شوید .

 

 

 

در زیر به چند نکته درباره مزایایی که یک نمایندگی سامانه پیام کوتاه باید داشته باشد اشاره کرده ایم .

 

- داشتن اپراتورهای ارسال پیامک

- امکان ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

- اخذ نمایندگی پیامک

- ارائه دهنده اپراتور پیام صوتی

- سامانه ارسال انبوه پیامک از روی نقشه

- ارسال پیامک بر اساس کد پستی

- ارسال اس‌ ام‌ اس منطقه‌ای

- ارسال انبوه پیامک به محله

- امکان خرید پنل پیامک ارزان

- پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه

- ارائه پیام کوتاه مفتی

- ارائه کمترین تعرفه پیامک

- پرسرعت ترین پنل پیامک

 

این موارد یک سری آیتم است برای اینکه قبل از خرید پنل پیامکی خود از سامانه پیام کوتاه به بررسی آن بپردازید و مطمئن شوید که سامانه پیامکی مدنظرتان قابل اطمینان میباشد .

 

 

 

پیام رسون :

نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز در سال ۹۰ در یکی از دفاتر اسناد در شیراز به ثبت رسیده است و به همین دلیل است که همیشه سامانه پیام کوتاه را با پیشوند شیراز (سامانه پیام کوتاه شیراز )به کار میبریم چرا که به اصالت و شیرازی بودن خود می بالیم.

 

نمایندگی پیام کوتاه در شیراز فعالیت خود را شروع کرده و در اوایل کار خود فقط ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز و اس ام اس تبلیغاتی در شیراز را انجام می‌داد و رفته رفته با پشتکار و متعهد بودن به کار و ارائه بهترین پنل پیامک شیراز توانست شهرتی پیدا کند که هم اکنون زبان زد تمامی مردم ایران باشد .

 

تیم ما در سامانه پیامک پیام رسون با تبلیغات اس ام اسی پر بازده و هدفمند برای مشتریان خود ، افزایش درآمد ایجاد می کند و با گرفتن کمترین تعرفه پیامک از مشتریان و ارائه خطوط اختصاصی _خدماتی  به کاربران (اعم  از اشخاص حقیقی و حقوقی) جهت ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست ، توانسته ایم  امروزه به عنوان ارائه دهنده بهترین پنل پیامک در ایران معرفی شویم و هر جا که صحبت از اس ام اس مارکتینگ باشد شرکت اهورا اطلس فارس در صدر بهترین ارائه دهنده پنل پیامک قرار می‌گیرد.

شما عزیزان و همراهان تیم پیام رسون میتوانید جهت اطلاعات بیشتر در مورد اخذ نمایندگی پنل پیامکی با تیم پشتیبانی پیام رسون در ارتباط باشید . 



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 18 اسفند 1402
.

فروغ سلیمی بنی|حجاج ایرانی برای چندمین سال پیاپی از حضور در حج عمره بازماندند. این در حالی است که برخی مسئولان سازمان حج و زیارت می‌گویند در هماهنگی با مسئولان حج عربستان، سه هزار ویزا برای حضور حجاج ایرانی صادر شده است. آنها می‌گویند برای اقامت حجاج ایرانی در عربستان، حتی هتل اجاره شده و با شرکت‌های خدماتی عربستانی، قرارداد امضا کرده‌اند ولی با تمام این همه اقدامات، امسال هیچ یک از حجاج عمره ایرانی امکان حضور در عربستان را نیافتند.

البته سازمان حج و زیارت تلویحا اعلام کرده که لغو عمره موقت و با توجه به صحبت‌های وزرای خارجه دو کشور ایران و عربستان هنوز امیدشان برای سرگیری سفر عمره قطع نشده است و اگر بنا بر بازگرداندن پول عمره‌گزاران گذاشده شده برای تصمیم‌گیری راحت مسافران و احترام به آنهاست.

عربستان چه می‌گوید؟
واقعیت این است که طی سال‌هایی که ایران مانند سایر کشورهای مسلمان از ظرفیت اختصاص داده شده برای حضور حجاج خود استفاده می‌کرد، خطوط هواپیمایی ایرانی، اقدام به جابجایی مسافران از فرودگاه‌های مختلف کشور به مقصد سه شهر مدینه، مکه و جده می‌کردند ولی از ۹ سال گذشته تاکنون این روند با مشکلاتی روبرو بوده از جمله امسال، بنا به دلایل نامعلومی، هنوز مجوز پرواز هواپیماهای ایران به مقصد عربستان از سوی طرف عربستانی صادر نشده است.

این در حالی است که وزیر خارجه عربستان معتقد است در مورد حضور ایرانیان در عمره هیچ ملاحظه سیاسی وجود ندارد و رفع مشکل فنی در سازمان هواپیمایی عربستان در گام نهایی قرار دارد.

فیصل بن فرحان در گفتگوی تلفنی با امیرعبداللهیان همتای ایرانی خود توضیح داده: امیدواریم عمره گزاران ایرانی به زودی سفر خود به مکه و مدینه را از سر بگیرند زیرا در مورد حضور ایرانیان در حج عمره هیچ ملاحظه سیاسی وجود ندارد و مسایل فنی عامل عدم حضور حج گزاران ایرانی شده است.

درواقع با همه سیاسی‌کاری‌های که وجود دارد اما طرف عربستانی علت عدم همکاری خود برای حضور ایرانیان در مراسم حج عمره را مشکلات فنی هواپیمایی می‌داند و همین مساله را رسمی اعلام می‌کند.

موضع عجیب نهادهای هواپیمایی ایرانی
نکته جالب اینجاست که شرکت هواپیمایی کشور (هما) با سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مواضع متفاوتی درباره لغو یا به تعبیری تعلیق سفر ایرانیان عمره گزار به عربستان اتخاذ کرده است.

در ابتدا، حسام قربانعلی -سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایرانی (هما)- با حضور در یک بخش خبری تلویزیونی اعلام کرده است: همه برنامه‌ریزی‌های پروازی و زیرساخت‌های لازم برای اعزام ۳۰ هزار زائر عمره گزار به عربستان آماده شده، تمام هواپیماها و زیرساخت‌های ارتباطی با سازمان حج انجام شده و حتی بلیت هم صادر شده بود. همکاران ما در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هم در عربستان از چند روز قبل حضور داشتند و زیرساخت‌های فرودگاهی را مهیا کردند، اما درنهایت به دلیل عدم دریافت مجوز نهایی لازم برای ورود هواپیمای جمهوری اسلامی ایران به کشور عربستان و فرودگاه جده، با مشکل مواجه شدیم.

ولی پس از چندی، سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی در بیانیه ای که در وبسایت خود قرار داده است، دلیل تعلیق یا لغو پروازهای عمره گزاران از ایران به عربستان را تلویحا «عدم هماهنگی بین سازمان حج و زیارت» و طرف عربستانی اعلام کرده است. این سازمان در توضیح خود عنوان داشته: زمانی عربستان مجوز پروازهای حج را صادر می‌کند که قبل از آن سازمان حج و زیارت تمام هماهنگی‌های لازم برای انجام این فریضه الهی را انجام داده باشد.در واقع مجوز پروازهای حج مرحله آخر است که در صورت قطعی بودن هماهنگی‌ها توسط سازمان حج و زیارت با عربستان سعودی صادر می‌شود.»

این چنین که از مواضع متفاوت مسئولان هواپیمایی در کشور برمی آید، شاید علت عدم صدور مجوز برای پرواز زائران ایرانی، عدم هماهنگی مرسوم از سوی سازمان حج و زیارت بوده، ولی واقعیت آن است که پیش از این موضعگیری، سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی، علت عدم صدور مجوز را موضوعی مربوط به عدم هماهنگی بخش حمل و نقل هوایی دو کشور اعلام کرده بود.

هواپیمایی ایران و عربستان توافقنامه ندارند
آنطور که یکی از مسئولان سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی گفته است، سازمانهایی هواپیمایی دو کشور هنوز توافق نامه ای برای پرواز به فرودگاه‌های یکدیگر ندارند.

در این باره جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور به ایرنا گفته است: مشکل اصلی برای صدور مجوز پرواز از سوی عربستان برای اعزام زائران عمره مفرده کشورمان مربوط به برخی توافقات بین سازمان هواپیمایی دو کشور است که برای حل آن نیز از طریق مختلف در حال رایزنی هستیم. حل مشکل پروازی به تصمیم یا نحوه تصمیم گیری دو سازمان هواپیمایی ایران و عربستان ختم خواهد شد.

آنطور که از محتوای خبر منتشر شده به نقل از آقای یازرلو برمی آید، «مورد» خاصی درباره عدم توافق بین هواپیمایی کشوری ایران و سازمان مشابه آن در عربستان وجود دارد که گویی در حال حل شدن است.

یازرلو در این باره توضیح داده است: پرواز عمره مفرده مشکل ۹ ساله دارد، با توجه به پیگیری های لازم از سوی مسئولان دست اندرکار کشورمان بسیاری از مشکلات پرواز عمره مفرده حل شده و هم اکنون تنها موضوعی که مانده و ان شاالله آن نیز به زودی حل خواهد شد مشکل صدور مجوز پرواز از سوی عربستان است.

به گفته این مقام مسئول، در صدور مجوز پرواز از سوی عربستان موردی اشاره شده که از سوی دو طرف در حال پیگیری و ارائه راهکار برای حل مشکل هستند که نهایتا حل خواهد شد.

مشکلات ایران و عربستان در سطح دیگری است
با وجود بیان این اظهارنظر، چندی پس از آن، حسام قربانعلی -سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفته است: از روز اول که خبر پروازهای عمره منتشر شده و فرودگاه و ترمینال سلام آمادگی داشت که پذیرش مسافر را انجام دهد، هیچ مشکلی به لحاظ انجام عملیات وجود نداشت، بلکه این مشکل در سطح دیگری است که هیچ ارتباطی به ساختار هوانوردی کشور ما، سازمان هواپیمایی کشوری و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یا نوع و کیفیت هواپیماهای ما ندارد.

آنچنان که از ظواهر برمی آید، در موضعگیری‌های سازمان هواپیمایی کشور و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی به عنوان بازوی اجرایی آن سازمان، در خصوص تعلیق سفرهای عمره مفرده به عربستان، تناقض های آشکاری به چشم می خورد. یکی از آنها می‌گوید ما با هواپیمایی عربستان توافقی نداشتیم و دیگری معتقد است همه مشکلات فنی بین هواپیمایی ایران و عربستان حل شده ولی در جای دیگری باید دنبال مشکل بود.

هر چه که هست، در بین این تناقضات، ساک بسته مسافران حج عمره، همچنان بسته می ماند به امید آنکه «مشکلات فنی» و «موارد باقی مانده» بین مسئولان هواپیمایی ایران و عربستان، حل شود و مسافران سرزمین وحی، به سوی عربستان پرواز کنند.

ابهامات همچنان پابرجاست
همچنان برخی ابهامات درباره علت تعلیق سفر ایرانیان عمره گزار به عربستان وجود دارد. با وجودی که مسئولان حج و زیارت می گویند هماهنگی های لازم با طرف عربستانی از جمله صدور سه هزار ویزا برای عمره گزاران ایرانی انجام شده و حتی قرارداد اقامت ایرانیان در هتل های عربستان، منعقد شده است ولی مجوز نهایی پرواز به فرودگاه‌های عربستان از سوی طرف عربستانی، صادر نشده است.

علت واقعی این که چرا عربستان به هواپیمایی ایرانی اجازه پرواز به فرودگاههای آن کشور را نداده، هنوز روشن نیست و مقامات سیاسی هم در این باره اظهارنظری نکرده اند ولی واقعیت این است که تا مجوز پرواز در مرحله نهایی حضور حجاج صادر نشود، امکان سفر به عربستان وجود ندارد و ناکامی حج گزاران عمره بعد از ۹ سال همچنان ادامه خواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 30 بهمن 1402
.

اپراتور 9000 پیام رسون ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی

1402-11-27 22:51:42 22  0  0

 

 

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برای تعیین نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس (۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهار ساله) برگزار خواهد شد. پس از موافقت شورای نگهبان با یکی از تاریخ‌های پیشنهادی وزارت کشور، تصمیم بر این شد که این انتخابات همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه برپا شود.

 

 

 

نمایندگی پنل اس ام اس شیراز به تمام کمپین ها و ستادهای تبلیغاتی اعلام میکند که شرکت اهورا اطلس فارس از هم اکنون آماده بازاریابی پیامکی از طریق اپراتور 9000 برای تمامی کاندیدها می باشد . 

سامانه پیام کوتاه به تمامی کاندیدها وتمامی کمپین هایی که از آنها حمایت میکنند ، اعلام میدارد که اپراتور 9000 با ارسال پیام صوتی و پیام متنی میتواند تاثیر فوق العاده ای در جلب رضایت مردم داشته باشد .کافیست به نمایندگی پنل پیام کوتاه پیام رسون مراجعه کنید و اقدام به خرید اپراتور 9000 کنید و از همین حالا هدف ها و شعارهای تبلیغاتی خود را به گوش مردم برسانید .

 

جهت خرید اپراتور 9000 از نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون اینجا را کلیک کنید .



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 30 بهمن 1402
.

در سال1397 به دلیل محدودیت‌های ارزی، براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا واردات خودرو تا پایان اردیبهشت 1401 ممنوع شد. در آن سال بعد از اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ایران علاوه بر ممنوعیت واردات خودرو اتفاقات دیگری نیز در حوزه خودرو در کشور رخ داد و در کنار خروج شرکت‌های خودروسازی خارجی بین المللی از ایران‌ وضعیت تولید خودرو در کشور به شدت کاهش یافت به طوری که تولید خودرو در سال 1396 از یک میلیون و 532 هزار دستگاه به 756 هزار دستگاه در سال 1397 کاهش یافت؛ در این سال همچنین 200 هزار دستگاه خودرو ناقص نیز تولید شده بود.
با توجه به کاهش شدید تولید خودرو در کشور، بازار خودرو دچار نابسامانی شد و قیمت خودرو به شدت افزایش می‌یافت به‌طوری که بسیاری از سوداگران، پول‌های سرگردان خود را وارد بازار خودرو کردند و با خرید و فروش خودرو بازار این کالای مصرفی را به‌هم ریختند و آن را تبدیل به بازار کالای سرمایه‌ای کردند.

عزم دولت سیزدهم برای سامان دادن به به بازار خودرو

‌با روی کار آمدن دولت سیزدهم عزم دولت جزم شد تا نابسامانی‌های حوزه تولید و بازار خودرو را رفع کند، بنابراین رئیس‌جمهور در اواسط اسفند‌ سال 1400 دستور 8 ماده‌ای برای «بهبود وضعیت صنعت خودروسازی کشور» ابلاغ کرد که در بند 4 این دستورالعمل تاکید شده بود به منظور افزایش رقابت‌پذیری و رفع شائبه انحصار متناسب‌سازی قیمت خودرو و جبران کمبود تولید، در صورت عدم اقدام برای انجام تعهدات و رفع نیاز بازار، موانع قانونی و اجرایی واردات خودرو حداکثر تا ماه آینده رفع شود و با افزایش صادرات خودرو و قطعات، نسبت صادرات به واردات در صنعت خودرو افزایش یابد. پیرو تحقق مفاد این دستورالعمل در 21 اردیبهشت‌ 1401 کلیات واردات خودرو در دولت به تصویب رسید و با این مصوبه بعد از 4 سال ممنوعیت واردات خودرو؛ فرآیند واردات خودرو از سر گرفته شد.
در ادامه بعد از 4 ماه از نهایی شدن مصوبه واردات خودرو در 3 شهریور‌ 1401 آیین‌نامه واردات خودرو که در 26 مرداد به تصویب هیأت وزیران رسیده بود، توسط معاون اول رئیس جمهور نهایی و به همه سازمان‌ها شامل وزارت صمت، وزارت اقتصاد، وزارت کشور، بانک مرکزی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ابلاغ شد. ‌پیرو آن نیز اقدامات لازم برای واردات خودرو آغاز شد و شرکت‌هایی که شرایط واردات را داشتند برای دریافت مجوز واردات ثبت‌نام کردند و در نهایت‌ 6 اسفند سال گذشته ثبت‌نام از متقاضیان خودروهای وارداتی آغاز و مقرر شد تا خودروهای وارداتی در اسرع وقت تحویل مشتریان شود. به گفته مهدی ضیغمی، ‌معاون وزیر صمت و مدیر طرح واردات خودرو، در ابتدا 120 هزار نفر در سامانه عرضه خودروهای وارداتی برای خرید خودرو ثبت نام کردند اما بعد از پایش‌های انجام شده 34 هزار نفر شرایط لازم برای خرید خودروهای وارداتی را کسب کردند که در نوبت تحویل خودرو قرار گرفتند، در ادامه از این تعداد 4 هزار نفر از خرید انصراف دادند و به این ترتیب 30 هزار نفر در نوبت تحویل خودرو قرار گرفتند.
ادامه بعد از 4 ماه از نهایی شدن مصوبه واردات خودرو در 3 شهریور‌ 1401 آیین‌نامه واردات خودرو که در 26 مرداد به تصویب هیأت وزیران رسیده بود، توسط معاون اول رئیس جمهور نهایی و به همه سازمان‌ها شامل وزارت صمت، وزارت اقتصاد، وزارت کشور، بانک مرکزی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ابلاغ شد. ‌پیرو آن نیز اقدامات لازم برای واردات خودرو آغاز شد و شرکت‌هایی که شرایط واردات را داشتند برای دریافت مجوز واردات ثبت‌نام کردند و در نهایت‌ 6 اسفند سال گذشته ثبت‌نام از متقاضیان خودروهای وارداتی آغاز و مقرر شد تا خودروهای وارداتی در اسرع وقت تحویل مشتریان شود. به گفته مهدی ضیغمی، ‌معاون وزیر صمت و مدیر طرح واردات خودرو، در ابتدا 120 هزار نفر در سامانه عرضه خودروهای وارداتی برای خرید خودرو ثبت نام کردند اما بعد از پایش‌های انجام شده 34 هزار نفر شرایط لازم برای خرید خودروهای وارداتی را کسب کردند که در نوبت تحویل خودرو قرار گرفتند، در ادامه از این تعداد 4 هزار نفر از خرید انصراف دادند و به این ترتیب 30 هزار نفر در نوبت تحویل خودرو قرار گرفتند.
فقط 12هزار نفر از ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی خودرو انتخاب کردند
ضیغمی در آخرین آماری که هفته گذشته اعلام کرد به خبرنگار فارس گفت: از بیش از 30 هزار نفری که در نوبت اسفند سال گذشته برای خرید خودرو های وارداتی ثبت نام کرده اند، 12 هزار نفر نسبت به انتخاب خودرو اقدام کردند و برای سایر افرادی که هنوز نسبت به انتخاب خودرو اقدام نکرده اند، یکی - دو دوره دیگر عرضه خواهیم داشت
تحویل حدود 4هزار خودرو به خریداران خودروهای وارداتی
وی بیان داشت: تاکنون بیش از 10 هزار و 500 خودرو وارد بنادر و گمرکات کشور شده است و حدود 4 هزار خودرو نیز تحویل مشتریان شده است. ضیغمی همچنین بیان داشت: خودروهای عرضه شده فعلی به متقاضیان خودروهای وارداتی تا سه ماه آینده تحویل خریداران می‌شود. ‌دور دوم عرضه خودروهای وارداتی نیز از 15 بهمن 1402 آغاز و تا پایان وقت روز گذشته ادامه یافت، البته متقاضیان این خودروها باید مانند دوره قبل نسبت به افتتاح حساب وکالتی به مبلغ 500 میلیون تومان اقدام می‌کردند. به گفته مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت: تاکنون بیش از 750 میلیون یورو ارز برای واردات خودروهای بنزینی و هیبریدی و بیش از 200 میلیون یورو برای واردات خودروهای برقی تخصیص یافته است؛ شیب تامین ارز توسط شرکت ها افزایش یافته و بانک مرکزی نیز همکاری خوبی برای تخصیص ارز دارد. طبق اعلام مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت شرکت‌های بزرگ وارد‌کننده خودرو تا سه ماه آینده حداقل می‌توانند 35 تا 40 هزار خودرو را وارد کشور کنند ضمن اینکه میزان بودجه در نظر گرفته شده برای واردات خودرو در سال آینده حداقل یک میلیارد یورو است.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 24 بهمن 1402
.

پنل پیامکی پیام رسون ویژه سالن های آرایشی

1402-11-23 22:45:52 14  0  0

همانطور که میدانید بعضی از کسب و کارها هستند که بسته به نوع فعالیت شان در ماه‌های خاصی از سال رونق بسیاری دارند  یکی از این کسب و کارها  آرایشگاه است که معمولاً در ماه آخر سال بسیار شلوغ می شوند. اگر صاحب یک آرایشگاه زنانه باشید حتما می دانید که جذب مشتری میان این همه سالن‌های زیبایی مختلف چه کار دشواری است و باید به دنبال تبلیغاتی باشید که برای جذب مشتری کارآمد باشد. اگر بخواهی تبلیغات خود را مختص به تراکت کنید مطمئنا فیدبکی  برای شما نخواهد داشت چرا که تبلیغات خود را برای  همه مردم کرده‌اید، اما اگر کمی تخصصی تر فکر  کنیم در سالن های زیبای فقط یک جنسیت از ملت حضور دارد و آن هم زنان هستند. برای اینکه بتوانید تبلیغات خود را فقط برای زنان انجام دهید راه ساده تری وجود دارد آن هم  خرید پنل پیامکی است این کار بسیار ساده است چون می توانید پیامک های خود را فقط برای زنان ارسال کنید و در نهایت مطمئن هستید که برای بازار هدفتان پیامک ارسال کرده اید.

حال این سوال پیش می آید که چگونه از طریق تبلیغات اس ام اسی سالن خود را معرفی کنیم . در ادامه با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا بیشتر شما را با روش های جذب مشتری ویژه سالن های آرایشی آشنا کنیم . 

 

 

 

کاربرد تبلیغات پیامکی برای آرایشگاه زنانه:

 ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از بهترین روش تبلیغ برای آرایشگاه زنانه است که چند دلیل دارد :

 

1_ شما از طریق پنل اس ام اس شیراز می توانید تبلیغات اس ام اسی خود را مختص به زنان در رده های سنی مختلف ارسال کنید.

2_ هزینه تبلیغات شما صرف کسانی می شود که دقیقاً بازار هدف شما هستند که در این صورت یک پنل پیامکی ارزان در امور تبلیغات خود دارید.

3_ برای جذب مشتری می توانید در پایین پیامک خود یک لینک بگذارید و از مشتریان جدید خود بخواهید تا با  وارد شدن در لینک از نمونه کارهای شما نظیر شنیون، میکاپ، مانیکور و پدیکور و... دیدن نمایند. همچنین می‌توانید در لینک از  قیمت های سالن در مورد هر کاری استفاده کنید.

4_برای وفادار ماندن مشتریان سابق خود میتوانید با خدمات تشویقی نظیر اینکه با در میان گذاشتن  پیامک تبلیغاتی آرایشگاه شما به  دوستانشان  تخفیف بگیرند، هم استفاده کنید.

5_ می‌توانید از نظرسنجی پیامکی استفاده کنید تا نظر مشتری را درمورد خدمات خود بسنجید مثلا کدام آرایشگر مورد رضایت مشتری بود یا این که نظر مشتری را درباره محیط آرایشگاه و قیمت محصولات به کار رفته را بپرسید. شما این کار را می توانید با وب سرویس هوشمند پیام رسون نیز انجام دهید.

6_ برای جذب مشتریان سابق خود تاریخچه مراجعه مشتریان را بررسی کنید و علایق آنها را در نظر بگیرید و با استفاده از پیشنهاد های جالب دوباره آنها را جذب خود کنید.

7_برای احترام به وقت خود و مشتریان خود از آنها بخواهید که با ارسال پیامک نسبت به نوع کاری که در آرایشگاه دارند اقدام کنند و با استفاده از پیامک وقت برای  خود را رزرو کنند. در این حالت نه  کسی در آرایشگاه معطل می‌شود تا نوبتش فرا رسد  نه اینکه آرایشگاه فضای شلوغی را به هم میزند.

8_ قبل از فرا رسیدن نوبت مشتری با یک پیامک به آن یادآوری کنید که در چه تاریخی وقت آرایشگاه رزرو کرده است. در این نوع پیامک ها می توانید اسم مشتری را ذکر کنید.

9_ با یک پیشنهاد شگفت انگیز تخفیفی  می توانید ساعات خلوت سالن را پر کنید فقط کافیست تبلیغات پیامکی خود را توسط پنل پیام کوتاه شیراز برای مشتریان خود ارسال کنید و آن ساعت را برای مشتریان رزرو کنید.

10_ برای مطرح کردن  برند خود می توانید به صورت رندوم برای مشتریان خود پیامک ارسال کنید و به آنها کد تخفیف دهید تا با مراجعه به شما  و ارائه کد از تخفیف خود استفاده کنند.

 

 

 

 

تبلیغات برای سالن زیبایی، با استفاده از پنل پیامکی:
مهم‌ترین دلیل این که باید به فکر تبلیغات باشید، مسئله برندینگ سالن زیبایی شماست؛ زیرا اگر خدمات شما بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشد، ولی شناخته شده نباشید درآمد خوبی کسب نخواهید کرد. پس برای اینکه بتوانید با سرعت بالاتری برند شوید و مشتری بیشتری جذب کنید، نیاز به تبلیغات سالن زیبایی دارید. یکی از روش‌های کم هزینه برای تبلیغات سالن زیبایی خرید پنل پیامکی از سامانه پیامکی است. شما با خرید پنل پیامکی می‌توانید به صورت هدفمند، سن و جنسیت افرادی که در منطقه‌ شما هستند را مشخص کرده و به این شماره‌ها ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه داشته باشید . متن تبلیغات اس ام اسی سالن زیبایی باید جذاب و خلاقانه نوشته شود. بهتر است برای این کار از یک تبلیغ‌نویس کمک بگیرید.

 

 

پیام رسون : 

این پیشنهاد های پیام رسون به کسانی که دارای سالن زیبایی هستند می باشد چرا که تقریباً میتوان گفت یکی از شلوغ ترین ماه های سال برای سالن های زیبایی ماه اسفند میباشد پس بهتر است از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشید و با خرید پنل پیامکی از نمایندگی پیامک شیراز نسبت به سود بیشتر در کسب و کار خود اقدام نمایند.

همچنین پنل پیامک شیراز برای کسانی که قصد سفارش سامانه پیام کوتاه را دارند یک تخفیف 30 درصدی در نظر گرفته و برای رضایت شما عزیزان این تخفیف را به مدت یک هفته تمدید کرده است.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 24 بهمن 1402
.

امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل آمریکا در گفت‌وگو با «صبح نو» با اشاره به چرایی ساز جدایی ایالت تگزاس از دولت آمریکا، اظهارکرد: «اختلاف از این جا شروع شد که دولت جو بایدن سیاست ضد مهاجرتی دارد. سیاستی که دولت‌های ایالتی به‌خصوص ایالت‌های جمهوری‌خواه نیز آن را دنبال می‌کنند. البته برای مقابله با ورود مهاجران غیرقانونی، تاکتیک‌های طرفین متفاوت است.»
 
چرایی برچیدن دیوارهای مرزی
وی با اشاره به برچیده شدن سیم‌های خاردار از بستر رودخانه ریوگراند ادامه داد: «برای جلوگیری از مهاجرت بی رویه مهاجران از سمت مکزیک، اقدام به احداث و ایجاد موانع مرزی به‌خصوص در رودخانه ریوگراند شده است. 
آنها یک‌سری سیم خاردار و دیوارهایی در رودخانه قرار دادند تا به این وسیله جلوی ورود مهاجران غیرقانونی را بگیرند. موضوعی که منجر به این شد که عده‌ای شکایت کردند و گفتند این موجب مشکل زیست محیطی در این منطقه و رودخانه می‌شود. با پیگیری‌ها و از طریق شکایتی که به دادگاه عالی فدرال شد، تصمیم بر این گرفته شد این سیم‌های خاردار و دیوار مرزی برچیده شود.»

حکمی که قابل فرجام‌خواهی نیست
این کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به رأی دادگاه عالی فدرال آمریکا در جمع کردن سیم‌های خاردار از مرز با مکزیک، گفت: «اکنون که رأی دادگاه عالی مبنی بر جمع کردن سیم‌های خاردار و دیوار مرزی صادر شده است، دولت فدرال خودش را مجری این رأی دادگاه می‌داند؛ اما ایالت تگزاس می‌گوید این جزو اختیارات ماست و ما از فرامین دادگاه عالی فدرال تبعیت نمی‌کنیم. 
به هر حال ایالت تگزاس باید از رأی دادگاه فدرال تبعیت کند؛ چراکه حکم هم قطعی است و قابل فرجام‌خواهی نیست.»

نشان دادن ضعف سیاست مهاجرتی بایدن
وی با اشاره به اینکه این‌گونه تنش‌ها بیشتر در فصل انتخابات داغ می‌شود، ادامه داد: «از دیگر سو، چون نزدیک انتخابات ریاست‌جمهوری است و کمپین انتخابات درون‌حزبی گرم است، این موضوع بیشتر دیده و انعکاس می‌یابد تا به‌نوعی بگویند دولت فدرال یعنی جو بایدن در این زمینه ضعیف عمل می‌کند.»


دعواهای انتخاباتی بایدن و ترامپ
وی یادآور شد: «مهاجرت از موضوعاتی است که در مرزهای مکزیک و آمریکا حساس و تقریبا فضای دوقطبی ایجاد کرده است. دونالد ترامپ هم که بدش نمی‌آید ضعف دولت بایدن را همیشه گوشزد کند، بر این آتش دامن می‌زند و رودرروی دولت فدرال ایستادند. 
البته هر دو خط و نشان می‌کشند و ممکن است برخوردی هم میان طرفین صورت گیرد؛ اما جنگ نمی‌شود. ازاین‌رو ۲۵ فرماندار جمهوری‌خواه طوماری را برای حمایت از تگزاس علیه دولت فدرال امضا کردند. آنها دولت بایدن را به عدم تمایل به حفاظت از مرزهای آمریکا و مبارزه با مهاجرت غیرقانونی متهم کردند.»
ابوالفتح افزود: «از این دست اختلافات بین دولت‌های ایالتی و فدرال همیشه بوده است. زمانی که از حزب مقابل یا مخالف ( دموکرات‌ها، جمهوری‌خواهان) در کاخ سفید باشد یا بالعکس، این‌گونه تنش‌ها وجود دارد. اینکه گفته می‌شود که شدت گرفتن تنش میان رئیس‌جمهور آمریکا و فرماندار تگزاس به نگرانی‌هایی درباره احتمال بروز جنگ داخلی در این کشور منجر شده است، این‌گونه نیست و در نهایت این ایالت تگزاس است که از رأی دادگاه عالی آمریکا تبعیت می‌کند.»

فرماندار تگزاس چاره‌ای جز تمکین ندارد

این تحلیلگر ارشد مسائل آمریکا با اشاره به اینکه فرماندار تگزاس چاره‌ای جز تمکین به رأی دادگاه عالی فدرال آمریکا ندارد، تصریح کرد: «الان فصل انتخابات است و طرفین زورآزمایی می‌کنند تا حرفشان را روی کرسی بنشانند و بگویند جو بایدن ضعیف است و سیاست کنترل مرزها را ندارد. تگزاس از ایالت‌هایی است که دست جمهوری‌خواهان است و خودشان امور این ایالت را پیش می‌برند، اکنون که دادگاه رأی داده، مجبور به تبعیت است. شاید درگیری و تنش‌هایی پیش بیاید، ولی ایالت تگزاس چاره‌ای جز تمکین ندارد. پیش از این نیز این‌گونه اختلافات میان طرفین موجود بوده و پس از بروز تنش‌هایی، حل‌وفصل شده است.»



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 10 بهمن 1402
.

سامانه پیامکی پیام رسون

1402-10-30 22:29:45 45  0  0

با تایپ سامانه پیامکی در جستجوی گوگل، متوجه خواهید شد که چقدر سامانه پیامکی و نمایندگی پنل پیامکی مختلفی وجود دارد که هر کدام خود را به نوعی معرفی کرده اند. و شما مخاطب عزیز حق دارید که در انتخاب سامانه پنل پیامکی برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه سر در گم شوید.

حال برای انتخاب نمایندگی سامانه پیام کوتاه که بتواند نیاز شما را برآورده کند لازم است که زمانی را صرف کنید و در مورد مشخصات شرکت های ارائه دهنده تحقیق کنید تا بهترین را که متناسب با کار شما باشد را انتخاب کنید.

اگر به دنبال سامانه پیامک هستید و میخواهید برای کسب و کارتان از تبلیغات اس ام اسی استفاده کنید ، تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید تا شما را بیشتر با شرکت اهورا اطلس فارس آشنا کنیم . 

 

 

 

پیام رسون : 

شرکت اهورا اطس فارس یکی از سامانه های پیامکی است که فعالیت خود را از سال 90 آغاز کرده و توانسته راه هزار ساله را یک شبه طی کند چراکه در حال حاضر 80 درصد از افرادی که به دنبال تهیه پنل پیامکی برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه هستند به شرکت اهورا اطلس فارس مراجعه میکنند .

سامانه پیامک شیراز با ارائه متفاوت ترین و کاملترین پکیج ها توانسته نظر اکثر مخاطبان را به خود جلب کنند و به همین دلیل است که پیام رسون را یکی از بهترین پنل پیامک شیراز معرفی کرده اند.

در این صفحه براع اطلاع رسانی به کاربران تمامی امکانات و قابلیت های منحصر به فرد سامانه پیامک شیراز را بررسی خواهیم کرد.

 

 

امکانات سامانه پیامکی پیام رسون :  

 

1_ سی روز بازگشت وجه در صورت عدم رضایت :

با خیال راحت خرید کنید چراکه سامانه پیام کوتاه شیراز با تضمین وجه تا 30 روز این اطمینان را به شما می‌دهد که در کار خود ماهر است و شما در صورت هرگونه نارضايتي میتوانید درخواست عودت وجه کنید.

 

2_ فعالسازی آنی به محض خرید :

به همین سادگی مانند آب خوردن خرید کنید تا رمز عبور و نام کاربری را برای شما ارسال کنیم تا بتوانید وارد پنل کاربری خود شود و ارسال پیامک تبلیغاتی خود را انجام دهید و از خدمات سامانه اس ام اس شیراز لذت ببرید.

 

3_ عدم نیاز به هیچ خدماتی خارج از سامانه :

تمامی امکانات برای ارسال پیامک تبلیغاتی در سامانه پیامک شیراز موجود است و شما را بی نیاز از خارج مجموعه می‌کند.

 

4_ ثبت نام دوره آموزشی :

برای جلب رضایت بیشتر کاربران، علاوه بر بازگشت وجه، می‌توانید به صورت آزمایشی نیز ثبت نام کنید و با خیالی آسوده خرید خود را قطعی کنید.

 

5_ قابلیت ارتقاء :

با ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه آنچنان میتوانید جذب مشتری کنید که شاید لازم باشد برای ارتقا دادن به پنل اس ام اس خود اقدام کنید. شما با اطمینان به پیام رسون آسوده خاطر باشید.

 

 

 

6_ مشاوره رایگان :

تیم تبلیغات پیامکی شیراز اس ام اس به شما کمک می‌کند تا با توجه به کسب و کارتان بهترین پنل اس ام اس را تهیه کنید. ما به شما کمک میکنیم تا بهترین انتخاب را با کمترین تعرفه پیامک داشته باشید.

 

7_ تعرفه مناسب :

یک خرید لذت بخش زمانی است که با کمترین هزینه بتوانیم بهترین کیفیت را داشته باشیم. در نمایندگی پیامک شیراز هر دو با هم امکان پذیر است.

 

8_ سرور قابل اطمینان :

ما با راه انداری سیستم SSL امنیت را به طور کامل برقرار کرده ایم. همچنین با ماژول طراحی شده توسط کاربران، به محض ورود به پنل اس ام اس خود، پیامک به صاحب پنل ارسال شده و از هرگونه سوءاستفاده ای جلوگیری میکنیم.

 

9_ ارسال لینک :

با وجود انواع خطوط در نمایندگی پنل پیامکی شیراز میتوانید بدون هیچ مشکلی، لینک مورد نظر خود را ارسال کنید.

 

10_ ویدئو آموزشی :

ما برای شما ویدئو آموزشی را به صورت تفکیک شده ارسال میکنیم تا در صورت وجود مشکل به آن رجوع کنید.

 

11_ ارسال پیامک آنی وب سرویس :

جهت ارسال پیامک از طریق وب سرویس مانند کد احراز هویت سایت و ارسال پیامک سیستمی، این قابلیت وجود دارد که پیامک شما در کمتر از 5 ثانیه ارسال شود.

 

 

 

کلام آخر پیام رسون  : 

ما در سامانه پیامکی پیام رسون به دنبال رابطه ای دو طرفه هستیم و از جانب خودمان بهترین را ارئه می‌دهیم و به خود میبالم که تا به امروز تمامی کاربرانی که به نمایندگی پیام کوتاه شیراز مراجعه کرده اند، راضی بوده و این موضوع باعث شده تا هر روز بهتر از دیروز مان باشیم.

اگر میخواهید با بازاریابی به بهترین فروش در کسب و کارتان برسید میتوانید با خرید پنل پیامکی از سامانه پیام کوتاه شیراز به نتیجه دلخواهتان در فروش برسید و کسب و کارتان را به صورت برند در بین مردم معرفی کنید .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 10 بهمن 1402
.

چند روز پیش معاون اول دولت دوازدهم در رابطه با افزایش نرخ بنزین گفته بود:« سال 98 سرمایه اجتماعی نداشتیم» امّا سرمایه اجتماعی چیست؟

شاید بتوان گفت برای اولین بار است که یکی از مسئولان ارشد دولت سابق یعنی اسحاق جهانگیری در رابطه با دلایل غائله بنزین 98 تحلیل جدی تری را مطرح کند. چند روز پیش معاون اول دولت دوازدهم در رابطه با این موضوع گفت:« ما در دولت آقای روحانی در سال‌های 93، 94 و 98، سه بار قیمت بنزین را تغییر دادیم. در سال 93 و 94، سرمایه اجتماعی دولت در اوج خود قرار داشت. در سال 93 بنزین 400 تومانی را 700 تومان کردیم و به مردم نگفتیم که پول بنزین را به خودتان برمی‌گردانیم بلکه گفتیم به طرح سلامت می‌بریم و برای بهداشت و درمان خرج می‌کنیم. سال 94 بنزین 700 تومانی را هزار تومان کردیم و گفتیم که در کارهای اقتصادی هزینه کردیم. گرانی بنزین به تورم لطمه نزد؛ در ابتدای دولت تورم حدود 40 درصد بود، در سال 93، 25 درصد شد، در سال 94، 11 درصد شد و در سال 95، شش و هشت دهم درصد شد، و تورم در سال 96، هشت درصد شد. متأسفانه در سال 98 ما سرمایه اجتماعی نداشتیم؛ به قیمت بنزین دست زدیم  اتفاقات سال 98 را شاهد بودیم که نمی‌شود گفت چه قدر تلخ بود».

فارغ از عملکرد جهانگیری و سایر مسئولان وقت، حتماً برای شما این سوال مطرح شده است که سرمایه اجتماعی چیست؟ و کارکرد آن چگونه عمل می کند؟ مباحث مختلفی در بین جامعه شناسان بر سر سرمایه اجتماعی مطرح شده است و در واقع اتفاق نظر واحدی بر سر این واژه وجود ندارد که از حوصله این متن خارج است امّا در مجموع بر یکسری شاخص های آن بیشتر از دیگر ویژگی ها تأکید شده است. بنابراین بگذارید اینگونه شروع کنیم که امروزه در کنار سرمایه های انسانی و اقتصادی، سرمایه دیگری به نام سرمایه اجتماعی (social capital) نیز حائز اهمیت است. سرمایه اجتماعی، یا بعد معنوی یک اجتماع و یا گروه، میراثی نسبتاً تاریخی است که از طریق تشویق افراد به «همکاری»، «مشارکت» و «اعتماد متقابل» در روابط اجتماعی بین افراد به عنوان تسهیل‌گر برای حل تعارضات و مسائل عمل می کند. حال اگر نهاد یا ارگان اجتماعی از دولت گرفته تا شرکت های کوچک تعاونی، سرمایه اجتماعی کافی و لازم را نداشته باشد سیاست ها، دستورالعمل ها و...ضمانت اجرایی پیدا نمی کند و یا آنکه گروه های اجتماعی و افراد جامعه با آن نهاد دچار تعارضات جدی می شود. ویژگی مهمی که جامعه شناسان برای مفهوم سرمایه اجتماعی تأکید می کنند این است که «سرمایه اجتماعی به راحتی بدست نمی آید امّا به راحتی از دست می رود» بنابراین اینکه چرا به قول جهانگیری سرمایه اجتماعی دولت دوازدهم مانند دولت یازدهم نبود بستگی به نوع عملکرد دولت و روند وضعیت اجتماعی ایران دارد.  در این مطلب بنا نداریم که عملکرد دولت را بسنجیم امّا می خواهیم بررسی کنیم که سرمایه اجتماعی چه شاخص هایی دارد که می تواند به ما بگوید این نهاد یا گروه دارای سرمایه اجتماعی می باشد.

 اولین مورد «اعتماد مقابل» است. پژوهش های اجتماعی نشان داده است در جامعه ای که دارای نظم، روابط صادقانه و شفاف و همچنین مبتنی بر تعاون است امکان تمایل به خطر پذیری بالا است. به عنوان مثال اگر فردی در یک گروه یا نهاد «مشارکت» می کند و مالیات یا حق عضویت پرداخت می کند. در واقع به اعضای گروه یا نهادها اعتماد کرده است که در ازای این مشارکت از حمایت و اعتبار برخوردار باشد. این حمایت ها می تواند فراهم آوردن امکانات رفاهی باشد یا داشتن اعتبار برای مشارکت در تصمیم گیری گروه یا نهاد. در چنین شرایطی اگر افراد با تصمیم هایی از سوی نهادها مواجه شود که مانند گرانی بنزین در ظاهر به ضرر زندگی و معیشت او باشد به خاطر اعتماد و حمایتی که از گذشته تا اکنون بین فرد و نهاد انباشته شده است_و می داند که این ضرر قطعاً و حتماً از راه های دیگر جبران خواهد شد یا موقتی است_ با تصمیم آن نهاد همکاری می کند و چه بسا خود مسئولیت اجرایی آن تصمیم را بر عهده بگیرد. دومین شاخص «مشارکت» است که در دل بحث شاخص «اعتماد» اشاره کردیم. در واقع این دو شاخص رابطه تنگاتنگی با یک دیگر دارند که بدون وجود هر یک از آن ها دیگری شکل نمی گیرد. شاخص مهم دیگری که فالک و پاتریک دو تن از جامعه شناسان مطرح کردند «آگاهی و اطلاعات» است. در واقع آگاهی از مسائل عمومی بر روابط بین افراد  نهادها موثر است. به عنوان مثال اگر در ماجرای بنزین 98 از قبل اطلاع رسانی و اقناع سازی به قدرکافی صورت گرفته بود. سرمایه اجتماعی موجود در رسانه ها می توانست به کمک نهاد دولت بیاید و مردم در بحث ناترازی بنزین و گرانی آن همراهی می کردند و یا حداقل آسیب های بلوای خیابانی به حداقل می رسید. اما وقتی توزیع درست اطلاعات بین مردم صورت نگرفته باشد سرمایه اجتماعی شکل نمی گیرد. 

شاخص های دیگری نیز برای سرمایه اجتماعی عنوان شده است اما مهم ترین شاخص هایی که می توانست در سال 98 کارکرد خود را داشته باشد، «اعتماد، مشارکت و آگاهی عمومی» است. در واقع می توان گفت اظهارات آقای جهانگیری از جهاتی درست است امّا وضعیت اجتماعی ایران را نیز باید در نظر گرفت. پژوهش های اجتماعی نشان داده است که هر چه از سطح خانواده به سطوح بالاتر یعنی خویشاوندان، دوستان، همکاران تا هموطنان می رویم از میزان سرمایه اجتماعی کاسته می شود. این کاهش را در مسائل روزمره مان می بینیم به عنوان مثال گاهی می شنویم که ما ایرانی ها در کارهای گروهی و مشارکت اجتماعی لنگ می زنیم یا به خوبی می بینیم که برخی کارهای جمعی ناکارآمد است. 

آنچه که گفتیم شرح مفهوم سرمایه اجتماعی به زبان ساده بود. به طور کلی سرمایه اجتماعی نه فقط در مسئله بنزین 98 بلکه در بسیاری از مسائل دیگر از ظرفیت و کاکردهای بزرگی برای تسهیل یا حل مسئله باشد.



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 30 دی 1402
.

باشگاه مشتریان راه کاری برای وفاداری مشتری

1402-10-25 20:40:38 18  0  0

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه تعداد از مشتریان یک بار به شما مراجعه می‌کنند و دیگر به فروشگاه شما نمی آیند؟ آیا آن مشتریان دیگر نیاز به خرید همان کالا یا خدمات ندارند؟ یا اینکه از خدمات و کالای شما راضی نبوده اند و به سراغ رقیب هایتان رفته‌اند؟ چند درصد از مشتری‌های شما جدید هستند و چند درصد تکراری هستند؟
این سوالات تعدادی از سوالات و دغدغه های مهمی هستند که هر کسب و کاری باید به آن فکر کند. و اگر بتواند راه حلی برای این دغدغه ها پیدا کند می تواند نسبت به رقبایش متفاوت عمل کند.

راه حل ساده است چراکه اگر با دنیای تکنولوژی آشنا باشید میدانید که فقط "وفاداری مشتری" است که می‌تواند موفقیت شما را تضمین کند . در واقع دوران مشتری محوری فرا رسیده است و تنوع زیاد اجناس، حضور برندهای مختلف و خدمات مشابه باعث شده تا مشتری امروزه شانس و انتخاب بالایی داشته باشد، پس شما در یک بازار رقابتی قرار گرفته اید و برای اینکه بتوانید مشتری خود را حفظ کنید باید قیمت مناسب، کیفیت بالا و برخورد خوب را چاشنی فعالیتتان کنید و برای تضمین این فعالیت باید مشتری خود را وفادار کنید در این صورت رسیدن به موفقیت برایتان آسان می‌شود.

 

 

 

حال به چه صورت می‌توان با ترکیب تکنولوژی و مشتری محوری به یک فرمول رسید که نتیجه ی آن مشتری وفادار باشد . نمایندگی پیامک به شما پاسخ می دهد که با استفاده از باشگاه مشتریان می توانید به این فرمول جذاب و قدرتمند دست پیدا کنید . در واقع راه اندازی باشگاه مشتریان بهترین و به روز ترین روش برای هوشمندسازی کسب و کار و موفقیت در وفادارسازی مشتریان است . اما هر کسب و کاری را باید این موضوع را بداند که با توجه به نوع کسب و کارش ، هدف متفاوتی را دارد و باید اساس آن هدف اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان کند . در واقع نرم‌افزار باشگاه مشتریان باید بر اساس کسب و کار شما طراحی و پیاده سازی شود بر همین اساس شما باید از نمایندگی سامانه پیام کوتاهی اقدام به خرید باشگاه مشتریان کنید که به صورت کامل با ماژول ها و ابزارهای باشگاه مشتریان آشنا باشند  تا بتوانند با توجه به استراتژی فروش شما برنامه را طراحی کنند . نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز به عنوان بهترین پنل پیامک شیراز و پیشرفته ترین سامانه پیامک این دانش را دارد که باشگاه مشتریان ویژه کسب و کار شما را طراحی و و راه اندازی کند .

 

 در زیر به تعدادی از امکاناتی که باشگاه مشتریان پیام رسون می توانند در اختیارتان قرار دهد اشاره کرده ایم تا شما با این نرم افزار فوق العاده بیشتر آشنا شوید  پس تا پایان با سامانه پیامک پیام رسون  همراه باشید . 

 

 

امکانات باشگاه مشتریان پیام رسون : 
 

1- ایجاد انگیزه در مشتریان به خرید مجدد:
بعد از هر بار خرید مشتری مبلغی از خرید مشتری به عنوان اعتبار به حسابش باز گردانده می شود که معمولا این اعتبار درصدی از مبلغ خرید مشتری است. مشتری می داند که در دفعه بعدی که می خواهد از شما خرید کند می تواند بخشی از مبلغ فاکتورش را از اعتبارش پرداخت کند. بنابراین مشتری هر بار با حس برنده بودن از فروشگاه شما خارج می شود. و در فکر خریدی دیگر از شما ست.
 

2- اختصاص امتیاز و اعتبار بر اساس میزان خرید و تعداد دفعات خرید مشتری:
بهتر است در یک سیستم باشگاه مشتریان طرح های امتیاز و اعتبار دهی به مشتریان متنوع باشد. مثلا بر اساس تعداد دفعات مراجعه مشتری و یا بر اساس خرید مبلغ مشخصی از خرید مشتری به او امتیاز و اعتبار بدهیم. مبالغ خرید مشتریان متفاوت است. یک مشتری ممکن است کم به شما مراجعه کند ولی مبلغ خرید بالایی داشته باشد. اما ممکن است دسته ای از مشتریان بارها به شما مراجعه کنند ولی مبلغ خرید آن ها کم باشد. بنابراین یک سیستم باشگاه مشتریان جامع سیستمی است که بتواند برای همه حالت های رفتار مشتری راه کاری داشته باشد.
 

3- ایجاد انگیزه در مشتریان برای خرید بیشتر با استفاده از امکان گروه بندی مشتریان:
با گروه بندی مشتریان می توانید دسته های اعتباری مختلفی ایجاد کنید. و مشتری با قرار گرفتن در هر گروه به امتیاز و اعتبار مشخصی برسد. به عنوان مثال سه گروه برنزی، نقره ای و طلایی ایجاد کنید و اعتبار دهی های متفاوت برای هر گروه در نظر بگیرید. به مشتری خود بگویید اگر سقف خریدش به مبلغ مشخصی رسید می تواند به گروه بالاتر برود و از تسهیلات ویژه تری برخوردار شود.
 
4- ایجاد انگیزه در مشتریان فعلی برای معرفی مشتریان جدید:
هدف نهایی از راه اندازی باشگاه مشتریان، ترغیب مشتریان فعلی به تبلیغ کسب و کار است. یک سیستم باشگاه مشتریان جامع باید راهکاری برای انجام این مهم داشته باشد. به عنوان مثال وقتی یکی از مشتریان فعلی، مشتری جدیدی را به سیستم معرفی می کند؛ میزانی اعتبار به او اختصاص داده شود. و یا هر بار که شخص معرفی شده خریدی را انجام می دهد درصدی از مبلغ خریدش به عنوان اعتبار به شخص معرفی کننده اعطا شود.

 

 


5- ایجاد انگیزه برای خرید دیگران با استفاده از کارت هدیه:
کارت هدیه یکی دیگر از ابزارهایی است که به جذب مشتری جدید کمک می کند. کارت هدیه را می توانید به مشتریان فعلی خود اعطا کنید تا آن ها افرادی دیگر را به مجموعه شما معرفی کنند. همچنین می توانید در برگزاری جشنواره ها و همایش ها کارت های هدیه خود را توزیع کنید. بهتر است کارت های هدیه دارای شناسه باشند و مشخص شود مشتریان جدید با چه روشی به سیستم شما جذب شده اند.

6-برگزاری جشنواره در مناسبت های مختلف و اعطای اعتبار هدیه:
یک سیستم باشگاه مشتریان جامع باید امکان اعطای اعتبار هدیه در تاریخ های مشخص را داشته باشد. معمولا در مناسبت ها میزان خرید بالا می رود و شما باید به این فکر باشید که سهم از بازار بیشتری را به خود جذب کنید.
 
7- ارزش گذاری متفاوت برای کالاها و خدمات:
در یک کسب و کار ممکن است بخواهید مشتری را ترغیب به خرید کالا یا خدمات خاصی کنید. در این صورت می توانید به آن کالا یا خدمات امتیاز یا اعتبار ویژه ای بدهید و مشتری راحت تر آن کالا را انتخاب کند.
 
8- مناسبت های مهم شخصی را به مشتریان خود تبریک بگویید:
تبریک گفتن روز تولد و سالگرد ازدواج به مشتری حس صمیمت و نزدیکی بیشتری می دهد.
 
9- ثبت نظرات مشتریان و تحلیل نظرات آن ها:
یکی از بزرگترین تفاوت ها بین کسب و کارهای عادی با کسب و کارهای موفق سیستم نظرسنجی از مشتریان است. نظرسنجی به شما کمک می کند از میزان کیفیت خدمات خود مطلع شوید. و اگر نقصی در سیستم کسب و کار شما وجود داشته باشد بتوانید آن را به موقع رفع کنید. همچنین نظرسنجی به مشتری شما حس مهم بودن می دهد. شما می توانید به پاس وقتی که مشتری برای ثبت نظر خود گذاشته است به او میزانی اعتبار هدیه بدهید.
 
10- آگاه کردن مشتری از میزان اعتبار و امتیاز آن ها:
یکی از معیارهای موفقیت سیستم باشگاه مشتریان، اطلاع رسانی درست به مشتریان در خصوص میزان اعتبار و امتیاز آن ها است. باید همه این اطلاعات را شفاف و دقیق و به موقع در اختیار مشتری قرار دهید.
 
11- گزارش گیری از مشتریان غیر فعال:
باشگاه مشتریانی برای کسب و کار خود انتخاب کنید که علاوه بر توجه به مشریان فعال و وفادار به مشتریان غیرفعال نیز توجه داشته باشد. پیدا کردن علت خرید نکردن مشتریان قبلی می تواند باعث رشد و بهبود ارائه خدمات شما شود.
 
12-  توزیع خرید مشتری در همه روزهای هفته:
بعضی از کسب و کارها فقط در روزهای مشخصی از هفته مشتری دارند. و در سایر روزهای هفته فروش آن ها بسیار کم می شود. شما با سیستم باشگاه مشتریان خود باید بتوانید روزهای هفته را ارزش گذاری کنید و به مشتری اعلام کنید اگر روز مشخصی به شما مراجعه کند میزانی امتیاز و یا اعتبار بیشتر خواهد گرفت.
 
13- سیستم گزارش گیری های متنوع و امکان تحلیل رفتار مشتریان:
عصای جادویی باشگاه مشتریان سیستم گزارش گیری آن است. گزارش گیری از همه اتفاقاتی که در یک کسب و کار رخ می دهد و همچنین امکان مقایسه این گزارش ها با هم به شما قدرت پیشی گرفتن از سایرین را می دهد. شما می توانید با استفاده از نتایج گزارش ها متوجه نقاط ضعف و قدرت خود شوید. و با یک استراتژی درست بهتر از قبل به پیش روید.
 
14- مدیریت درست بر اساس داده های واقعی و ثبت شده:
سیستم باشگاه مشتریان در واقع دستیاری هوشمند برای مدیران کسب و کارها محسوب می شود. یک مدیر شاید نتواند در همه ساعت ها در همه بخش های سیستم حضور داشته باشد. اما با استفاده از باشگاه مشتریان می تواند روند اتفاقات جاری در سیستم را مشاهده کند. و بهتر تصمیم بگیرد.

 

 

 

پیام رسون : 

در بالا به امکاناتی که باشگاه مشتریان پیام رسون دارد اشاره کرده ایم . اگر شما هم قصد دارید برای کسب و کارتان از باشگاه مشتریان نمایندگی پنل پیامک پیام رسون استفاده کنید میتوانید با مراجعه به سایت سامانه پیام کوتاه اقدام به خرید باشگاه مشتریان کنید .



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 30 دی 1402
.

بازاریابی پنل پیامکی

1402-10-24 19:15:53 10  0  0

بازاریابی پنل پیامکی :

تقریبا 15 سال از زمانی که گوشی های هوشمند و سپس برنامه های تلفن همراه به جهان معرفی شده اند ، میگذرد ، در این میان صنعت بازاریابی و تبلیغات نقش مهمی در به ثمر نشستن تمامی اهداف تجاری را به عهده دارد ، با پیشرفت تکنولوژی و فنآوری و هزینه های هنگفت و نجومی در بازاریابی و تبلیغات ، شرکتها ، صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک به فکر  راه حل های نوین و کم هزینه و در عین حال پر بازده افتادند .

در بین گزینه ها و راههای متعدد در تبلیغات و بازاریابی ، برخورداری و استفاده از تلفن همراه و استراتژیهای نوین تلفن همراه در امر تبلیغات پیامکی و بازاریابی اس ام اسی ، بهترین انتخاب موجود جهت پیشرفت و ترقی و ارتقاء کسب و کار و تجارت است .

حال باید ببینیم بهترین استراتژی برای حفظ چشم انداز و حفظ روابط با مشتریان کدام است و راه حل های آن چیست و چه چیزی آنها را موثر می سازد؟

تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید تا با این نوع استراتژی بیشتر اشنا شوید . 

 

 

 

پنل اس ام اس  و پنل پیامک  طراحی وب پاسخگو: 

یک راه حل جدید در مورد تاکتیک های بازاریابی تلفن همراه ، طراحی وب پاسخگو است که عملکرد یک وب سایت را بر اساس اندازه صفحه نمایش دستگاه و قابلیت های مشاهده ، تعریف میکند . این که آیا مرور و مشاهده محتوای سایت از لپ تاپ ، گوشی هوشمند یا دسکتاپ  صورت گرفته ، وب پاسخگویی آن را مشخص میکند ، طراحی وبسایت پاسخگو ، امکان مشاهده ی امواج منفی و سایر مسائلی که هنگام مرور یک سایت شامل این ویژگی نمی شود را ایجاد می کند . طراحی وبسایت پاسخگو تنها نیاز به یک کد و یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) را دارد ، و افزودن ویژگی های جدید ، انتشار محتوای جدید و رفع مشکلات سایت را آسان می کند .

 

 

برنامه های موبایل :

توسعه برنامه های موبایل باعث ایجاد یک راه کاملا جدید برای کسب و کارها شد تا خود را به بازار عرضه کنند . کمپین های بازاریابی موبایل ، روز به روز بزرگتر، بهتر و شخصی تر می شوند ، زیرا ارتباط با کاربران آسان می شود . این که آیا برنامه های بومی یا ترکیبی استفاده می شود بستگی به استراتژی بازاریابی تلفن همراه شرکت دارد ، گزینه های بومی تنها برای یک سیستم عامل خاص مانند آندروید یا iOS ساخته شده است ، در حالی که برنامه های ترکیبی برای استفاده در سیستم عامل های متعددی ایجاد شده است.

نکته جالب اینجاست  که هر برنامه  اجازه می دهد تا کاربران برای سفارش سریع و آسان ، با اسکن بارکد ، محصولات مورد علاقه خود را تهیه کنند . برنامه های موبایل راه ایده آل برای افزایش آگاهی درباره برند و ایجاد حس وفاداری در  مشتری میشود .

 

 

 

وب سایت اختصاصی موبایل:

یکی از تاکتیک های کلیدی بازاریابی تلفن همراه ، ایجاد وب سایت های اختصاصی تلفن همراه است که  به طور کامل برای استفاده از تلفن همراه بهینه سازی شده  باشد . این استراتژی بازاریابی تلفن همراه بسیار مؤثر است هنگامی که یک کسب و کار به دنبال تحلیل و تشخیص مشتریان است ، اما وب سایت شرکت به طور کامل در دسترس برای انجام کار نیست و یا هنوز در مرحله نوسازی است . یک راه موثر برای جلب توجه و جذب مخاطب ، ایجاد وب سایت های اختصاصی تلفن همراه است که به کسب و کارها اجازه می دهد تا به میزان قابل توجهی از کمپین های بازاریابی موبایل بهره مند شوند.

به یاد داشته باشید استفاده از همه این راه حل های بازاریابی تلفن همراه ، بسیار مهم است . استفاده از  اینترنت همراه ، به طور چشمگیری در حال افزایش است . از این راه حل در کمپین های بازاریابی تلفن همراه استفاده کنید و پیشرفت و ترقی روز افزون خود را ببینید .

 

 

پیام رسون :
  

در این مقاله به این موضوع پرداختیم که بازاریابی با تلفن همراه چگونه است و مثل همیشه اولین و بهترین روش برای نجات کسب و کار ها پنل پیامکی و ارسال اس ام اس میباشد که هم از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است و هم از نظر کارایی بسیار پر بازده است چراکه میتوانید خصوصی به هر کسی پیامک ارسال کنید و هم اینکه پیامک ها به صورت پیامک مفتی برای خریدار حساب میشود چراکه خریدار از ارزانترین تعرفه خرید پیامک استفاده میکند . 

پس اگر جذب تبلیغات اس ام اسی شده اید کافیست به سایت سامانه پیامکی پیام رسون مراجعه کنید و پنل اس ام اس مورد نظرتان را خریداری کنید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید 

  



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 25 دی 1402
.

آمریکا از امروز میزبان انتخابات مقدماتی است و به‌طور رسمی دوره رقابت‌های انتخاباتی در ایالات متحده آغاز می‌شود. با این حال آمریکایی‌ها در این روزها بسیار نگرانند؛ ترس آنها این است که کشورشان در این دوره انتخاباتی چندپاره شود و حتی سایه جنگ داخلی بر آن سنگینی کند.
 
با نزدیک شدن به جلسات رای‌گیری درون حزبی در روز دوشنبه، رای‌دهندگان نگران اختلافاتی هستند که می‌ترسند کشور را از هم بپاشاند، مضاف بر اینکه چشم‌انداز جنگ جهانی سوم و ناآرامی‌های داخلی هم در افق نگاه رای‌دهندگان وجود دارد.به نوشته روزنامه نیویورک‌تایمز، انتخابات ریاست‌جمهوری به‌طور سنتی از آرزوهای آینده صحبت می‌کند و چشم‌اندازی از فردای بهتر، امید و تغییر باراک اوباما یا محافظه‌کاری دلسوزانه جورج دابلیو بوش را ارائه می‌دهد. با این حال، امسال، حتی قبل از اینکه آرا به صندوق‌های رای انداخته شود، احساسات بسیار تاریک‌تری وجود داشته است.

در سراسر آیووا، با نزدیک شدن به اولین رقابت نامزدها در روز دوشنبه، رای‌دهندگان در خیابان‌های مملو از برف، برف‌ها را کنار می‌زنند تا خود را به کارزارهای انتخاباتی نامزدها برسانندکه سخنان آنان را بشنوند تا تصمیم بگیرند، در روزگاری که چشم‌انداز جنگ جهانی در افق است، به نامزد مورد نظر خود رای دهند.چهار سال پیش، رای‌دهندگان نگران یک بیماری همه‌گیر، مشکلات اقتصادی و اعتراضات ملی بودند. اکنون، در اولین انتخابات ریاست‌جمهوری پس از محاصره ساختمان کنگره در ۶ ژانویه ۲۰۲۱، این نگرانی‌ها به ترسی تلخ‌تر و اساسی‌تر درباره اصول آمریکایی تبدیل شده است. داگ گروس، یک وکیل جمهوری‌خواه که نزدیک به چهار دهه در سیاست آیووا درگیر بوده است و در سال۲۰۰۲ نامزد فرمانداری شد و قصد دارد از نیکی هیلی در انتخابات در روز دوشنبه حمایت کند، می‌گوید: «در حال حاضر در آیووا این احساس را دارید؛ درحالی‌که در خواب راه می‌رویم، وارد یک کابوس شده‌ایم و هیچ کاری نمی‌توانیم درباره آن انجام دهیم.»

زندگی در آیووا فقط منحصر به این نیست که در سختی زندگی کنی یا انتظار آب و هوای شدید داشته باشی، اینکه باید هر آن انتظار عذاب‌هایی را داشته باشید که اجتناب‌ناپذیر است. دونالد جی.ترامپ، کاندیدای برتر در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان، از سالن دادگاه وارد میدان انتخاباتی می‌شود و لفاظی‌های خود را با تهدیدهای شوم تلافی‌جویانه ادامه می‌دهد و روز به روز تهدیدهای دیکتاتوری خود را افزایش داده است. در طرف مقابل جو بایدن خشونت سیاسی را محکوم و استدلال می‌کند که اگر شکست بخورد، خود دموکراسی ممکن است دچار تزلزل شود. بیلی بردلی، ۸۰ساله که ۱۸سال به‌عنوان سناتور در نیوجرسی خدمت کرده است، به یاد می‌آورد وقتی در سال ۲۰۰۰، نامزد انتخابات دموکرات‌ها شده بود، در طول کارزار خود بیش از ۷۵روز را در آیووا گذراند.

او گفت: «ما درباره مراقبت‌های بهداشتی و مالیات بحث کردیم که منطقی است» اما درباره جنگ داخلی؟ نه جنگ جهانی سوم؟ نه نه نه. هرگز.» او گفت که این دوره از رقابت‌های ریاست‌جمهوری لحظه‌ای متفاوت از هر انتخاباتی در زندگی‌اش است.او افزود که رقابت برای کاخ سفید در سال۱۹۶۸ «انتخابات بسیار سختی بود؛ اما همفری در مقابل نیکسون همچون ترامپ در مقابل بایدن نبود. تفاوت از نظر ارزش‌های آمریکایی و از نظر آینده‌ای که قرار است باشد، بسیار فاحش است.» روز پنج‌شنبه، با انباشته شدن برف در پارکینگ، کشاورزان و دامداران در یک سالن رقص در حومه «دی‌موآن» در آلتونا جمع شدند تا به سخنان نامزد انتخاباتی ریاست‌جمهوری گوش دهند. اما بین سخنرانی‌ها و وعده‌های تبلیغاتی، جریانی غیرقابل تصور در این ایالت وجود دارد؛ چراکه خود را در مرکز شهروندی آمریکا می‌دانند.

مارک بینز که از دو نامزد جمهوری‌خواه، نیکی هیلی و ران دیسانتیس، اوایل صبح آن روز چیزهای ترسناکی شنیده بود، گفت: «جنگ داخلی در راه است، من به این متقاعد شده‌ام.» بینز که اصلا شبیه یک فرد رادیکال نیست، گفت که او یک مهندس شیمی ۶۵ساله است که در کنتاکی زندگی می‌کند و برای اجلاس سوخت‌های تجدیدپذیر آیووا در این شهر به سر می‌برد. او در سال۲۰۲۰ به بایدن رای داد؛ اما مطمئن نیست که امسال به چه کسی رای خواهد داد. در واقع، او در نظر دارد به‌طور کلی از فصل انتخابات اجتناب کند. بینز از ترس احتمال خشونت سیاسی، در حال بررسی رفتن به برزیل در نوامبر۲۰۲۴ است. او تاکید کرد که در معنای واقعی کلمه قصد دارد در آن تاریخ به مدت یک هفته کشور را ترک کند. او می‌گوید: «احتمال چنددستگی بسیار بالاست.»



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 25 دی 1402
.

بعد از سال‌ها انتظار، مجلس ممنوعیت واردات خودرو را لغو کرد تا افتخار واردات خودروهای خارجی نصیب دولت سیزدهم شود. بیش از یک سال است که دولت سیزدهم می‌خواهد نشان دهد، اجرای این قانون ابلاغ شده است اما یکی از معاونان سازمان برنامه و بودجه در اظهارنظر هفته گذشته خود اعلام کرد، «واردات خودرو اولویت نیست.» در حقیقت دولتمردان با این اظهارنظر «آب پاکی را روی دست ملت و مجلس ریختند». اینکه عاقبت خودروهای سفارشی خارجی چه خواهد شد نیز خود تراژدی دیگری است. بر این اساس، امسال راهکارهای مختلفی از سوی وزارت صمت تعیین و اجرایی شد و در نهایت 120 هزار نفر متقاضی خرید خودرو وارداتی مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به حساب وزارت صمت واریز کردند. با مطرح شدن تمام این موضوعات اما هنوز هیچ خودروی خارجی جدیدی وارد و نصیب متقاضیان نشده است.

بررسی‌های کاملاً ساده حاکی از آن است که رخدادهای اقتصادی مهم در عمر دولت سیزدهم صحه‌ای است بر این موضوع که «نباید از نمایندگان دوره یازدهم انتظار همراهی با مردم را داشته باشیم زیرا اولویت مجلس انقلابی،‌ حمایت از دولت سیزدهم است نه مردم.» بنابراین اگر حمید امانی‌همدانی، معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه با صراحت تمام از سیاست تثبیت اقتصادی به‌عنوان اهداف اصلی بودجه خبر داده و می‌گوید: «درخواست تخصیص ارز متناسب با اولویت‌ها داده می‌شود و اگرچه دولت اعتقاد دارد که واردات خودرو در دستور کار باشد، اما قطعاً واردات خودرو اولویت نیست.» مشخص است که فعلاً داستانی طولانی است و باید فرازونشیب‌های بسیاری را پشت سر بگذارد. تیر شعار «واردات خودرو» که به پُز مجلس یازدهم نیز تبدیل شده بود، حالا به سنگ خورده است و به گفته برخی از نمایندگان مجلس نارضایتی‌ها که هر روز افزایش می‌یابد امان پارلمان‌نشینان را بریده است. از سوی دیگر انتخابات نزدیک است و حرکات نمایشی مجلس رو به فزونی.

مجلس ورود کرد
چند روز پیش بعد از آنکه مطرح شد واردات خودرو در اولویت دولت نیست، مجلس در جلسه‌ای رسیدگی به آخرین وضعیت واردات خودرو را در دستور کار قرار داد و از وزیر صمت، رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد برای توضیحات درباره عملکرد دولت در این حوزه به مجلس دعوت شد. محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در این جلسه، اتمام حجت خود را درباره واردات خودرو با وزیر صمت کرده و گفت: «بانک مرکزی اعلام کرده سهم ارز مربوطه را در اختیار صنایع قرار داده و اولویت‌بندی با شماست. من به‌طور روشن و شفاف می‌گویم که تخصیص ارز برای بحث خودرو براساس لایحه دولت، تصویب مجلس (با توجه به بحث مغایرت با سیاست‌های کلان) و تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام تبدیل به قانون شده است. ما جلسه دیگری به این موضوع اختصاص نمی‌دهیم مگر پیگیری جدی قانونی برای واگذاری ارز برای واردات خودرو.» شاید اولتیماتوم مجلس و اعتراضات آتشین برخی از نمایندگان باعث شده که علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت در آخرین نشست خبری خود (سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲) تاکید کند: «با همکاری‌های اجزای مختلف دولت، آیین‌نامه واردات خودرو‌های نو، اصلاح و ظرف روز‌های آتی ابلاغ خواهد شد؛ بنابراین، واردات و ترخیص خودرو‌های نو حمل‌ونقل عمومی و خودرو‌های برقی و هیبریدی نیز با تسهیل بیشتری انجام خواهد گرفت.»

محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهوری نیز در نامه‌ای به تاریخ سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ اعلام کرد: «خودروهایی که تا پیش از ابلاغ این آیین‌نامه مجاز به تردد در مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی هستند، مشروط به پرداخت کلیه عوارض و بدهی‌های مربوطه و حقوق ورودی (مشتمل بر حقوق گمرکی و سود بازرگانی مصوب) و دارا بودن معاینه فنی متصل به سامانه سیمفا با رعایت قوانین مجاز به پلاک‌گذاری ملی و واردات به سرزمین اصلی هستند.»

اما هیچ‌یک از واکنش‌های دولت و حتی دستور معاون اول رئیسی نیز به اجرای مصوبه مجلس مبنی بر واردات خودروهای کارکرده و اقتصادی همچنین خودروهای نو نمی‌انجامد و آن‌گونه که معلوم است چنگک‌های سوداگران که برخی از نمایندگان گفتند، در دولت گیر کرده است و در حوزه خودرو، مجوز اجرا شدن کامل قانون «واردات خودرو» را صادر نمی‌کند. سوداگران خودرو قیمت را در دست دارند و خودروهای بی‌کیفیت را با قیمتی چندبرابری به فروش می‌رسانند و از این سو مقابل واردات خود سدی بلند بنا کرده و بازار را در دست دارند و اجازه رقابتی شدن بازار خودرو را با انحصار خود سلب کرده‌اند. با این تفاسیر اینطور به نظر می‌رسد که سوداگری بر قانون مصوب مجلس یازدهم غلبه کرده و قرار است با حرکات نمایشی و شعارهای دولت این مصوبه فعلاً به اجرا درنیاید. از سوی دیگر بازار آشفته خودرو هم سامانی نخواهد یافت.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 21 دی 1402
.

افزایش درآمد با بازاریابی دستگاه کارتخوان

1402-10-14 22:20:17 32  0  0

در سال های اخیر دستگاه های کارتخوان، به ویژه کارتخوان سیار رشد چشمگیری داشته اند که نشان می دهد کسب و کارها از این دستگاه استقبال کرده اند. شرکت ها برای فروش کارتخوان، از روش های مختلفی برای تبلیغات و فروش استفاده می کنند اما در هنگام خرید، خریداران به ویژگی های مهمی که مد نظرشان است توجه می کنند و سپس اقدام به خرید می کنند. عاملان فروش، شرکت ها و سایت ها با ارائه نکته های مهم تلاش می کنند تا نظر مشتری ها را جلب کنند.

در این مقاله که توسط تیم تحریره سامانه پیام کوتاه پیام رسون به ثبت رسیده است به چند روش برای افزایش فروش کارتخوان می پردازیم تا شما با استفاده از این نکته های بازاریابی، فروش کارتخوان های خود را بیشتر کنید. پس تا پایان با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

بازاریابی دستگاه کارتخوان برای بازار هدف : 

افزایش سهم بازار برای فروش دستگاه کارتخوان میان شرکت‌های مختلف عرضه‌کننده این محصول کار راحتی نیست. برای افزایش فروش دستگاه کارتخوان باید استراتژی تبلیغاتی و اجرای بازاریابی مناسبی تدوین کنید. بازاریابی دستگاه کارتخوان به روش‌هایی گفته می‌شود که با هدف معرفی محصول و افزایش فروش این دستگاه انجام می‌شوند. برای افزایش اثربخشی استراتژی بازاریابی باید نکات مختلفی مثل شناسایی درست بازار هدف و برجسته کردن مزایای دستگاه کارتخوان خود را در برنامه کاریتان قرار دهید. منظور از بازار هدف مخاطبانی است که به دستگاه کارتخوان نیاز داشته و ممکن است از شما خرید کنند . برای مثال صاحبین کسب‌وکارها، فروشنده‌های انواع فروشگاه‌های مواد غذایی و پوشاک، دستفروش‌ها، پزشک، موسسه‌های آموزشی، باشگاه‌ها و همه کسب وکارها و افرادی است که از کارتخوان استفاده می‌کنند. 

در زیر به 4 مورد از نکات اصلی برای فروش دستگاه کارتخوان اشاره کرده ایم تا بتوانید با رعایت این نکات دستگاه کارتخوان خود را راحتتر به مخاطبین هدف خود بفروشید . 

 

1. در مورد دستگاه کارتخوان توضیح دهید :

اگر مشتری با ویژگی های دستگاه کارتخوان آشنا باشد، براساس نیازهای خود می تواند دستگاه متناسب با کسب و کار خود را بخرد. از آن جایی که دستگاه های کارتخوان تنوع زیادی دارند، باید تمام ویژگی ها و تفاوت های آن ها را به مشتری توضیح دهید. مشتری تمایل دارد که در مورد تفاوت های کارتخوان با دستگاه های مشابه شرکت های دیگر را بداند، خوب است که در مورد تفاوت های دستگاه های کارتخوان خودتان هم برایشان توضیح دهید.

برای آن که بتوانید توضیح کاملی در مورد دستگاه کارتخوان ارائه دهید باید به نکات فنی دستگاه تسلط کامل داشته باشید. هر چه اطلاعات بیشتری داشته باشید، تسلط بیشتری در جذب مشتری خواهید داشت و احتمال فروش شما بیشتر می شود. پس با داشتن اطلاعات در مورد دستگاه کارتخوان و آگاهی دادن به مشتری می توانید فروش موفقی را تجربه کنید .

 

2. از کاربردهای دستگاه کارتخوان بگویید : 

مشتری ها دوست دارند در مورد کاربردهای دستگاه بیشتر بدانند. اگر می خواهید دستگاه کارتخوان را به مشتری های مختلف بفروشید، باید از کاربردهای دستگاه بیشتر برایشان بگویید. به این صورت که بعد از صحبت در مورد ویژگی های کارتخوان، از کاربردهای آن بگویید. و به مشتری توضیح دهید که با داشتن این دستگاه کارتخوان چه ویژگی هایی به فروشگاه او اضافه می شود و چه استفاده هایی می تواند داشته باشد.

شما می توانید از کاربردهای دستگاه برای مشتری مثال بزنید تا تصویر جامع و واضحی در ذهن اش ایجاد شود. مثلا از اگر می خواهید دستگاه کارتخوان سیار را به یک فروشگاه ثابت بفروشید، از کاربرد پوز سیار در هنگامی که برق قطع می شود بگویید تا مشتری متوجه شود با داشتن کارتخوان سیار در یک مکان ثابت می تواند در زمان قطعی برق نیز به فروش خود ادامه دهد. با این مثال خریدار شما بهتر می تواند اهمیت خرید کارتخوان را درک کند.

 

3. اهمیت ارائه خدمات پس از فروش :

احتمالا در بازاریابی و فروش کارتخوان شکست خواهید خورد، اگر از تمام ویژگی ها و کاربردهای آن بگویید و حرفی از خدمات پس از فروش نزنید. خدمات پس از فروش اهمیت بالایی در جلب مشتری دارد و باید زمان زیادی را برای توضیح آن صرف کنید.

لیستی از دغدغه های یک فروشگاه درباره خدمات پس از فروش را تهیه کنید و تلاش کنید قبل از این که از شما در مورد آن سوال کنند، توضیحات لازم را ارائه دهید. شما با توضیح در مورد خدماتی که ارائه می دهید مانند: ویژگی های تکنسین ها، خدمات فوری، پاسخ دهی در روزهای شلوغ سال و ... توضیح دهید تا خریدار از خدماتی که دریافت می کند مطلع و دلگرم شود. اگر بتوانید نظر خریدار را در مورد خدمات پس از فروشی که ارائه می دهید جلب کنید، فروش خود را قطعی کرده اید.

 

4. مشتری های سابق خود را معرفی کنید :

یکی دیگر از روش هایی که می توانید فروش خود را بیشتر کنید این است در تبلیغ های خود از فروشگاه هایی که از کارتخوان شما استفاده می کنند بگویید. این معرفی می تواند اعتماد مشتری ها را جلب کند. برای جلب اعتماد بیشتر مشتری ها، می توانید شماره تماس برخی از مشتری های راضی خود را در اختیارشان بگذارید تا با تماس تلفنی از کیفیت و خدمات پس از فروش اطمینان حاصل کنند. این کار تاثیر به سزایی در اعتماد سازی دارد.

 

 

 

روش های بازاریابی دستگاه کارتخوان : 

 

1- بازاریابی حضوری : 
یکی از ساده‌ترین راه‌های فروش دستگاه کارتخوان، استفاده از بازاریابی حضوری است. در بازاریابی حضوری چند نماینده فروش از یک شرکت به سراغ مشتریان احتمالی می‌روند. این افراد با ارائه توضیح کامل درمورد نحوه کارکرد دستگاه کارتخوان و مزایای استفاده از این وسیله باعث ترغیب مشتری به خرید می‌شوند. اما این روش وقت گیر بوده و بازده چندانی ندارد . 

جایگزین این روش میتواند استفاده از پنل پیامکی و ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه باشد چراکه هم هزینه کمتری دارد و هم در زمان صرفه جویی میشود و در مقابل بازده بیشتری دارد . 

 

2- بازاریابی تلفنی :
اگر تجربه استفاده از روش بازاریابی تلفنی را داشته باشید، احتمالا با چالش‌های جدی برای ترغیب مخاطب به ادامه تماس و در نهایت خرید محصول روبه‌رو شده‌اید. برای رفع این مشکل چند راهکار وجود دارد. در ابتدای تماس صحبت‌های کلیشه‌ای را دور بریزید؛ همه ما می‌دانیم که دستگاه کارتخوان چیست و چه کاربردی دارد. پس فقط ویژگی‌های متمایز‌کننده محصول شما با رقبا را در تماس تلفنی عنوان کنید.

علاوه‌بر نکته گفته شده، در انتخاب شماره برای بازاریابی تلفنی دقت کنید؛ همه کسب‌وکارها نیازی به کارتخوان ندارند. ازاین‌رو تماس با این بیزینس‌ها فقط وقت شما را هدر می‌دهد. مخاطبانتان را سنجیده انتخاب کنید تا بازاریابی تلفنی با بازده بالا روبه‌رو شود؛ این کار با شناسایی مخاطبان هدف و تعیین پرسونا به راحتی امکان‌پذیر است. 

برای بازاریابی تلفنی میتوانید هم از تلفن ثابت ابری استفاده کنید و هم از اپراتور 9000 سامانه پیام کوتاه ، چراکه اپراتور 9000 علاوه بر اسال پیامک همزمان میتواند ارسال پیامک صوتی را نیز داشته باشد . 

 

3- بازاریابی آنلاین :
بازاریابی آنلاین، مهم‌ترین روشی است که برای تبلیغات دستگاه کارت خوان وجود دارد. این راهکار امکان اجرای کمپین‌های تبلیغاتی متنوع را فراهم می‌کند. استفاده از شبکه‌های اجتماعی، راه‌اندازی سایت فروش، ایمیل مارکتینگ و تولید محتوای آنلاین از روش‌های بازاریابی آنلاین به شمار می‌روند. 

برای افزایش فروش و بازدید از کمیپن‌های اجرا شده در فضای دیجیتال حتما مخاطبان را در جریان فعالیت کسب‌وکارتان قرار دهید. برای مثال لینک شبکه اجتماعی را به صورت پیامک انبوه ارسال کنید. برای افزایش اعتماد و ترغیب مخاطبان به کلیک روی لینک از شماره اختصاصی استفاده کنید. شماره اختصاصی برای کسب‌کار شما باعث شناخته شدن بیزینستان  برای مخاطبان خواهد شد.

 

 

 

پیام رسون : 

همیشه سعی کنید بهترین خدمات کارتخوان را در زمان مناسب به مشتری های خود بدهید و آن ها را راضی نگه دارید. هر چه رضایت مشتری های قبلی شما بیشتر باشد خود عاملی برای معرفی و افزایش فروش شما خواهند شد.

استفاده از تعاملات با مشتریان یکی از راه های موثر برای ارتباط با نزدیکان آنان و تبدیل آن ها به مشتریان جدید است. هر چه در این راه تلاش بیشتری داشته باشید خواهید توانست زنجیره بیشتری از مشتریان را ایجاد کنید که به سرعت حجم فروش شما را افزایش خواهد داد .

در کنار آن نیز میتوانید از خدمات سامانه پیامکی نیز کمک بگیرید و کارتخوان های خود را تبلیغ کنید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 21 دی 1402
.

دلار نیما، دلار ترجیحی، دلار سنا، دلار جهانگیری، دلار بازار متشکل، دلار آزاد و‌... این اصطلاحات سال‌های اخیر بازار ارز کشور بوده است. اصطلاحاتی که زاده ارز چند‌نرخی بوده و حالا بسیاری از برآوردها و آمارهای اقتصادی را به خطا انداخته است؛ تا آنجا که رقم تولید ناخالص داخلی کشور یا درآمد نفتی، ارقام صادرات و واردات و بسیاری از ارقام کلیدی اقتصاد دچار ابهام شده است و گاهی خروجی مراجع آماری را با یکدیگر بسیار متفاوت کرده و نتایج متناقضی را منعکس می‌کند. این موضوع از نظر وحید شقاقی‌شهری، عضو هیئت‌علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی، یکی از گرفتاری‌های بزرگ برنامه‌ریزی اقتصادی برای کشور است؛ زیرا امکان داده‌سنجی را دشوار کرده است. او تأکید می‌کند که گذشته از این ارز چند‌‌نرخی باعث رانت و فساد شده است. شاید یکی از مهم‌ترین مصادیق این گفته شقاقی‌شهری، فساد چای دبش باشد که اخیرا عنوان بزرگ‌ترین رقم فساد مالی در کشور را به نام خود ثبت کرده است؛ آن‌هم در شرایطی که کشور سخت‌ترین تحریم‌های اقتصادی را تجربه می‌کند و از نظر ورودی ارز زیر فشار است. با‌این‌حال ارز چندنرخی به نام مردم و به کام سودجویان تمام شده است.

‌ارز چندنرخی و اختلال در نظام اقتصادی

فساد چای دبش دوباره بحث ارز چند‌نرخی را به بحثی داغ در محافل اقتصادی تبدیل کرده است. مباحثی که می‌گوید دولت برای مهار این وضعیت و کنترل فساد ارز چند‌نرخی چه گزینه‌هایی پیش‌رو دارد؟ وحید شقاقی‌‌شهری، اقتصاددان، در گفت‌وگو با «شرق» چگونگی ایجاد اختلال توسط ارز چند‌نرخی در اقتصاد و بازار ارز کشور را تشریح کرده و توضیح می‌دهد که برای مهار این شرایط چه راهکارهایی وجود دارد.

عضو هیئت‌علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی معتقد است نظام چند‌نرخی فارغ از ظهور رانت و فساد سبب بروز بیش‌برآوردی و کم‌برآوردی در صادرات و واردات می‌شود و آمار‌های رسمی کشور را دچار اختلال می‌کند.

وحید شقاقی‌شهری با اشاره به آشفته‌بازار ارز توضیح می‌دهد: «به‌طور کلی سه طیف اصلی از اقتصاددانان وضعیت بازار ارز ایران را مورد تحلیل و ارزیابی قرار می‌دهند. به باور طیف نخست، اصلا در کشور بازاری به نام بازار آزاد ارز وجود ندارد و قیمت ارز به شکل دستوری قابل‌ کنترل است و درواقع به باور این طیف، بانک مرکزی می‌تواند قیمت ارز را مهار و کنترل کند. به باور این افراد، اگر دولت اقدام به ارزپاشی کند، قیمت دلار به زیر ۱۵ هزار تومان خواهد رسید».

او در ادامه توضیح می‌دهد: «اما در نقطه مقابل طیف نخست، گروه دیگری از اقتصاددانان قرار دارند که همواره معتقدند قطعا در کشور بازار آزاد ارز وجود دارد، اما این بازار سهم بزرگی در اقتصاد کشور ندارد. در حقیقت به باور این افراد، سهم بازار آزاد ارز در کشور ایران به زیر پنج درصد می‌رسد». این استاد دانشگاه تأکید می‌کند: «البته طیف سومی نیز از اقتصاددانان وجود دارند که معتقدند نه‌تنها ما در کشور شاهد بازار آزاد ارز هستیم، بلکه این بازار سهم بسزایی (حداقل ۳۰ درصد) در اقتصاد کشور ایفا می‌کند».

او با اشاره به آسیب‌های نظام چند‌نرخی ارز بر پیکره کم‌جان اقتصاد کشور توضیح می‌دهد: «راه برون‌رفت از این مشکل به‌هیچ‌عنوان اقتصاد دستوری نیست و تا زمانی که متغیر‌های کلیدی اقتصاد ایران اصلاح نشود و انتظارات تورمی کنترل نشود روند این التهابات همچنان صعودی است».

شقاقی‌شهری ادامه می‌دهد: «به باور طیف نخست بازار آزاد ارز وجود ندارد و قیمت دلار غیر‌واقعی و به‌صورت تلگرامی (پشت پرده) تعیین می‌شود، اما من معتقدم اگر نرخ دلار تلگرامی بالا می‌رفت باید در چند ماه اخیر نیز شاهد روند صعودی دلار بودیم، درصورتی‌که اکنون شاهد یک آرامش و ثبات نسبی در بازار ارز هستیم».

عضو هیئت‌علمی دانشگاه ادامه می‌دهد: «مگر می‌شود که بازار آزاد ارز در کشور وجود نداشته باشد و ما شاهد واردات کالا به‌صورت قاچاق به ارزش ۱۵ تا ۲۰ میلیارد دلار در سال باشیم؟! وقتی مردم ما نیاز‌های ارزی خود را برای مهاجرت، خروج سرمایه از کشور و یا تبدیل ریال به دلار با هدف سرمایه‌گذاری در بازار آزاد تأمین می‌کنند، چگونه می‌شود منکر این بازار شد؟ با تمام این تفاسیر باید بپذیریم که سهم بازار آزاد ارز در اقتصاد کشور بیش از ۳۰ درصد ارزیابی می‌شود».

او با انتقاد به عملکرد بانک مرکزی تأکید می‌کند: «ما در حال حاضر شاهد یک نظام چهار‌نرخی ارز هستیم که بعضا منشأ فساد و رانت است».

این اقتصاددان با بیان اینکه برخی فساد‌ها محصول همین نظام چندنرخی ارز است، می‌گوید: «اکنون در کشور یک نظام ارزی ۲۸‌هزار‌و 500 تومانی برای واردات کالا‌های اساسی، یک نظام ۳۸‌هزار‌و 500 تومانی برای واردات سایر کالاها، یک نظام ۴۱ هزار تومانی برای تأمین نیاز‌های مردم از صرافی‌ها و یک نظام ۵۰ هزار تومانی در بازار آزاد وجود دارد».

شقاقی‌شهری معتقد است «همواره نظام چند‌نرخی سبب بروز بیش‌‌برآوردی و کم‌برآوردی در صادرات و واردات شده است و آمار‌های رسمی کشور را دچار اختلال می‌کند. به معنای ساده اگر من بخواهم کالایی را به کشور وارد کنم، سعی می‌کنم بیش‌برآوردی انجام دهم تا دلار بیشتری را به دست بیاورم».

‌کاهش بهره‌وری با ادامه سیاست ارز چند‌نرخی

او با اشاره به آینده پیشران‌های اقتصادی و بنگاه‌های تولیدی در صورت ادامه روند موجود می‌گوید: «رژیم‌های پولی چند‌نرخی ارز موجب اخلال در فرایند تخصیص بهینه نهاده‌های اولیه تولید و منابع مالی اقتصاد کلان می‌شود که به ترتیب زمینه کاهش بهره‌وری عوامل، تضعیف رشد اقتصادی و همچنین افزایش میان‌مدت قیمت‌ها را فراهم می‌کنند».

این استاد دانشگاه توضیح می‌دهد: «در حقیقت رژیم‌های چند‌نرخی ارز از طریق ایجاد شکاف میان نرخ‌های رسمی و غیررسمی، موجب کاهش بهره‌وری در بازار عوامل، تضعیف قدرت رقابت بین‌المللی تولیدات بخش‌های قابل تجارت خصوصا بخش‌های منتفع از ارز‌های ترجیحی، کاهش رابطه مبادله و همچنین تضعیف تراز تجارت خارجی می‌شوند».

شقاقی‌شهری ثبات نرخ ارز در این روز‌ها را آرامش قبل از توفان تصور کرده و می‌گوید: «احتمالا انتظارات تورمی در سال آینده با توجه به انتخابات آمریکا مجددا نمود پیدا می‌کند و شاهد تکانه‌های اقتصادی خواهیم بود. درواقع هرچقدر به زمان برگزاری انتخابات آمریکا نزدیک می‌شویم ناگزیر بازار ارز متأثر می‌شود و متأسفانه سیاست‌های بانک مرکزی سهم اندکی در مقابل سیل انتظارات تورمی خواهد داشت».



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 14 دی 1402
.

راه های پول در آوردن با پیام رسون

1402-09-30 14:30:49 42  0  0

این روزها تنوع محصولات بسیار زیاد است و مردم برای خرید هر چیزی، با دنیایی از تنوع و شرکت ها و ارائه کنندگان مختلف رو به رو می‌شوند. اینکه بتوانید در ارائه محصولات و جلب اعتماد مشتری موفق باشید، کار دشواری نیست فقط نیاز به کمی تلاش و استفاده از تجربه های کسانی است که در این راه موفق شده اند و امروزه به عنوان افرادی ثروتمند تلقی میشوند . 

تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا شما را با یکسری استراتژی  عالی برای کسب و کارتان آشنا کنیم تا شما نیز بتوانید با راه های پول درآوردن آشنا شوید .

 

 

 

تعهد به خود و کارتان : 

در ابتدا شما خواننده عزیز این مقاله و همراه همیشگی سامانه پیامک شیراز باید این را بدانید که قبل از شروع هر کاری باید نسبت به آن کار متهعد باشید که در اصطلاح به آن دیسیپلین گفته میشود . دیسیپلین یا متعهد بودن به کارتان ، اولین و تاثیر گذارترین مرحله در شروع و ادامه کار است، در واقع زمانی افراد به موفقیت می‌رسند که بهانه تراشی نکنند و آن کاری را که باید انجام شود را در زمان خودش انجام دهند فارغ از بهانه تراشی . به بیانی دیگر  متعهد بودن به وظیفه مان و طبق برنامه پیش رفتن مهمترین رکن برای رسیدن به موفقیت است.

 

شناخت جزء به جزء کارمان : 

شما دارای هر محصولی که باشید باید در اولین مرحله محصول خود را به طور 100 درصد بشناسید و عاشق محصول خود باشید  و ویژگی بارز آن را نسبت به دیگر کالاهای مشابه شناسایی کنید و مطمئن باشید که محصول شما باعث می‌شود که مخاطبتان زندگی راحت تری داشته باشد. در واقع آنقدر به محصول خود ایمان داشته باشید که مطمئن باشید اگر مخاطب شما از محصول خریداری نکند حتما ضرر خواهد کرد و برای اینکه از محصول شما خریداری شود، هر کاری را انجام می‌دهید.

اگر به این فکر می‌کنید که ارسال پیامک تبلیغاتی باعث مزاحمت مخاطبتان می‌شود، یعنی یا به محصول خود مطمئن نیستید یا اینکه ضرر کردن مخاطب برای شما اهمیتی ندارد.

 

در مرحله بعدی باید مخاطب هدفتان را به خوبی بشناسید و عاشق آن شوید. شناخت مخاطب هدف از مهمترین عنصر فروش به روش تبلیغات پیامکی است.

به زبان دیگر اگر شما به محصولتان ایمان داشته باشید و عاشق کار ومحصولتان باشید اما از آن برای فردی که مناسب آن نیست تبلیغ کنید، وقت و هزینه تان را بیهوده صرف کرده اید.

شناخت مخاطب هدف یعنی اینکه شما افراد را با خصوصیات و ویژگی های بارز محصولتان تطابق دهید.

یکی از راه های شناخت مخاطب، استفاده از نمایندگی پیامک است. در نمایندگی سامانه پیام کوتاه معمولا بانک جامعی از شماره موبایل افراد وجود دارد که آنها را دسته بندی کرده اند. مثلا بر اساس سن، جنسیت، محل سکونت، شغل، تحصیلات و... که شما میتوانید بر این اساس و تعیین مخاطب خود ارسال پیامک تبلیغاتی را به صورت های زیر داشته باشید :

 

ارسال پیام کوتاه بر اساس کد پستی 

ارسال اس ام اس منطقه ای

ارسال انبوه پیامک به محله

ارسال انبوه پیامک از روی نقشه 

 

 

 

شما خیلی راحت میتوانید با خرید پنل اس ام اس از نمایندگی پیام کوتاه شیراز یک بانک شماره موبایل جامع داشته باشید که بر اساس آن ابتدا اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه کنید و سپس از بین افراد، آنهایی که به سایت شما مراجعه کرده اند و از محصولتان استقبال کرده اند را شناسایی کنید و آنها را جز مخاطبین هدف خود قرار دهید.

 

پیام رسون : 

سامانه پیام کوتاه شیراز به شما پیشنهاد می‌دهد که اگر برای کسب و کارتان سایت دارید یا در صفحات مجازی تبلیغات انجام می‌دهید، حتما لینک سایت یا اینستاگرام خود را در پایین متن تبلیغاتی خود قرار دهید که بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 14 دی 1402
.

نگاهی به تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که بایدن به طرز خطرناکی از نظر محبوبیت در میان رای دهندگان در جایگاهی نزدیک به ۳۷ درصد قرار گرفته است. چرا عدد ۳۷ درصد مهم است؟ این درصد رای دهندگانی است که در پیروزی او در سال ۲۰۲۰ خود را دموکرات معرفی کردند. اعداد نظرسنجی امروز هشدار می‌دهد که بایدن رای دهندگان از سایر طیف‌ها در کل امریکا را از دست داده است.
 
 به همان اندازه که اخیرا نتایج نظرسنجی برای "جو بایدن" بد بوده در روز پنجشنبه به طور قابل توجهی به بدترین سطح ممکن تنزل یافت. علاوه بر نظرسنجی کلی دو نظرسنجی خاص یکی توسط راسموسن و دیگری توسط بلومبرگ روشنگر روندی است که می‌تواند یک روند شوم تازه برای دموکرات‌ها باشد. اگر واقعیت داشته باشد و این یک روند محسوب شود در نتیجه در نوامبر(آبان) آینده هیچ نوری در انتهای تونل برای بایدن وجود نخواهد داشت.

به گزارش فرارو به نقل از هیل، نتیجه نظرسنجی‌ها از پیش برای بایدن بد بود. براساس میانگین نظرسنجی‌های "ریئل کلیر پالتیکس" بایدن با ۴۴.۱ درصد در مقابل ۴۷.۳ درصد از دونالد ترامپ نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه عقب افتاد. او هم چنین در دوازده نظرسنجی از چهارده نظرسنجی از ترامپ عقب افتاده بود. بایدن تنها در یک مورد و آن هم با یک درصد ناچیز پیشتاز بود و در نظرسنجی‌ای دیگر در جایگاهی برابر با ترامپ قرار داشت. در تاریخ ۱۴ نوامبر(۲۳ آبان) نظرسنجی ریئل کلیر پالتیکس نشان داد که ترامپ تنها با ۰.۸ درصد پیشی گرفته است. در تاریخ ۱۴ آگوست(۲۳ مرداد) بایدن با ۰.۷ درصد پیشتاز بود. برای میانگین نظرسنجی‌های ملی این تغییرات رخدادی بزرگ در مدت زمانی کوتاه قلمداد می‌شوند.

تاثیر پیشروی ترامپ امروز تنها با این واقعیت تشدید می‌شود که بایدن در در سال ۲۰۲۰ میلادی تنها با جذب ۴.۴ درصد آرای بیش‌تر در سطح ملی برنده شد. او در حالی برنده انتخابات شد که در شش ایالت کم‌تر از ۳ درصد از آرای کالج الکترال را از آن خود ساخت. این در واقع بدان معناست که بایدن ۷.۶ درصد از جایی که باید برای شکست دادن مجدد رئیس جمهور سابق در سال ۲۰۲۴ باشد عقب‌تر است.
 
بنابراین، چه چیزی این خبر عمومی بد را برای بایدن بدتر کرده است؟ در تاریخ ۱۴ دسامبر(۲۳ آذر) راسموسن نتایج نظرسنجی خود را از رای دهندگان احتمالی منتشر کرد. نتایج نشان داد که در یک رقابت انتخاباتی ترامپ با ۱۰ درصد خیره کننده از بایدن پیشی خواهد گرفت: ۴۸ درصد در مقابل ۳۸ درصد.

این برخلاف نتیجه نظرسنجی ماه نوامبر(آبان) بود زمانی که بایدن با چهار امتیاز پیشتاز بود با ۴۶ درصد نسبت به ترامپ ۴۲ درصد. نظرسنجی جدید هم چنین حمایت قوی‌تر از نامزد ثالث یعنی رابرت اف کندی جونیور را نشان می‌دهد.

نظرسنجی ۱۴ دسامبر(۲۳ آذر) بلومبرگ خبر بد را با ردیابی نظر رای دهندگان در شش ایالت میدان نبرد آریزونا، جورجیا، پنسیلوانیا، میشیگان، نوادا و ویسکانسین که که بایدن در سال ۲۰۲۰ با اندکی پیشتازی در آن نواحی پیروزی خود را در کالج الکترال تضمین کرد به سطح تازه‌ای می‌رساند.

در یک رقابت رودررو ترامپ در هر ۶ ایالت پیشتاز بود که کمترین پیشتازی او ۲ درصد در پنسیلوانیا و بزرگترین پیشتازی او ۶ درصد در جورجیا بود. در یک رقابت پنج جانبه که رابرت اف کندی جونیور، جیل اشتاین و کرنل وست را شامل می‌شود ترامپ هم چنان در هر شش ایالت میدان نبرد پیشتاز است با کمترین برتری او ۱ درصد در پنسیلوانیا و بزرگترین پیشتازی او ۷ درصد در جورجیا.

توجه داشته باشید ترامپ برای پیروزی در سال ۲۰۲۴ نیازی به پیروزی در هر شش ایالت ندارد. او برای انجام این کار فقط باید ۳۵ رای الکترال را کسب کند. پنسیلوانیا و جورجیا به تنهایی این کار را برایش انجام می‌دهند و هم چنین ترکیب‌های دیگری که ترامپ را ملزم به پیروزی در پنسیلوانیا نمی‌سازد.

تمام این اخبار بد شبح حکم بدتری را برای بایدن و حزب دموکرات ایجاد می‌کند: آیا بایدن واقعا در حال سقوط آزاد است؟ به عبارت دیگر، آیا اجماعی علیه بایدن شکل می‌گیرد که زمان نمی‌تواند آن را اصلاح و جبران کند؟

کمتر از ۱۱ ماه تا انتخابات باقی مانده است. نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌ها این احتمال را افزایش می‌دهد که عقب افتادن بایدن شتاب تازه‌ای گرفته است. به سختی می‌توان موضوعی را دید که می‌تواند در ماه‌های آینده برای بایدن درست پیش برود: شکست‌های سیاست خارجی، بدهی بیش از حد و یک سیاست مهاجرتی با مرز‌های باز و رویکردی افراطی در حوزه محیط زیست.

نگاهی به تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که بایدن به طرز خطرناکی از نظر محبوبیت در میان رای دهندگان در جایگاهی نزدیک به ۳۷ درصد قرار گرفته است. چرا عدد ۳۷ درصد مهم است؟ این درصد رای دهندگانی است که در پیروزی او در سال ۲۰۲۰ خود را دموکرات معرفی کردند. اعداد نظرسنجی امروز هشدار می‌دهد که بایدن رای دهندگان سایر طیف‌ها در کل امریکا را از دست داده است.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 29 آذر 1402
.

آشنایی با راهکارهای فروش در شرایط رکود اقتصادی با پیام رسون

1402-09-20 22:30:58 37  0  0

قبل از این‌که بخواهیم در مورد فروش در دوران رکود صحبت کنیم، بهتر است تعریفی از رکود اقتصادی ارائه دهیم. رکود اقتصادی عبارت است از کاهش تولید ناخالص یک کشور با توجه به نرخ رشد اقتصادی طی چند دوره متوالی. همزمان با رکود اقتصادی، فعالیت‌های اقتصادی یک کشور نیز وارد یک دوره نزولی می‌شوند. همچنین با افزایش نرخ بیکاری، کاهش سرمایه‌گذاری و کاهش نرخ سود مشارکتی سبب کاهش میزان تقاضا و حتی عرضه می‌شود.

اما در این مقاله که توسط تیم تحریره پیام رسون به ثبت رسیده است ، پیشنهاد ها و راهکارهایی را ارائه میدهیم که بتوانید حتی در شرایط رکود هم ، فروش خوبی را داشته باشید و در بازار رقابتی این روزها جایگاه خود را حفظ کنید .  پس پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

فروش در دوران رکود چگونه تحت تاثیر قرار می‌گیرد؟
رفتار مشتریان در دوران رکود معمولا دچار تغییرات محسوسی می‌شود. ترس از خرید یا به تعویق انداختن فرایند خرید به امید بهبود شرایط از جمله این رفتارها هستند . حقیقت این است که در دوران رکود اقتصادی میزان بودجه مشتریان بسیار محدودتر از حالت عادی است؛ بنابراین تصمیم‌گیری نیز سخت‌تر می‌شود، زیرا عمده تاکید مشتریان بر روی قیمت است. از طرفی در دوران رکود بیشتر مشتریان به منظور کاهش ریسک خرید خود، تمایل بیشتری به آزمایش و ارزیابی محصول قبل از خرید دارند؛ از این رو کمتر به سخنان فروشنده اعتماد می‌کنند و به دنبال کسب اطلاعات دقیق‌تر از منابع موثق‌تر می‌گردند. همانگونه که مشاهده می‌کنید، رکود اقتصادی می‌تواند هر دو گروه مشتریان و فروشندگان را تحت تاثیر قرار دهد.

 

 

تغییرات بازار :
تغییراتی که به صورت عمده در بازار اتفاق می افتد، صنف با صنف، صنعت با صنعت، کسب و کار با کسب و کار، تغییرات رفتاری مصرف کننده هایشان با هم متفاوت است و شما باید تغییراتی را که در مشتری های خودتان اتفاق افتاده است را بررسی کنید و نه تغییرات عمده را. 
شدیدترین تغییری که در بازار امروز وجود دارد و فروش خیلی از شرکت ها را با بحران روبرو کرده، فشار روحی روانی است که روی مشتری ها وجود دارد. فشار اقتصادی جامعه و انرژی های منفی جامعه زیاد است، وضعیت اقتصادی به هم ریخته، تلاطم اقتصادی و عدم ثبات وجود دارد و همه این ها باعث می شود سطح استرس در جامعه بالا برود. وقتی سطح استرس در جامعه بالا می رود، مشتری ها تصمیم گیریشان را به تعویق می اندازند و این تأثیر شدیداً روی مشتری ها تأثیر می گذارد. پس اگر شما بتوانید تشخیص بدهید که فشار روی مشتری بالاست، راهکارهای فروشی که ایجاد می کنید متناسب با همان خواهد بود. 

علاوه بر تغییرات دیگری که در رفتار مشتری و مصرف کننده در شرایط رکود اتفاق می افتد. تغییر اولویت ‌بندی نیازهاست. مشتری نیازهای ضروری و غیرضروری دارد. یک سری نیاز دارد که باید سریعاً‌ به آن پاسخ بدهد و یک سری نیاز دارد که می تواند به تأخیر بیندازد. شما باید نیازهایی را که مشتری می تواند به تأخیر بیندازد، به شکلی طراحی کنید که احساس کند الان باید خرید کند وگرنه این فرصت را از دست می دهد. مشتری اگر احساس کند این فرصت از بین می رود، ترغیب می شود آن نیازی که می تواند به تأخیر بیندازد را دیگر به تأخیر نیندازد و تشویق به خرید می شود. 
باید ببینید که مشتری نیازش چه تغییری کرده است، اگر مشتری من قبلاً نیازش ضروری بوده و الان به سمت نیاز غیرضروری میرود، چه تغییراتی باید بر روی طراحی خدمات و محصولاتم بدهم که دوباره آن نیاز از غیرضروری تبدیل به ضروری شود و یا اگر غیرضروری است برود در دسته عدم تأخیر. مشتری باید احساس کند که نمی تواند این نیاز را به تأخیر بیندازد و باید سریعاً خرید کند.
سطح ابهام در جامعه به دلیل شرایط رکود افزایش پیدا می کند. وقتی سطح ابهام بالا برود، ترس از خرید پیش می آید و وقتی ترس از خرید پیش بیاید، مشتری ها سعی می کنند تا جایی که امکان دارد نخرند. یعنی قدرت خرید و نیاز به خرید را دارند اما چون ابهام وجود دارد آن را به تأخیر می اندازند. پس باید به فکر چاره ای باشیم تا این ابهام را از آنها دور کنیم تا رازی به خرید شوند . 

 

 

  

۷ استراتژی فروش در شرایط بحران و رکود اقتصادی:

 


۱ـ تقسیم‌بندی مشتریان
برای هر نوع تصمیم‌گیری ابتدا باید نگاه کنید که روی چه گروهی از مشتریان می‌خواهید تأثیر بگذارید و تکنیک‌های تبلیغاتی شما کدام گروه مشتریان را دربرمی‌گیرد تا بعد تصمیم‌گیری کنید با هر دسته مشتری چگونه برخورد کنید؟

با ۲ نوع تقسیم‌بندی می‌توان مشتریان را دسته‌بندی کرد. یک نوع دسته‌بندی بر اساس نوع مشتریان است و نوع  دیگر بر اساس گروه هدف کالا یا خدمات شما در جامعه است.

دسته‌بندی بر اساس نوع مشتریان:
در این نوع دسته‌بندی مشتریان در ۳ دسته قرار میگیرند  مشتریان قدیمی، مشتریان جدید و مشتریان ازدست‌رفته . حال که این دسته‌بندی انجام شد می‌توانید بهتر تصمیم بگیرید با هر دسته از مشتریان چگونه برخورد کنید و روی آن‌ها تأثیر بگذارید. برای مثال شما باید انرژی زیادی را برای مشتریان قدیمی‌تان بگذارید. تحقیقات نشان داده است که احتمال خرید مشتریان قدیمی ۲۵ درصد بیشتر از مشتریان جدید است.

ازطرفی تحقیقات نشان داده است که توصیه مشتریان قدیمی به مشتریان جدید می‌تواند ۵۸ درصد بیشتر از تبلیغات خودتان برای جذب مشتریان جدید تأثیر داشته باشد! پس واضح است که نقش مشتریان قدیمی در پیش بردن کسب‌وکار شما چقدر بالاست.

ازطرفی بهبود روابط شما با مشتریان جدیدتان هم نیاز به تکنیک‌های خاصی دارد. مثلا اگر شما فروش اینترنتی دارید می‌توانید برای خرید اول مشتریانتان ارسال رایگان یا کد تخفیف بگذارید یا ایده‌های خلاقانه دیگری را اجرا کنید.

شاید وقتی دسته آخر یعنی دسته مشتریان ازدست‌رفته را نگاه کنید ، فکر کنید که چرا باید به این دسته توجه کرد وقتی که دیگر مشتری شما نیستند. اما درواقع این دسته هم به اندازه دو دسته قبلی می‌توانند مهم باشند! از این لحاظ که این دسته را پیگیری کنید و ببینید که دلیل قطع خرید آن‌ها چیست؟ این دلیل می‌تواند به دلیل قیمت کمتر، پیشنهادهای بهتر، تبلیغات تأثیرگذارتر و… رقیب‌های شما باشد یا امکان دارد به دلیل کم شدن کیفیت کارهای شما باشد. شما باید دلیل‌ها را پیدا کنید و برای رفع آن‌ها بکوشید و تلاش کنید که آن‌ها را دوباره مشتری خود نمایید تا بتوانید فروش در شرایط بحرانتان را افزایش دهید.

    

دسته‌بندی بر اساس گروه هدف در جامعه:

طبیعتا برای تبلیغ کالا یا خدماتتان باید اول مشخص کنید که چه کسانی می‌خواهند از شما خرید کنند. مثلا جامعه هدف شما صنف شغلی خاصی است یا طبقه خاصی از جامعه را دربرمی‌گیرد یا مربوط به جنسیت یا سن خاصی می‌شود. بعد از اینکه جامعه هدفتان را مشخص کردید راحت‌تر می‌توانید انتخاب کنید که از چه طریقی تبلیغاتتان را انجام دهید تا در بستر اشتباهی تبلیغات نکنید و هزینه اضافی برای تبلیغات خرج نکنید تا فروش در شرایط بحران را کنترل نمایید. در این حالت بهترین روش تبلیغ استفاده از پنل پیامکی است چرا که بعد از مشخص شدن جامعه هدف میتوانید با خرید پنل اس ام اس ، پیامک های هدفمند به جامعه هدف ارسال کنید . برای مثال میتوانید ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی را داسته باشید یا ارسال انبوه پیامک از روی نقشه یا اینکه ارسال پیام کوتاه منطقه ای را داشته باشید . 

 

۲ـ شناخت مشتریان و تأثیرگذاری بر آن‌ها
برای جذب مشتریان شما باید بتوانید به خوبی با آن‌ها ارتباط بگیرید. یک فروشنده خوب روابط اجتماعی خوبی هم دارد و می‌داند که باید با هر نوع مشتری چطور رفتار کرد. چون این فروشنده‌ها هم توانایی شناخت مشتریان و شخصیت شناسی آن‌ها را دارند و هم هوش اجتماعی بالایی دارند. حتی بعضی از فروشنده‌ها این‌قدر در این زمینه ماهر هستند که شما حاضرید بدون هیچ دلیلی بازهم به آن مغازه بروید و با آن فروشنده دوباره ارتباط برقرار کنید.

 

۳ـ ایجاد تغییر در شکل، اندازه، مشخصات فنی یا ظاهری
فروش در دوران رکود با چالش‌های زیادی می‌تواند همراه باشد. چون توانایی خرید مشتری‌هایتان کاهش می‌یابد. پس شما باید انتخاب‌های مشتری‌هایتان را کمی افزایش دهید. مثلا می‌توانید محصولاتتان را در سایز کوچک‌تری هم تولید کنید که مشتریانی با توان خرید پایین، راحت‌تر بتوانند آن را بخرند. یا می‌توانید با تغییرات ظاهری کوچک اما با هزینه پایین، رغبت مشتریان را برای خرید بالا ببرید. چون مشتری‌ها در مقایسه با محصولات مشابه از رقبای شما، کالایی را برمی‌گزینند که ظاهر زیباتری داشته باشد.

 

۴ـ ایجاد خلاقیت و تمایز
برای فروش در دوران رکود، شما باید تمایزی در کسب‌وکارتان ایجاد کنید که مشتری‌هایتان شما را به کسب‌وکارهای مشابه ترجیح دهند. برای این کار شما باید خودتان را جای مشتری بگذارید و ببینید چرا باید از این کسب‌وکار خرید کنید؟ چه تمایزی در محصولات شما وجود دارد که باعث می‌شود مشتریان شما را ترجیح دهند؟ یا اینکه بتوانید در کسب‌وکارتان خلاقیتی ایجاد کنید که شما را خاص و متمایز کند.

مثلا شرکت استارباکس همیشه اسم مشتریان را روی لیوان‌هایشان می‌نویسد و مشتریان از این کار خوششان می‌آید. اما خلاقیت استارباکس در اینجا تمام نمی‌شود. استارباکس از یک زمانی به بعد اسم اغلب مشتریان را اشتباه می‌نوشت! این مشتریان در شبکه‌های اجتماعی ماجرای اشتباه نوشتن اسمشان را پست می‌کردند و از آن به‌عنوان یک اتفاق جالب نام می‌بردند و همین اتفاق خودش یک نوع تبلیغات بدون هزینه بود!

یکی دیگر از مثال‌های تمایز، این است که شما بگردید ببینید که چه محصولی کمیاب است، اما مردم نیاز دارند آن را بخرند. بعد شما اقدام به فروش آن محصول کنید. در این صورت فروش شما در دوران رکود با مشکل روبه‌رو نخواهد شد.

 

۵ـ حساس بودن به تغییرات بازار و مخاطب
اگر می‌خواهید فروش در دوران رکود را افزایش دهید باید هم به تغییرات در بازار حساس بوده و هم انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشید، طوری که بتوانید در جایی که لازم است رفتارها و تکنیک‌هایتان را تغییر دهید. بدون شک فروش در شرایط بحران با فروش در شرایط غیربحرانی تفاوت‌هایی دارند و فروشنده‌ای که نخواهد استراتژی‌هایش را با تغییر شرایط عوض کند، محکوم به شکست می‌شود.

 

۶ـ انتخاب روش‌های تبلیغاتی کم هزینه اما خلاقانه و پربازده
طبیعتا یکی از مهم‌ترین چالش‌ها برای فروش در دوران رکود، تبلیغات است. چون تبلیغات می‌تواند برای کسب‌وکار شما به شدت پرهزینه باشد و این موضوع مخصوصا در دوران رکود مشکلات جدی ایجاد می‌کند.

همان‌طورکه در بحث دسته‌بندی مشتریان گفته شد، توصیه مشتریان قدیمی‌تان به بقیه، اهمیت زیادی دارد و می‌توانید برای تبلیغاتتان روی مشتریان سابق سرمایه‌گذاری ویژه‌ای کنید.

 

یک روش دیگر برای تبلیغات کم هزینه و شاید بدون هزینه، مشارکت کردن با دیگر کسب‌وکارهاست. در این روش تبلیغ شما می‌توانید با کسب‌وکارهایی که رقیب شما نیستند اما در راستای کسب‌وکارهای شما هستند شراکت کنید. این‌گونه هم شما مشتری‌ها را برای آن‌ها می‌فرستید و هم آن‌ها، درنتیجه فروش هر دوی شما بالاتر خواهد رفت.

 

۷ـ محدود کردن خدمات یا کالاهایتان و تخصصی کردن آن‌ها
وقتی شما روی یک موضوع خاص تمرکز می‌کنید و فقط یک محدوده خاصی از کالاها یا خدمات را ارائه می‌دهید، با کیفیت بهتری می‌توانید آن‌ها را عرضه کنید. مثلا یک آرایشگر که فقط در یک شاخه‌ی خاص کارش را انجام می‌دهد، هم در آن شاخه متبحرتر می‌شود و هم برای بهتر کردن کارش لازم نیست تمرکزش را روی چندین مسئولیت و وظیفه بگذارد. یا مثلا یک فروشنده لوازم کامپیوتر و موبایل به جای اینکه همه کالاها را بفروشد، کالاهایی را می‌فروشد که تقاضای آن‌ها بالاتر است و سود بیشتری برایش دارد.

این‌گونه می‌توانید فروش در دوران رکود را افزایش دهید. ازطرفی خوبی تخصصی کار کردن شما این است که مشتریانتان به خاطر همین موضوع، شما را از کسب‌وکارهای مشابه، تمایز می‌دهند.

 

 

 

 

 

پیام رسون : 

در این مقاله به این موضوع پرداختیم که در شرایط بحرانی چگونه کسب و کارمان را نجات دهیم و مثل همیشه اولین و بهترین روش برای نجات کسب و کار ها پنل پیامکی و ارسال اس ام اس میباشد که هم از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است و هم از نظر کارایی بسیار پر بازده است چراکه میتوانید خصوصی به هر کسی پیامک ارسال کنید و هم اینکه پیامک ها به صورت پیامک مفتی برای خریدار حساب میشود چراکه خریدار از ارزانترین تعرفه خرید پیامک استفاده میکند . 

پس اگر جذب تبلیغات اس ام اسی شده اید کافیست به سایت سامانه پیامکی پیام رسون مراجعه کنید و پنل اس ام اس مورد نظرتان را خریداری کنید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 29 آذر 1402
.

راست افراطی در آرژانتین سکان هدایت این کشور ورشکسته را به‌دست گرفت. او خصلت‌هایی دارد که می‌توان وی را شعبه سوم ترامپ در آمریکای لاتین دانست. پیش از او ژائیر بولسونارو برای یک دوره هدایت برزیل را بر عهده داشت که او نیز در دایره ترامپیسم قرار می‌گرفت. درواقع رئیس‌جمهور بعدی آرژانتین یک اقتصاددان لیبرتارین است که سبک گستاخانه و پذیرش تئوری‌های توطئه از سوی او، وی را همراستا با دونالد جی.ترامپ قرار می‌دهد.

به نوشته روزنامه نیویورک‌تایمز، آرژانتینی‌ها روز یکشنبه خاویر مایلی را به‌عنوان رئیس جمهور بعدی خود انتخاب کردند. این یک گردش به سمت راست برای ملتی است که با بحران اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند و نشانه‌ای از قدرت پایدار جهانی راست‌ها است که روز به روز بیشتر قدرتمند می‌شوند. مایلیِ ۵۳ساله، یک اقتصاددان و شخصیت تلویزیونی سابق با تجربه سیاسی اندک، با سبکی گستاخانه و با در آغوش گرفتن تئوری‌های توطئه و یک سری پیشنهادهای افراطی وارد کارزار سیاست شده است. او می‌گوید که برای شکستن بن‌بست‌های اقتصادی باید یک اصلاح اساسی صورت گیرد. مایلی با ۹۵درصد شمارش آرا، ۵۶درصد آرا را به‌دست آورد و سرجیو ماسا، وزیر اقتصاد چپ میانه آرژانتین را که ۴۴درصد آرا داشت، شکست داد. ماسا ۵۱ساله حتی قبل از اعلام نتایج رسمی شکست را پذیرفت. مایلی متعهد شده است که هزینه‌ها و مالیات‌ها را کاهش دهد، بانک مرکزی آرژانتین را منحل و دلار آمریکا را جایگزین واحد پولی کشور کند. او همچنین پیشنهاد کرده است که سقط جنین ممنوع شود، مقررات مربوط به اسلحه کاهش یابد و تنها کشورهایی که می‌خواهند «با سوسیالیسم بجنگند» به‌عنوان متحدان آرژانتین در نظر گرفته شوند و اغلب از ایالات متحده و رژیم اسرائیل به‌عنوان نمونه نام می‌برد. او در سخنرانی پیروزی خود، به «کاست» سیاسی که به گفته او به قیمت از دست دادن آرژانتینی‌های معمولی ثروتمند شده‌اند، حمله کرد و گفت: «امروز پایان انحطاط آرژانتین است» اما او همچنین یک شاخه زیتون را به مردم این کشور عرضه کرد. او گفت: «می‌خواهم به همه آرژانتینی‌ها و همه رهبران سیاسی و همه کسانی که می‌خواهند به آرژانتین جدید بپیوندند بگویم: خوش آمدید.»

پیروزی بزرگ برای راست افراطی‌های جهانی
انتخاب مایلی یک پیروزی برای جنبش راست افراطی جهانی است که با انتخاب ترامپ و سیاستمداران مشابه، از جمله ژائیر بولسونارو از برزیل، قدرت گرفت؛ اگرچه این جریان در سال‌های اخیر با شکست‌های انتخاباتی نسبتا دچار تزلزل شده است. آقای بولسونارو و حزب راست افراطی «ووکسِ اسپانیا»، در راه مبارزه‌های انتخاباتی مایلی را تشویق کردند. حتی تاکر کارلسون مجری سابق فاکس‌نیوز برای مصاحبه با او به آرژانتین سفر کرد و ایلان ماسک میلیاردر ساکن سیلیکون‌ولی روز یکشنبه پس از پیروزی مایلی گفت که «برای آرژانتین رونق در پیش است.» البته ترامپ نیز از قافله عقب نیفتاد و به مایلی تبریک گفت. او در یک پست آنلاین گفت: «من به شما بسیار افتخار می‌کنم. شما کشور خود را برگردانید و واقعا آرژانتین را دوباره با عظمت خواهید کرد.» شعار تبلیغاتی خود ترامپ از سال۲۰۱۵، «آمریکا را مجددا با عظمت کنیم» است. او در این پست شعار خود را به خاویر مایلی هبه می‌کند. با این حال، برخی از تحلیلگران سیاسی می‌گویند که صعود مایلی به بالاترین رده سیاسی در آرژانتین نشان‌دهنده ناامیدی بسیاری از مردم این کشور برای تغییر است تا اینکه طرفدار واقعی ایدئولوژی او باشند. کارلوس پاگنی، استاد تاریخ و مقاله‌نویس سیاسی در «لا ناسیون» یکی از بزرگ‌ترین روزنامه‌های آرژانتین می‌گوید: «برخی از رای‌دهندگان با نظرات افراطی او هم عقیده هستند؛ اما عده‌ای هم هستند که به این دلیل به او رای داده‌اند که مایلی می‌تواند نشانه ناراضی بودن آنها از هر نوع تغییری باشد و این‌گونه دست به اعتراض زده‌اند. آنها می‌بینند که مایلی نیز عصبانی است و به آنها پیشنهاد داده که الان وقت رهایی از آن وضعیت گذشته است.» مایلی از اینکه با ترامپ و بولسونارو مقایسه شود، استقبال کرده است.

او تفاوت‌های آشکاری با دو سیاستمدار دیگر دارد، از جمله پایبندی شدید او به ایدئولوژی لیبرتارینی که باعث شده است در تئوری از سیاست‌هایی مانند مهاجرت آشکار و جرم‌زدایی از مواد مخدر حمایت کند. اما سبک سیاسی مایلی از بسیاری جهات به سبک آنها شباهت دارد. او به‌شدت به منتقدان خود و رسانه‌های خبری حمله می‌کند، اجماع علمی درباره تغییرات آب و هوا را یک توطئه سوسیالیستی می‌نامد، او استدلال می‌کند که یک «کابال در سایه» (گروه‌های توطئه‌گر و پنهانکار) کشور را کنترل می‌کند و حتی یک مدل موی سرکش دارد که همین خصلت فیزیکی‌اش او را تبدیل به یک «میم آنلاین» کرده است. برای بسیاری از ناظران، نگران‌کننده‌ترین حالت مشابه، ادعاهای پیش‌دستانه مایلی درباره تقلب در رای‌دهی بود. او آشکارا نتایج انتخابات۲۰۲۰ آمریکا و انتخابات۲۰۲۲ برزیل را زیر سوال برده و ماه‌هاست که با شواهد اندکی ادعا می‌کند که در انتخابات آرژانتین علیه او تقلب شده است. او هشدار داده بود که اگر روز یکشنبه شکست بخورد، ممکن است به‌دلیل سرقت رای باشد. پس از اینکه نشانه‌هایی در روز یکشنبه ظاهر شد که او پیروز خواهد شد، ستاد انتخاباتی مایلی به خبرنگاران گفت که انتخابات «تر و تمیز» بود. مایلی همچنین جنایات دیکتاتوری خونین نظامی آرژانتین از سال۱۹۷۶ تا ۱۹۸۳ را کم‌اهمیت جلوه داده و آنها را «اقدامی تا حدی افراطی» به‌عنوان بخشی از جنگ علیه چپ‌ها خوانده است. او در طول یک مناظره ملی گفت که تعداد افرادی که تحت دیکتاتوری کشته شدند، بسیار کمتر از تخمین‌های پذیرفته شده است.

گفته می‌شود که نزدیک ۳۰هزار نفر در این دوران کشته شده‌اند. این لفاظی، همراه با هشدارهای او درباره تقلب در انتخابات، نگرانی‌های گسترده‌ای را در آرژانتین درباره تاثیر بالقوه او بر دموکراسی این کشور برانگیخته است. قبل از رای‌گیری حتی بیش از ۲۰آرژانتینی برجسته ویدئویی را ضبط و منتشر کردند که ارزش‌های دموکراتیک را تبلیغ می‌کند. مایلی اکنون با چالش بزرگی روبه‌رو خواهد شد که در عمل هیچ رئیس‌جمهوری آرژانتینی قادر به حل آن برای دهه‌ها نبوده است: «اقتصاد آرژانتین.» سیاست‌های اقتصادی شکست‌خورده مدت‌هاست که آرژانتین را به یکی از بی‌ثبات‌ترین اقتصادهای جهان تبدیل کرده است، با این حال، حتی با توجه به استانداردهای آن، این کشور ۴۶میلیونی در یکی از بدترین بحران‌های خود قرار دارد. تورم سالانه از ۱۴۰درصد گذشته است - سومین نرخ بالا در جهان - بیش از دو نفر از هر پنج آرژانتینی در فقر زندگی می‌کنند و ارزش پول آرژانتین به‌شدت کاهش یافته است. در آوریل۲۰۲۰، در آغاز همه‌گیری کرونا، یک دلار با استفاده از نرخ غیررسمی بر اساس ارزیابی بازار ارز، ۸۰پزو خرید و فروش می‌شد. این هفته یک دلار نزدیک به هزار پزو خرید و فروش شد. مایلی استدلال کرده است که راه‌حل، گسست شدید از سیاست‌های قدیمی است. کمپین او بر تعهدات برای «منفجر کردن» بانک مرکزی و دلاری کردن اقتصاد متمرکز بود و حتی عکس‌هایی دارد که وی در آن اسکناس صد دلاری را به همه نشان می‌دهد.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 30 آبان 1402
.

ریکاوری پیامک چیست ؟

1402-08-26 01:39:07 28  0  0

از دست دادن اطلاعات گوشی خصوصاً پیامک هایی که برای ما مفید بودن می‌تواند بسیار ناراحت کننده باشد. اما این مشکل راه کارهای خاص خود را دارد که میتواند جبران پذیر باشد .امروز ما در نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون می‌خواهیم نحوه ریکاوری اس ام اس را آموزش دهیم پس با سامانه پیامک شیراز همراه باشید. 

 

 


بازیابی اس ام اس پاک شده از گوشی :
آگاهانه یا بیشتر مواقع نا آگاهانه باعث شدیم که پیامک های مهم گوشی از جمله  پیامک های مرتبط با بانک، اطلاعات حساب و پیامهای مهم دیگری را از دست بدهیم، که در این مواقع حاضریم هر کاری را انجام دهیم تا پیامک های پاک شده دوباره بازگردانده شوند. 
روش های بسیاری برای ریکاوری پیامک وجود دارد اما در این مقاله سامانه پنل پیامک شیراز قصد دارد تا کارآمدترین راهکار را به شما پیشنهاد دهد. 
به پیشنهاد سامانه پیامک شیراز اولین و کارآمد ترین و ساده ترین روش بازگرداندن  پیامک پاک شده این است که به  بخش recycle bin گوشی خود مراجعه کنید و با فعال کردن آن به اطلاعات پاک شده خود دسترسی پیدا کنید. به این نکته توجه کنید که دسترسی به این بخش به مدل گوشی موبایل بستگی دارد. 


خبر خوب اینکه شما برای پاک شدن پیام های تان فقط باید نگران اس ام اس های شخصی باشید چرا که پیام های ارسال شده از سمت شرکت ها و ارگان ها که از ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه استفاده کرده‌اند به راحتی برای دریافت اطلاعات ارسال شده میتوانید  از تعرفه پنل اس ام اس خود استفاده کنید و در دیتای پیامک خود آنها را  مشاهده کنید. 

نکته بعدی برای ریکاوری پیامک که باید به آن توجه کنید زمان  پاک شدن آنهاست، در واقع می‌توان گفت ریکاوری پیامها با زمان پاک شدن آنها رابطه عکس دارد یعنی هر چه زمانی که برای انجام  ریکاوری اقدام کرده اید طولانی تر شده باشد شانس ریکاوری کمتر است. 

استفاده از نرم افزارها و اپلیکیشن ها همیشه راه حل مناسبی برای کاربران بوده است. یکی از این اپلیکیشن ها disk digger بوده که نصب آن رایگان است و می‌توانید با نصب بر روی گوشی خود از امکانات آن استفاده نمایید. فقط باید به این نکته توجه کنید که این برنامه مخصوص گوشی های اندروید طراحی شده است و فقط زمانی کاربرد دارد که قبل از پاک شدن اطلاعات، این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کرده باشید. 

راه دیگر ریکاوری پیامک اتصال به کامپیوتر است. در این روش تنها کافی است گوشی خود را با کمک نرم‌افزار معتبری که مناسب ریکاوری اطلاعات گوشی روت نشده است به کامپیوتر وصل کنید  تا در نهایت بتوانید به راحتی به پیامهای از دست رفته دسترسی پیدا کنید. 

اگر تمام روشهای فوق را انجام دادید و به نتیجه نرسیدید میتوانید به اپراتورهای خدماتی مراجعه کنید. شما با مراجعه به دفاتر اپراتورهای خدماتی و ارائه مدارک لازم به آنها درخواست پرینت پیامک خود را ارائه می دهید. این روش فرایند  اداری و حقوقی بسیاری دارد به همین دلیل  آنرا آخرین مرحله برای دستیابی به پیام های پاک  شده، پیشنهاد می شود. 

 

 

 

پیام رسون :

در این مقاله سعی  شد مواردی را که برای ریکاوری پیامک استفاده می‌شود برای شما توضیح دهیم اما در اینجا نمایندگی پیامک شیراز به شما یک پیشنهاد می‌دهد که به هیچ کدام از این مراحل نیاز نداشته باشید و آن هم این است که همیشه یک بک آپ از پیامهای خود ذخیره کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانند به راحتی و بدون هیچ دردسری به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید. 


سامانه پیامکی پیام رسون ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای شما کاربران گرامی از شما درخواست دارد تا با دنبال کردن نمایندگی پیام کوتاه شیراز در ارسال نظرات خود باعث بهتر شدن هر روز سامانه پیام کوتاه پیام رسون شوید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 30 آبان 1402
.

بیش از یک هفته از ماجرای موافقت مجلس با راه‌اندازی سامانه رصد و پایش مستمر سبک زندگی مردم می‌گذرد؛ سامانه‌ای که تمام تعاریف و تعارفات گذشته در راستای کنترل آزادی‌های اجتماعی‌ و حقوق شهروندی را کنار می‌زند. این‌بار به نظر می‌رسد زیر و بم زندگی مردم قرار است از طرف دولت کنترل شود. در یک کلام زیست و زندگی شهروندان در آکواریومی خلاصه خواهد شد که همواره تماشاگران بسیاری دارد. در توضیح سامانه رصد آمده است:‌ «بر‌اساس بند «ب» ماده ۷۵ لایحه برنامه، به منظور احصای دقیق و برخط (آنلاین) داده‌های آماری مورد نیاز به جهت تسهیل پردازش، تحلیل دقیق و ایجاد زمینه مناسب برای آینده‌پژوهی روندهای سبک زندگی جامعه ایرانی، شناخت تحولات فرهنگی - ارتباطی و همچنین انتشار آنها، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مکلف است با همکاری سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و مرکز آمار ایران و راهبری و نظارت مرکز رصد و برنامه‌ریزی و ارزیابی دبیرخانه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و با رعایت اصل بیست‌و‌پنجم (۲۵) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و قانون مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی مصوب سال 30/06/1401 درباره راه‌اندازی سامانه رصد، پایش و سنجش مستمر شاخص‌های فرهنگ عمومی، سبک زندگی مردم، مرجعیت رسانه‌ای و وضعیت ارتباطات کشور اقدام کند». اصل ۲۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می‌گوید: «بازرسی و نرساندن نامه‌ها، ضبط و فاش‌‌کردن مکالمات تلفنی، افشای مخابرات تلگرافی و تلکس، سانسور، مخابره‌نکردن و نرساندن آنها، استراق سمع و هرگونه تجسس ممنوع است، مگر به حکم قانون». همچنین ذکر شده است که دستگاه‌های اجرائی و دارندگان پایگاه‌های داده موضوع این بند، موظف‌اند درباره ارائه مستمر و جامع داده‌ها به این سامانه به‌صورت برخط (آنلاین) اقدام کنند.

سرک‌کشی به زندگی مردم؟

ماجرای سامانه رصد سبک زندگی اگرچه مخالفت حداکثری مردم و فعالان اجتماعی را در روزهای گذشته به همراه داشت، با موافقت حداکثری مجلسی‌ها همراه بود؛ موافقت ۱۶۲ نفر از مجموع ۲۲۰ نماینده حاضر در صحن مجلس در هنگام بررسی. مخالفان حاضر در صحن مجلس تنها 10 نفر بودند. غلامرضا نوری‌قزلجه یکی از این مخالفان است که تصویب این ماده از لایحه برنامه هفتم توسعه را «قانونی‌کردن سرک‌کشیدن به زندگی خصوصی مردم» می‌داند. او در این زمینه گفته است: «ادبیاتی که در این ماده به کار رفته، در حقیقت دارد رصد و پایش آنلاین رفتارهای مردم را قانونی می‌کند. در بررسی اولیه که گزارش تلفیق به صحن آمد، با اخطار ما برای اصلاح برگشت خورد؛ ولی تنها اصلاحی که انجام شد، این بود که قید رعایت اصل ۲۵ را به آن داده بودند».

او معتقد است که در صورت اجرائی‌شدن این ماده، دستگاه‌های دولتی و هرکسی داده‌ای از مردم در اختیار دارد، مکلف می‌شود که آن را در اختیار دولت قرار دهد «با تصویب این ماده پلتفرم‌ها، همه پلتفرم‌هایی که خدمات سرویس حمل‌ونقل ارائه می‌دهند، آنهایی که ارتباطات تصویری، پیامکی و مکالمه‌ای برقرار می‌کنند، مکلف به ارائه داده‌های مردم هستند و متأسفانه هیچ محدودیتی ندارند. باید مشخصا تصریح شود که هرگونه بهره‌برداری و سوءاستفاده از اطلاعات فردی مردم ممنوع است و باید جرم‌انگاری شود؛ چراکه در فراز پایانی اصل ۲۵، زمانی که رصد اطلاعات را ممنوع می‌کند، می‌گوید «مگر به حکم قانون».

عبارات مبهم

در تعریف این موضوع و در ماده 75 لایحه برنامه توسعه هفتم، مفاهیم و عبارات مبهمی وجود دارد که حتی برای بسیاری محل سؤال است. مانند «شاخص‌های فرهنگ عمومی»، «سبک زندگی مردم»، «مرجعیت رسانه‌ای». محمدصالح نقره‌کار، حقوق‌دان و وکیل دادگستری، درباره اصطلاحات به کار رفته در این بند به «شرق» می‌گوید: «اصولا قانون‌گذاری باید با الفاظ صریح و قابل درک برای عرف انجام شود؛ چراکه قانون‌گذار براساس اراده اجرائی برای وضع مواضع قانونی از اصل قانونیت استفاده می‌کند و ابزاری را در اختیار مجری قانون قرار می‌دهد که ذیل اصل عدم صلاحیت‌ و وجه عدم تجاوز از حدود و اختیارات باید تعریف شود؛ بنابراین هرچه عناوین کش‌دار، غیرمأنوس با عرف و عناوین حقوقی باشد، زمینه سوءاستفاده از قانون یا صلاحیت‌های سلیقه‌ای، اختیاری و اقتضایی را براساس اصل عدم صلاحیت‌ هموار می‌کند. به نظر می‌رسد غیاب مقنن در قانون‌گذاری باید کاربست الفاظ و اختیار معانی‌ای باشد که برای مجری قانون زمینه تعدی و تجاوز از حدود را فراهم نکند».

او معتقد است: «طبق قاعده وقتی ابهام قانونی در متن و نص هنجاری وجود دارد، باید به قوانین و نظامات پیشین آن اکتفا و استناد کرد؛ مضامینی که برای جامعه قابل اندازه‌گیری مشخص نیست و در عالم واقعیت قابل تفسیرهای موسع و گاه متناقض است، زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا مراجع اجرائی بخواهند با سلیقه شخصی خودشان اوامر قانون‌گذار را به منصه اجرا و تحقق برسانند. در این زمینه با چالش عبور از موازین قانونی و رفتارهای فراقانونی مواجه هستیم».

او می‌گوید این موضوع به‌ویژه در حوزه‌های فرهنگی با اصل آزادی و اراده شهروندان و اصل توجه به اقتدار قانونی‌ای که شهروندان در انتخاب سبک و سیاق زندگی‌شان با آن مواجه هستند، باید با حداقل تضییقات انجام شود و حداکثر زمینه‌های خودشکوفایی و زیست شایسته شهروندان که مبتنی بر آزادی اراده و اختیار آنهاست، محقق شود.

این وکیل دادگستری با انتقاد از این موضوع توضیح می‌دهد: «ابهام را قانون‌گذار باید در هر موردی رفع کند. قانونی که با ابهام ایجاد شود، زمینه اصلاح مجدد قانون را فراهم می‌کند؛ چون دامنه صلاحیت‌های تکلیفی را محدود می‌کند و صلاحیت‌های اقتضایی و اختیاری را برای مرجع عمومی و اجرائی فراهم می‌کند. از این نظر مهم‌ترین بحث این است که قانون باید با سیاق مشخصی تکلیف را برای مراجع اجرائی فراهم کند و سیاق مبهم موجب خدشه به حقوق شهروندان می‌شود».

او ادامه می‌دهد: ‌«اصولا قانون‌گذاری‌هایی که دخالت در سبک و سیاق زیست شهروندان را فراهم می‌کند، با نگاه دولت حداقلی و حداقل مداخله مراجع اجرائی و عمومی نسبت به زیست شهروندان در تعارض است. به‌همین‌خاطر به اصل عدم صلاحیت مقام عمومی استناد می‌کنیم؛ درحالی‌که در عالم واقع اصل عدم صلاحیت دولت‌ها مطرح است. دولت‌ها باید حداقل موازین را راجع به حقوق رفاهی، حقوق اجتماعی و حقوق اقتصادی شهروندان فراهم کنند و این حداقل مداخله موجب می‌شود تا دولت‌ها به تکالیف اصلی و صلاحیت‌هایی که ذیل اصل اعمال حاکمیت است، اقدام کنند. اعمال تصدی‌ها باید به حداقل ممکن برسد و زمینه برای کنش و زیست مختار و مقبول هر شهروند به اقتضای اصل 19، 20 و 22 قانون اساسی فراهم شود».

نقره‌کار معتقد است اقداماتی که دخالت دولت‌ها در حوزه خصوصی و حریم شهروندی را هموار می‌کند، با ماهیت قانون اساسی نیز هم‌راستا نیست.

او در توضیح اینکه اساسا اجرای این سامانه در عمل ممکن است یا نه، می‌گوید:‌ «برای اینکه متوجه شویم این موضوع امکان‌پذیر است یا نه، باید به این موضوع در حالت واقع‌بینانه نگاه کرد. به نظر می‌رسد مجموعه اقداماتی که درباره فعالیت‌های مرتبط با حقوق شهروندان تاکنون انجام شده است، زمینه‌هایی برای مداخله‌گری یا به نوعی دخل و تصرف در اراده شهروندان در موضوعات فرهنگی‌شان فراهم آورده است؛ بنابراین در این زمینه فکر می‌کنم قانون‌گذار در راستای تحکیم مواضع قانونی که می‌خواهد وضع کند و آن را به مقامات اجرائی ابلاغ کند، باید با تأنی و تأمل افزون‌تری به موضوع بپردازد».

این حقوق‌دان تأکید می‌کند که به بازخوانی نظریه حکمرانی در ایران نیازمندیم؛ «تکلیف حکمرانی باید به تکالیف حاکمیتی و تکالیفی که مقتضای اداره حکمرانی خوب در کشور است، متمرکز شود. اگر مواردی را که خارج از این حوزه و قلمرو است، به تکالیف حاکمیت اضافه کنیم، موجب شلختگی و خنثی‌سازی توان اجرائی و به نوعی نامتشکل‌کردن قوای عمومی برای خدمت به مردم منجر خواهد شد».

او معتقد است: «دخل و تصرف اضافه در وضعیت اجتماعی و فرهنگی و مداخله در حریم خصوصی شهروندی موجب می‌شود حکمرانی از وظایف خاص و حاکمیتی خودش کوتاه بیاید یا نتواند آنها را به‌درستی اجرا کند. همین موضوع زمینه‌ای را برای تعارض در حرکت شهروندان و حاکمیت فراهم می‌آورد. بنابراین حق آزادی شهروندان را دچار چالش‌های اجرائی و تقنینی می‌کند. امیدوارم در این زمینه‌ها دولت به جای اینکه خودش متصدی و متکفل امر فرهنگ و اخلاق اجتماعی شود، به زمینه‌های ایجاد وضعیت زیست شایسته بهتر را که همان شکوفایی اقتصادی، توجه به امنیت اقتصادی، امنیت شهروندی و سایر اعمال حاکمیتی است توجه کند و امر مردم را به خود آنها بسپرد. بدون اینکه نگاه حداکثری و مداخله‌گرایانه و سرک‌کشی به حوزه‌های شهروندی داشته باشد».

اعلام راه‌اندازی سامانه رصد و پایش سبک زندگی مردم، پیش از اجراشدن آن نگرانی‌ و ناامنی روانی زیادی در جامعه ایجاد کرده است. این موضوع می‌تواند تبعات اجتماعی بسیاری داشته باشد. عالیه شکربیگی، جامعه‌شناس، درباره این تبعات اجتماعی به «شرق» می‌گوید: «به نظر من کسانی که در «خانه ملت»، جایی که باید به نیازها و اولویت‌های مردم ایران توجه کند، چنین طرح‌هایی را به تصویب می‌رسانند، دارای دیدگاه‌های محدودکننده و آسیب‌زایی هستند که در درازمدت به آرمان‌ها و نوع زندگی مردم آسیب وارد می‌کند. این کار که شما سامانه رصد سبک زندگی مردم تأسیس کنید و بعد کوچک‌ترین جزئیات مثل خریدها و ترددها و هرگونه کاری را که مردم انجام می‌دهند، در آن رصد کنید و گزارش بفرستید، چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ معنای چنین چیزی این خواهد بود که شما می‌خواهید تمام زندگی مردم را کنترل کنید و در ید اختیار خود داشته باشید. پیام چنین طرحی این است، این یعنی محدودکردن مردم. مثل اینکه شما عده‌ای را از خود ندانید و بعد بخواهید آنها را کنترل کنید تا مبادا آنها زمانی بر خلاف میل شما رفتار کنند».

او معتقد است که گویی ما دو سبک زندگی در جامعه داریم؛ «یکی از آنها مورد نظر ساختارهایی مثل مجلس و دولت قرار گرفته‌اند، نوع دوم سبک زندگی ملت ایران است، براساس آنچه آنها خودشان فکر می‌کنند درست است و بر همان اساس زندگی‌شان را پیش می‌برند. حالا آن سبک زندگی که متعلق به قشر خاصی از جامعه است، همان‌ها که در ساختارها و مسئولیت‌ها حضور دارند و چنین دیدگاه‌های محدودکننده‌ای را مطرح می‌کنند، می‌کوشند سبک زندگی مابقی جامعه را زیر قدرت خود ببرد. من فکر می‌کنم پیام پنهان در این طرح، احساس خطر از مردم ایران است. احساس خطر از آگاهی مردمی که در ارتباط با رسانه‌ها و فضای مجازی قرار دارند. چنین ترسی باعث می‌شود ساختارها مدام به سوی کنترل بیشتر مردم پیش بروند. چنین دیدگاه محدودکننده‌ای مثلا در کره شمالی، چین یا روسیه دیده می‌شود و حالا به نظر می‌رسد عده‌ای می‌خواهند در ایران هم آن را اجرا کنند».

پیش‌بینی او از این ماجرا چنین است: «به نظر من این در درازمدت با توجه به شناختی که از مردم نجیب ایران دارم، این است که ممکن است مورد قبول و پذیرش آنها قرار نگیرد. اینکه بخواهید افراد را در بستری تنگ و محدود قرار بدهید و کوچک‌ترین اعمال آنها را مورد رصد و گزارش قرار بدهید را مردم برنمی‌تابند. تاب‌آوری مردم در برابر این طرح پایین خواهد بود ».

او توضیح می‌دهد:‌ «متأسفانه کسانی که به عنوان مسئول در این جامعه در سطوح کلان قرار گرفته‌اند، در عوض در نظر گرفتن نیازهای مردم و اولویت‌های آنان از قبیل نیازهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی یا اوقات فراغت آنها یا معیشت اقتصادی آنان، به دنبال این هستند که مردم را بیشتر محدود کنند. این باعث می‌شود همان درصدی از جامعه هم که نسبت به ساختارها و مسئولان اعتماد دارند، اعتمادشان را از دست بدهند. هنوز جامعه متوجه تصویب چنین طرحی نشده است. 162 نماینده به این طرح رأی داده‌اند. می‌شود پرسید این نمایندگان که خودشان در این جامعه زندگی می‌کنند، چطور ممکن است چنین طرحی را تصویب کنند؟ مگر اینکه جز کنترل و تحت فشار گذاشتن مردم هدف دیگری نداشته باشند که این هم در درازمدت به نتیجه نخواهد رسید».

این جامعه‌شناس تأکید می‌کند «نمایندگان مردم باید به مردم جواب بدهند، هرچند توسط بخش کوچکی از مردم انتخاب شده باشند. باید پاسخ بدهند که به چه دلیل می‌خواهند آنها را کنترل و محدود کنند و جزئیات زندگی آنها را در دست داشته باشد. جز اینکه اگر دگرگونی‌ها و تحولاتی در زندگی مردم رخ داد، آن را پیشاپیش رصد کنند».

شکربیگی معتقد است که ادامه تصویب چنین طرح‌هایی، دامن‌زدن به مفاهیم « خودی» و «غیرخودی» و «غریبه» خواهد بود که صاحب‌نظران جامعه‌شناسی هم به آن اشاره کرده‌اند. وقتی خانمی می‌آید و در تلویزیون می‌گوید مملکت برای حزب‌اللهی‌هاست، همین نوع تفکر در مجلس منجر به تصویب چنین طرحی می‌شود. این تفکرات به نوعی مکمل هم برای ایجاد محدودیت در جامعه ایران هستند».



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 24 آبان 1402
.

اهمیت دورکاری در سازمان ها و شرکت

1402-08-13 22:45:31 46  0  0

دور کاری یکی از نمونه کارهایی است که امروزه به شدت طرفدار پیدا کرده است . ما در مقاله ای که در سایت سامانه پیام کوتاه شیراز تحت عنوان دفتر کار مجازی به ثبت رسیده است به این موضوع پرداخته ایم که دور کاری و دفتر مجازی چیست ؟ اما در این مقاله می‌خواهیم به اهمیت دور کاری و مواردی را که یک فرد باید در زمان دور کاری انجام دهد را بررسی کنیم. پس پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 

 

 

چرا دور کاری در شرکت ها افزایش یافته ؟:

طبق آمار نشان داده شده ۳۳ درصد مردم ایران در حال حاضر مشغول به کار به صورت دور کاری هستند که این درصد از زمان پیدایش بیماری کرونا رو به افزایش می‌باشد. 
یکی دیگر از علل افزایش افراد دور کار ، علاقه آنها به دور کاری میباشد  .اما باید این را بدانیم در دور کاری باید فرد یک انضباط و تعهد درونی را در وجود خود ایجاد کند که در زیر بیشتر به این موضوع می‌پردازیم. 

 

 

نکات مهم برای اجرای دورکاری :

مزایای دورکاری زیاد است از جمله اینکه  کارکنان وقت زیادی را که صرف  زمان سفر به محل کار میشد را حذف می کنند و استرسهای ناشی از محیط کار نیز کاهش می یابد. بعضا ساعات کاری انعطاف پذیرتر می شود و بهره وری ناشی از سهولت اجرای کار افزایش می یابد. اما همه اینها در صورتی که دورکاری به درستی انجام نشود تهدید بزرگی برای هر دو طرف ماجرا خواهد بود. هم کارمند و هم شرکت. مشتری هم به عنوان طرف سوم از این آسیب جدا نخواهد ماند . پس تصمیم به اجرای دورکاری فقط با اتکا به مزایای آن قابل اجرا نیست. حتی در شرایط بحرانی هم ، دورکاری مستلزم تامین بستر مناسب برای ارتباطات و  اجرای  نظارت و تحویل کار به موقع برای حفظ کیفیت و بهره وری میباشد .
همچنین کاربه صورت دورکاری در صورتی که به جنبه های اجتماعی و انسانی توجه نشود می تواند اعتیاد آور شود و منجر به کاهش روابط اجتماعی و به دنبال آن تبعات روحی جبران ناپذیر نیز داشته باشد . 
در صورتی که قصد اجرای دورکاری دارید حتما موارد زیر را به دقت مطالعه کنید و  در مورد آنها چارچوبهایی را تدوین کنید و قبل از شروع ، با کارکنان در مورد  این مسائل به روشنی صحبت کنید. شما می خواهید از مزایای دورکاری بهره ببرید. بنابراین دورکاری نباید برای شرکت یا کارکنان آسیبی ایجاد کند که منجر به نارضایتی و خروج افراد شود.

 

 

مسائل مهم برای تصمیم و اجرای دورکاری حداقل شامل موارد زیر است:

- ارتباطات و هماهنگی بین افراد، مدیران و مشتریان

- تعریف بهره وری و توانایی ارزیابی در بازه های کوتاه مدت

- تعیین ساعات کاری و تعهد به انجام کارهای هر روز در همان زمان 

- حفظ رسمیت کاری

- حفظ کیفیت نظارت و تحویل نتیجه

- توجه به معاشرت جایگزین

- جدا نگهداشتن کار و زندگی

- اجتناب از چک کردن مداوم تلفن همراه و شبکه های اجتماعی شخصی

 

 

ملزومات دورکاری:

بعد از تصمیم برای اجرای دورکاری و تهیه دستورالعمل دورکاری (که در بالا اشاره شد) لازم است ابزارهای مورد نیاز را تهیه کنید.

شما میتوانید به راحتی  از تلفن، ایمیل، واتساپ یا نمایندگی سامانه پیام کوتاه ، اسکایپ، یا ابزارهای مدیریت پروژه رایگان استفاده کنید. همه اینها در جای خود مورد نیاز هستند ولی تصور کنید برای مدتی محدود  از همه این ابزارها استفاده کنید. چه اتفاقی می افتد؟ اطلاعات شما در سیستم های مختلف و اکانت های متفاوت  پراکنده میشوند و روی پلتفرمهای خارج از کنترل همه اسناد و مدارک  دفن می شوند.
حتی در زمانی که افراد در محیطهای کوچک به صورت حضوری و با وجود همه ابزارهای فناوری اطلاعات همکاری می کنند، پس از گذشت زمانی از انجام کار مشکلاتی پیش میاید  . وجود این مشکلات اغلب غیرقابل اجتناب است ولی در هر زمانی با بهبود و تعریف تعاملات و دستورالعمل ها می توان این مشکلات را کاهش داد.
خبر بد اینکه دورکاری وقوع این مشکلات را به مراتب افزایش می دهد. بنابراین برای اجرای دورکاری نیاز دارید تا علاوه بر تهیه دستورالعمل ها، ابزارهای مناسب را نیز فراهم کنید . 
هیچ ابزاری کامل نیست ولی بهتر است قبل از استفاده حتما بررسی های لازم را انجام دهید و بسنجید کدام ابزار رضایت بیشتری را از مردم گرفته است . دورکاری موفق نیاز به ابزارهای مناسب دارد. ابزارهایی که بتواند نکات مهمی که برای شروع دورکاری در نظر گرفتید را پوشش دهد.
ارتباطات بین افراد اعم از کارکنان و مدیران، ساختار دادن به ارتباطات، تعریف کارها و تعیین زمان ، نظارت بر پیشرفت و انجام کارها، حفظ محرمانگی و دسترسی به اطلاعات برای افراد مختلف، حفظ تماس مناسب و به موقع با مشتری، حفظ پاسخگویی به مشتری و مانند آن باید در ابزارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات دورکاری لحاظ گردد.

 


پیام رسون :

اگر با سامانه پیام کوتاه شیراز آشنا باشید حتما میدانید که پیام رسون به عنوان یکی از پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه ایران معرفی شده است اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون هم یکی از طرفداران دور کاری است و تیم ما در سامانه پیامکی پیام رسون همگی به صورت دور کاری فعالیت می‌کنند. و این بدین معناست که شما هم می‌توانید همانند سامانه پیام کوتاه شیراز ، دور کار باشید و همیشه موفق در کارتان باشید .
همچنین همان طور که گفته شد پنل پیامک برای افرادی که دور کار هستند یک ابزار قدرتمند محسوب می‌شود و شما با خرید پنل پیامک از نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون  می‌توانید در زمان دور کاری به خوبی فعالیت کنید و روی کارهایتان مدیریت داشته باشید .
اگر شما هم به دور کاری علاقه‌مند هستید حتما از پنل پیام کوتاه استفاده کنید .

 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.

      
    
    



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 24 آبان 1402
.

 شاید برایتان جالب باشد بدانید که جستجوی نام برخی از افراد مشهور در گوگل خطرناک است و می‌تواند خطر هک شدن را به‌همراه داشته باشد!

بخش تحقیقاتی شرکت امنیتی McAfee در گزارشی که اخیرا منتشر شده، مدعی شده که جستجوی نام برخی از افراد مشهور عمده‌ترین علت گیر افتادن کاربران به دام بدافزارها و سایت‌های مخرب است. به‌گزارش McAfee Labs، یکی از نام هایی که جستجوی آن در گوگل شما را به دردسر میاندازد، رایان گاسلینگ، بازیگر مشهور هالیوودی است.

گاسلینگ که به‌خاطر حضور در فیلم‌هایی مثل دفترچه خاطرات، بلید رانر ۲۰۴۹ و باربی محبوبیت زیادی پیدا کرده، شاید هیچ‌وقت فکرش را هم نمی‌کرد که سرچ کردن نامش بخواهد کاربران را خطر بیاندازد. اما ظاهرا کلاهبرداران سایبری زیادی وجود دارند که با سوءاستفاده از نام گاسلینگ، کاربران را طعمه قرار داده و آن‌ها را به سمت سایت‌های مخرب یا دانلود بدافزارها هدایت می‌کنند.

 

به‌جز گاسلینگ، جستجوی این اسامی هم خطرناک است!
تحقیقات مک‌آفی نشان می‌دهد که علاوه بر گاسلینگ، اسامی دیگری هم وجود دارد که می‌تواند کاربران را به بیراهه ببرد. به‌طور مثال اسم‌های سلبریتی‌هایی مثل جنیفر لوپز، امیلی بلانت و زندایا هم برای کلاهبرداران جذاب هستند و از آن‌ها سوءاستفاده می‌کنند. اما رایان گاسلینگ که به‌تازگی در فیلم باربی درخشیده، اکنون در رأس این فهرست قرار دارد.

امیلی بلانت به‌خاطر حضور در فیلم محبوب اوپنهایمر در رتبه دوم این فهرست قرار گرفته و جنیفر لوپز، زندایا و کوین کاستنر هم دیگر نفرات این لیست پنج تایی هستند.

اما در کنار سلبریتی‌های هالیوودی، نام برخی از ورزشکاران نیز در این لیست دیده می‌شود. به‌طور مثال لیونل مسی در رتبه هجدهم قرار گرفته و تراویس کلس (بازیکن فوتبال آمریکایی) در رتبه بیست و دوم است.

مک‌آفی: کلاهبرداران از سرگرمی روزمره مردم سوءاستفاده می‌کنند
مؤسسه تحقیقاتی امنیتی مک‌آفی معتقد است، با توجه به اینکه اخبار مربوط به افراد مشهور جزو سرگرمی‌های روزمره کاربران است، در نتیجه می‌تواند سوژه خوبی برای کلاهبرداران باشد. کاربران به‌بهانه خواندن اخبار جذابی از ستارگان و سلبریتی‌های محبوب خود روی این لینک‌های مخرب کلیک می‌کنند و همین کافیست تا امنیت آن‌ها به‌خطر بیافتد. همچنین دانلود محتوای رایگان مثل فیلم و موسیقی بدون پرداخت حق کپی‌رایت نیز یکی دیگر از سوژه‌هایی است که کاربران را به‌خطر میاندازد.

مک‌آفی می‌گوید که پیشرفت در حوزه هوش مصنوعی باعث شده مجرمان سایبری با قدرت و توان بیشتری عملیات خود را پیاده‌سازی کنند و به‌همین خاطر هم کاربران نیازمند آگاهی بیشتری در زمینه هوش مصنوعی هستند.

چگونه امنیت خود را در فضای مجازی تأمین کنیم؟
شرکت McAfee نکاتی را ارائه کرده که با توجه به آن‌ها می‌توانید امنیت خود را در اینترنت حفظ کنید:

روی هر لینک ناشناسی کلیک نکنید.
اخبار را از پلتفرم‌های معتبر دنبال کنید.
از دانلود و پخش فایل‌های مشکوک فیلم و موسیقی بپرهیزید.
فیلم‌ها را فقط از طریق سایت‌های شناخته شده و امن دانلود کنید.



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 13 آبان 1402
.

آشنایی با سیستم تلفن هوشمند و گویا با پیام رسون

1402-07-29 13:28:02 40  0  0

استفاده از سیستم تلفن هوشمند برای هر کسب‌وکاری الزامی است. امروزه و با سرعت یافتن زندگی افراد سپری کردن زمان طولانی در صف پاسخگویی به تماس‌ها برای هیچ مشتری خوشایند نخواهد بود. ازاین‌رو استفاده از سیستم تلفن هوشمند گویا و تلفن اینترنتی به‌عنوان راه‌حل این مشکل رایج شده است. این سیستم‌ها با برقراری تماس از چند خط تلفن، فرآیند پاسخگویی به مشتری را افزایش می‌دهند. ازاین‌رو هم مشتری و هم کسب‌وکار بر اثر استفاده از سیستم تلفن گویا سود خواهند برد.

در این مقاله تیم تحریره پیام رسون قصد دارد به‌طورکامل به چیستی سیستم تلفن گویا و هوشمند به‌همراه ویژگی‌ها و کارکرد آن بپردازد . پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

سیستم تلفن هوشمند و گویا چیست ؟: 

سیستم تلفن هوشمند و گویا شبیه به یک سیستم سنتی است، اما تلفن هوشمند دارای گزینه های منو و قابلیت های تعاملی کافی برای انجام وظایف ساده خدمات مشتری بدون کمک به یک نیروی انسانی است.

سفارش صدای تلفن هوشمند و گویا ، اولین قدم در اتخاذ رویکرد مشتری مداری است و این امکان را به کسب و کار  می‌دهد که با کارایی بیشتر بتوان از بهترین شیوه‌ها پیروی کرد و ویژگی‌های مناسب را برای ایجاد یک تجربه عالی برای مشتری پیاده‌ سازی کرد .

به‌طورکلی ابزارهایی که باعث تسریع فرایند استفاده از خدمات و محصول یک کسب‌وکار می‌شوند، برای هر بیزینسی ضروری هستند. برای مثال استفاده از سامانه پیامکی نیز کاربردی همانند تلفن گویا دارد. اطلاع‌رسانی‌ها، پیگیری و ارسال لینک ثبت‌نام و خرید از کاربردهای پنل پیامکی است که باعث بهبود تجربه مشتری در کسب‌وکار شما خواهد شد.

در زیر به یک سری از مزیتهای تلفن هوشمند و گویا اشاره شده که برای راه اندازی این نوع تلفن بسیار ضروری است که با این مزیت ها آشنا شوید . 

 

 

مزیت های سیستم تلفن هوشمند و گویا : 

 

1- افزایش سرعت پاسخگویی به مراجعه کننده :
پیاده کردن تلفن هوشمند و گویا یکی از راه‌های تسریع در اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به مشتری محسوب می‌شود. مخاطبان و افراد تماس‌گیرنده نیازی به صرف زمان طولانی پشت خطوط تلفن ندارند. همچنین جایگزین خوبی برای مراجعه حضوری است . به‌این‌ ترتیب مخاطبان کسب‌وکار شما به‌دلیل راحتی بیشتر قطعا شما را انتخاب میکنند . در کنار این مشتری مداری میتوانید از پنل پیامکی نیز استفاده کنید و با ارسال اس ام اس از مشتری های خود بابت انتخاب کسب و کارتان قدردانی کنید . 

 

2- بهبود سفر مشتری:
سفر مشتری به تجربه مخاطب در استفاده از خدمات و محصول یک کسب‌وکار گفته می‌شود که عوامل مختلفی بر کیفیت آن تاثیرگذار است. یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر بهبود سفر مشتری تسریع در فرایند ارائه خدمات، پاسخگویی و رفع چالش‌ها محسوب می‌شود. سیستم تلفن هوشمند گویا راهکاری سریع و در دسترس برای پاسخگویی با مراجعه‌کنندگان به شمار می‌رود. ازاین‌رو برای بهبود تجربه مشتری در استفاده از خدمات کسب‌وکار شما و تصویرسازی درست از برندتان، استفاده از پنل پیام کوتاه و ارسال اس ام اس را فراموش نکنید.

 

3- اختصاص دادن داخلی خاص به هر اپراتور: 
با استفاده از سیستم تلفن هوشمند امکان ارائه خط داخلی به هر اپراتور وجود دارد. با این شرایط هیچ مراجعه‌کننده‌ای زمان طولانی برای پیدا کردن مسئول موردنظر خود صرف نخواهد کرد. فقط کافی است تا باتوجه‌به گزینه‌های اعلام شده از سمت تلفن داخلی موردنظر خود را انتخاب کند.

 

4- کاهش هزینه ها با نصب تلفن گویا:
یک سیستم تلفن گویا هوشمند موثر ، با طراحی خوب می تواند بدون نیاز به یک نیروی انسانی اجرا شود. می‌تواند با ارائه گزینه‌های خود سرویس به تماس‌گیرندگان کمک کند و تنها زمانی که این گزینه‌ها شکست بخورند، یک کارمند انسانی مورد نیاز است. بنابراین، یک سیستم تلفن گویا می تواند به کسب و کارها شما کمک کند تا در هزینه های استخدام تیم های خدمات مشتری بزرگ با اجازه دادن به سیستم خودکار برای انجام کارهای بیشتر، صرفه جویی کنند. سپس تیم می‌تواند روی مسائل مهم‌تر و تعامل با مشتریان برجسته تمرکز کند.

 

5- سیستم تلفن هوشمند و گویا زمان را کاهش می دهد :
مشتریانی که با یک کسب و کار تماس می گیرند نیاز به پاسخ سریع دارند. تیم های خدمات مشتری به طور مداوم در حال حل مشکلات تلفنی هستند. یک سیستم تلفن گویا هوشمند تعامل با مشتری، شناسایی نیازهای آنها و ارائه پشتیبانی از طریق پیام های از پیش ضبط شده یا با انتقال آنها به بخش مناسب، در زمان برای همه صرفه جویی می کند. آن‌ها می‌توانند تماس‌ها را تسریع کنند، تماس‌گیرندگان را به‌طور دقیق انتقال دهند، به آن‌ها کمک کنند تا اقدامات خاصی را انجام دهند و تماس‌های برگشتی را برنامه‌ ریزی کنند. این تماس ها هرگز بی پاسخ نمی مانند. تماس گیرندگان بدون اتلاف وقت، پشتیبانی را به شکلی دریافت می کنند.

 

 

 

پیام رسون :

سیستم تلفن هوشمند و گویا در کسب و کارها همانند پنل پیامکی است که از سامانه پیام کوتاه خریداری میشود . در واقع هر دوی آنها در راستای رضایت مشتری قدم بر میدارند و کسانیکه توانسته اند با خرید پنل پیامکی کسب و کار خود را گسترش دهند برای راحتی خودشان در کنار ارسال پیامک از تلفن هوشمند هم استفاده میکنند و همواره در تلاش هستند تا بتوانند مشتری های بیشتری را جذب کسب و کارشان کنند . 

تیم ما در سامانه پیامکی پیام رسون به شما عزیزان پیشنهاد میکند که اگر کسب و کارتان رونق گرفته و مشتری های فراوانی دارید حتما در کنار خرید پنل پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه از تلفن هوشمند و گویا نیز استفاده کنید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 13 آبان 1402
.

در حالی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای دیدار با شی جین پینگ رئیس جمهور چین وارد پکن شد که این دیدار تحت الشعاع جنگ اسرائیل و حماس و همچنین حمله مداوم روسیه به اوکراین قرار دارد.
رسول سلیمی: چین یکی از کشورهایی است که پوتین از زمانی که دادگاه بین المللی لاهه حکم بازداشت او را صادر کرد، اجازه ورود به این کشور را داده است.به عبارت دیگر، چین یکی از ۱۲۳ کشوری نیست که عضو دادگاه بین المللی کیفری لاهه هستند، بنابراین موظف نیست پوتین را برای محاکمه به لاهه منتقل کند.این در حالی است که در اوایل ماه جاری، پوتین از قرقیزستان بازدید کرد، اما چین اولین کشور خارج از جمهوری شوروی سابق است که او در سال جاری بازدید کرده است.

استقبال از پوتین در چین آنچنان بوده که شبکه های اجتماعی چین هشتگ "رئیس جمهور پوتین وارد پکن می شود" را بیش از ۲۲۰ میلیون بار در ویبو (Weibo) منتشر کردند عبارت جستجوی "رئیس جمهور پوتین وارد پکن می شود" روند شماره یک در موتور جستجوی محبوب چینی بایدو (Baidu) بود.

سفر پوتین به چین در حالی انجام می شود که یک ماه از سفر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به روسیه می گذرد. از زمان اغاز درگیری اوکراین، روسیه صادرات انرژی خود را با چین به نشانه همکاری اقتصادی انها تقویت کرده است. روسیه روزانه حدود دو میلیون بشکه نفت به چین صادر می کند که بیش از یک سوم کل صادرات نفت خام این کشور است. مسکو همچنین قصد دارد دومین خط لوله گاز طبیعی به چین را هم بسازد.

تحریم های غرب علیه روسیه در پاسخ به جنگ مسکو علیه اوکراین، تجارت این کشور را که زمانی یک کریدور حمل و نقل عمده برای صادرات چین به بازارهای اروپایی بود، به شدت کاهش داده است.در عوض، مسیرهای حمل و نقل اجتناب از روسیه اهمیت پیدا کرده اند، از جمله بهره برداری از کریدور چین که در سراسر اسیای مرکزی، دریای خزر و قفقاز جنوبی گسترده است و در نهایت به اتحادیه اروپا متصل می کند.

جهانی دو قطبی تکرار خواهد شد؟ چگونه؟

کارشناسان چینی معتقدند که "یک جهان چند قطبی در حال شکل گیری است و مفاهیم و ابتکارات ارائه شده توسط شی جین پینگ قابل توجه است." پوتین اخرین بار در فوریه ۲۰۲۲ برای بازی های المپیک زمستانی پکن به چین سفر کرده بود.ناظران سیاسی معتقدند این دیدار، نمایش مشترک رهبران شرقی برای مخالفت با غرب به رهبری امریکا است. این اقدام چند روز پس از آن صورت می گیرد که هر دو حزب کنگره امریکا نگرانی خود را در مورد انچه که "هماهنگی نهایی" بین چین و روسیه خوانده، ابراز کردند و هشدار دادند که ایالات متحده باید برای جنگ های همزمان احتمالی با هر دو کشور اماده شود. از این رو به باور کارشناسان، چنین سناریویی امریکا را برای اولین بار با دو دشمن هسته ای» مواجه خواهد کرد.

این ایده که ایالات متحده باید بتواند چندین جنگ را انجام دهد، زمانی پس از پایان جنگ سرد محبوب بود، اما به تدریج اثرات آن را از دست داد. اما گسترش نظامی چین و تعمیق اتحاد چین با روسیه، به ویژه از آن زمان که پوتین تهاجم به اوکراین و تهدیدات مکرر به جنگ هسته ای را آغاز کرده ، نگرانی ها در واشنگتن درباره ضرورت تشکیل یک ساختار برای مواجه با "دو جنگ" را مطرح کرده است.

پیش بینی ها از بحث های مشترک چین و روسیه

ناظران سیاسی پیشبینی می کنند شی و پوتین احتمالا در مورد درگیری جاری اسرائیل و حماس در صورت دیدار در حاشیه مجمع BRI یا همان «ابتکار کمربند و جاده» (ابتکار عمل چین برای اتصال راه زمینی جاده اقتصادی ابریشم با راه دریایی ابریشم) بحث خواهند کرد. از سوی دیگر به نظر می رسد هر دو اظهارات قبلی در مورد نیاز به اتش بس و راه حل سیاسی برای درگیری را تکرار خواهند کرد. کارشناسان روابط بین الملل انتظار دارند که پکن ابتکارات مختلف خود، یعنی ابتکار توسعه جهانی (GDI) و ابتکار امنیت جهانی (GSI) را در بیانیه های مشترکشان قرار دهد. با این حال، این ابتکارات بیشتر در مورد تغییر نظم جهانی با توجه به منافع پکن خواهد بود.به بیان صریح، بحران های جدید دنیا از جمله مسئله فلسطین، به پکن فرصتی می دهد تا غرب را برای وضعیت فعلی جهان سرزنش کند و دیدگاه جایگزین خود را برای حکومت جهانی ترویج دهد . این همان تایید حکمرانی حزب کمونیست چین است که در منازعه بین لیبرال ها و کمونیست های چینی برجسته می شود .


بعد از جنگ اوکراین، روسیه به چین وابسته تر می شود

در حال حاضر انتظار می رود که دو رهبر بر روابط رو به رشد خود تمرکز کنند. اتکای روسیه به چین در ۲۰ ماه پس از حمله به اوکراین بر تمام جنبه های اقتصاد این کشور اثرگذار است. کارشناسان ارزیابی می کنند با قطع روابط تجاری غرب، صادرات چین به روسیه در سال جاری ۲۰ درصد افزایش یافته است. ارز یوان تقریبا نیمی از ارزش کل معاملات ارز خارجی در مسکو در ماه سپتامبر را تشکیل داده و چین در حال حاضر بزرگترین وارد کننده سوخت های فسیلی از روسیه است و واردات محموله های زغال سنگ از سال ۲۰۲۲ به بیش از دو برابر رسیده است.

کارشناسان معتقدند در حالی که مسکو و پکن بعید است که یک اتحاد نظامی تمام عیار علیه غرب ایجاد کنند، اما همکاری دفاعی انها رشد خواهد کرد. چه آنکه هر دو کشور از نظر امنیتی خودکفا هستند و از همکاری بهره مند می شوند، اما هیچ کدام نیاز به تضمین امنیت از طرف دیگر ندارند.این در حالی است که با شدت گرفت بحران در فلسطین به نظر می رسد تشکیل بلوک قدرت شرقی چین-روسیه برای مقابله با اسرائیل یک ضرورت اجتناب ناپذیر خواهد بود. موضوعی که هر دو کشور در هفته های اخیر نیز تلاش کردند با تصویب قطعنامه ای در شورای امنیت، اتحاد سیاسی خود در برابر امریکا را دنبال کنند.



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 28 مهر 1402
.

پنل پیامکی پیام رسون ویژه قالی شویی ها

1402-07-27 07:25:16 5  0  0

فرش و قالی از جمله وسایلی هستند که به عنوان پوشش کف خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. همانطور که می‌دانید، فرش و قالی به دلیل استفاده مداوم، با گذر زمان کثیف و گرد و غباری می‌شوند. برای تمیز شدن آن، شستشو ضروری است. در اینجا مسئله مهمی پیش می‌آید: آیا شستشوی خانگی فرش و قالی، کافیست؟و آسیبی به تار و پود آن نمیرسد ؟ پاسخ این سؤال منفی است. وجود قالیشویی برای شستشوی فرش و قالی، بسیار مهم است. در قالیشویی ها شستشو با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته انجام می‌شوند. به علاوه، محیطی بهداشتی و مجهز به تجهیزات مناسب در قالیشویی‌ها وجود دارد که به نوبه خود، به محیطی سالم و پاک کمک می‌کند. 

ما در این مقاله میخواهیم به یک سری از ویژگی های مهم در قالی شویی بپردازیم و روش تبلیغات ویژه این شغل را آموزش دهیم پس پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

بهترین قالیشویی ها باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟
در این بخش  تصمیم داریم مهمترین ویژگی هایی که بهترین قالیشویی باید داشته باشد را ذکر کرده و مورد بررسی قرار دهیم. این ویژگی ها باعث می شوند تا یک قالیشویی در دسته بهترین قالیشویی ها قرار بگیرد در نتیجه دانستن ان ها می تواند به شما کمک کند تا خدمات بهتری را دریافت کنید.

 

1- تجربه و سابقه بالا در زمینه شستشوی قالی و فرش :
تجربه و سابقه بالا در زمینه شستشوی قالی و فرش، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باید در یک قالیشویی برخوردار باشد. این ویژگی، به معنای تجربه و تخصص قابل قبول در زمینه شستشوی فرش و قالی است. قالیشویی‌هایی که سابقه و تجربه بالایی در این زمینه دارند، معمولاً مجهز به تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته و حرفه‌ای هستند که به شستشوی فرش و قالی با کیفیت و دقت بیشتر کمک می‌کنند. در واقع، تجربه و سابقه بالا به معنای آشنایی با نوع و بافت فرش و قالی، درک صحیح از نحوه شستشو و استفاده از مواد شیمیایی مناسب، تعیین نوع شستشو برای فرش و قالی، داشتن روش‌های مناسب برای حفظ رنگ و بافت و … است. به علاوه، با سابقه و تجربه بالا، قالیشویی‌ها معمولاً بهتر در مشخص کردن نیازهای مشتریان خود، پاسخگویی به سؤالات آن‌ها و ارائه مشاوره‌های لازم در خصوص نحوه نگهداری و شستشوی فرش و قالی هستند. در نتیجه، در انتخاب یک قالیشویی، تجربه و سابقه بالا، به عنوان یکی از مهم‌ترین معیارها برای انتخاب یک قالیشویی با کیفیت و قابل اعتماد محسوب می‌شود. بهترین روش برای بررسی تجربه و سابقه یک قالیشویی، مراجعه به نظرات و امتیازات مشتریان قبلی است.

 

2- استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در شستشوی قالی و فرش :
استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، یکی از ویژگی‌هایی است که بهترین قالیشویی‌هایپ باید داشته باشند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علم در دنیای امروز، تکنیک‌های مختلفی برای شستشوی فرش و قالی توسعه یافته است. قالیشویی‌هایی که از تکنولوژی‌های روز دنیا در شستشوی فرش و قالی استفاده می‌کنند، معمولاً قابلیت شستشوی بهتری را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. به‌طور مثال، برخی قالیشویی‌ها از دستگاه‌های خشک‌کن پیشرفته برای تسریع در فرآیند خشک شدن فرش و قالی استفاده می‌کنند. همچنین، تکنولوژی‌های مختلفی برای شستشوی خشک فرش و قالی به کار گرفته می‌شود که این روش، بهترین و سریع‌ترین روش برای شستشوی فرش و قالی است. همچنین، برخی قالیشویی‌ها از مواد شیمیایی بی خطر برای محیط زیست و سلامتی انسان استفاده می‌کنند. استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در شستشوی فرش و قالی، به قالیشویی‌ها این امکان را می‌دهد تا با کیفیت و دقت بیشتری، فرش و قالی مشتریان خود را شستشو دهند. همچنین، با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا، قالیشویی‌ها می‌توانند فرش و قالی را با سرعت بیشتری شستشو داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به مشتریان خود بازگردانند.

 

3- داشتن تعامل با مشتری از طریق ارسال پیامک :
ارسال پیامک به مشتریان، به قالیشویی‌ها این امکان را می‌دهد که به مشتریان خود پیشنهادات و تخفیفات ویژه را ارائه دهند و با ارتقاء ارتباط با مشتریان، از رضایت و اعتماد آن‌ها به شرکت خود حمایت کنند. به همین دلیل، در انتخاب بهترین قالیشویی ، باید به داشتن این ویژگی نیز توجه کرد. قالیشویی‌هایی که با مشتریان خود از طریق ارسال پیامک تعامل دارند، معمولاً بهترین خدمات را ارائه می‌دهند و به رضایت و اعتماد مشتریان خود توجه می‌کنند. در نتیجه، اگر قصد دارید فرش و قالی خود را به یک قالیشویی  بسپارید، باید به داشتن تعامل با مشتریان از طریق ارسال پیام کوتاه توجه کنید و قالیشویی‌ای را انتخاب کنید که این ویژگی را داراست.

 

4- پذیرش سفارشات به صورت آنلاین و تلفنی :
پذیرش سفارشات به صورت آنلاین و تلفنی، یکی از ویژگی‌هایی است که در بهترین قالیشویی‌ باید موجود باشد. با توجه به پیشرفت فناوری و استفاده از اینترنت در زندگی روزمره، امروزه بسیاری از مردم تمایل دارند تا خدمات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهند. به همین دلیل، قالیشویی‌هایی که امکان پذیرش سفارشات آنلاین و تلفنی را دارند، می‌توانند به نیازهای مشتریان خود بهتر پاسخ دهند. از طرف دیگر، پذیرش سفارشات به صورت تلفنی نیز از جمله ویژگی‌هایی است که مشتریان معمولاً به آن نیاز دارند. برخی افراد، به دلیل عدم آشنایی با اینترنت یا عدم دسترسی به آن، تمایل دارند تا سفارش خود را به صورت تلفنی به قالیشویی مورد نظر خود ارسال کنند. با داشتن این ویژگی، قالیشویی‌ها می‌توانند به نیازهای مشتریان با هر نوع سلیقه و نیازی پاسخ دهند و به آسانی با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل، در انتخاب بهترین قالیشویی، باید به داشتن این ویژگی‌ها نیز توجه کرد. قالیشویی‌هایی که امکان پذیرش سفارشات آنلاین و تلفنی را دارند، می‌توانند به راحتی به نیازهای مشتریان خود پاسخ دهند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، خدمات خود را به مشتریان ارائه کنند.

 

5- داشتن مجوز رسمی از سازمان‌های ذی‌صلاح :
در ایران، سازمان‌هایی مانند وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان بهداشت و درمان شهرستان و …، مجوز و گواهینامه صادر می‌کنند که این مجوزها به عنوان یک شاخص مهم در انتخاب یک قالیشویی با کیفیت محسوب می‌شوند. قالیشویی‌هایی که دارای مجوز رسمی از سازمان‌های ذی‌صلاح هستند، معمولاً متعهد به ارائه خدمات با کیفیت و دقت بیشتری هستند و به صورت دوره‌ای، تحت بازرسی سازمان‌های ذی‌صلاح ، به روزرسانی می‌شوند. به همین دلیل، در انتخاب یک قالیشویی با کیفیت، باید به داشتن مجوز رسمی از سازمان‌های ذی‌صلاح توجه کرد. در صورتی که یک قالیشویی دارای مجوز رسمی باشد، می‌توانید از کیفیت خدمات آن اطمینان حاصل کنید و به راحتی می‌توانید با احترام به محیط زیست، فرش و قالی خود را به آن‌ها بسپارید.

 

 

 

با سامانه پیامکی برای قالیشویان و قالیشویی ها میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟

در متن اول مقاله یک سری نکات گفته شد برای مشتریان تا بتوانند بهترین قالی شویی را در شهر خود پیدا کنند اما در این قسمت میخواهیم به این بپردازیم که قالیشویی ها با خرید پنل پیامکی چگونه میتوانند برای خود مشتری پیدا کنند و قالی شویی خود را به آنها معرفی کنند . 


1- با ثبت نام پنل اس ام اس قالیشویان؛ میتوانید برای مشاغل هدف پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.


2- با خرید پنل پیامک قالیشویان؛ میتوانید به مشتریان خود در مناطق مختلف هر شهر پیامک ارسال نمایید.


3- با خرید پنل پیامکی قالیشویان؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.


4- با خرید سامانه پیامک برای قالیشویان؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.


5- باخرید پنل پیامکی  قالیشویی ها؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.


6- با خرید سامانه پیامکی قالیشویی ها؛ میتوانید به بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف دسترسی داشته باشید.


7- با خرید سامانه پیام کوتاه برای قالیشویان؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.


8- با خرید سامانه پیامک برای قالیشویی ها؛ میتوانید به بانک شماره موبایل سراسر کشور دسترسی داشته باشید.


9- با خرید پنل پیامک برای قالیشویان و قالیشویی ها؛ میتوانید تبلیغات پیامکی انبوه خود را اغاز کنید.
  

 

 

متن پیامک قالیشویی ها برای ارسال اس ام اس : 


- قالیشویی ما با بیش از ۲۰ سال سابقه در ارائه خدمات شستشوی فرش و قالی، همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.


- قالیشویی ما با بهترین خدماتی و کیفیت بالا و قیمت مناسب، در خدمت شماست. با اعتماد به ما، فرش و قالی‌های خود را به بهترین شکل ممکن شستشو دهید.


- قالیشویی ما با داشتن تجربه و سابقه بالا در زمینه شستشوی فرش و قالی، با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، خدماتی با کیفیت و حرفه‌ای به شما ارائه می‌دهد.


- در قالیشویی ما، با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و تجهیزات پیشرفته، فرش و قالی شما به بهترین شکل ممکن شستشو داده می‌شود. اعتماد به ما، بهترین گزینه برای شستشوی فرش و قالی شماست.


- با توجه به ویژگی‌های ما، شستشوی فرش با خدماتی متنوع و با کیفیت بالا انجام میشود. با انتخاب ما، فرش و قالی‌های خود را به بهترین شکل ممکن شستشو دهید و از آن‌ها برای مدت بیشتری استفاده کنید.

 

- تار و پود خانه تان را به ما بسپارید . 

 

 

 

پیام رسون :

در این مقاله سعی کردیم به یکی دیگر از کاربردهای سامانه پیامکی و خرید پنل پیامکی ویژه مشاغل بپردازیم . 

این امر که ارسال اس ام اس برای مشاغل توانسته بسیار پر کاربرد باشد بر همگان آشکار است لذا در این چند سال اخیر پنل پیامکی به عنوان ارزان ترین شیوه تبلیغات شناخته شده است و اصطلاحا به آن پنل اس ام اس مفتی میگویند. 

شما نیز اگر کسب و کاری دارید و میخواهید مشتریان بیشتری جذب شما شوند میتوانید با خرید پنل پیامکی از سامانه پیام کوتاه این تجربه را کسب کنید . فقط کافیست به سایت سامانه پیامکی پیام رسون مراجعه کنید و پنل پیامکی مد نظرتان را سفارش دهید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 28 مهر 1402
.

احسان هوشمند| در روزهای گذشته تعدادی از مهاجران افغانستانی در شهرهای قزوین و سنندج مورد آزار چند نفر قرار گرفتند که پس از انتشار خبر و برخی تصاویر این دو رویداد ناخوشایند عوامل این اتفاق از طرف نیروی انتظامی بازداشت شدند. اگرچه این حادثه ناخوشایند بازتاب منفی گسترده‌ای در افکار عمومی و شبکه‌های اجتماعی در پی داشت؛ اما نمی‌توان با بی‌توجهی یا گذر از آن به‌سادگی، اهمیت موضوع را نادیده گرفت.

1- مهاجران خارجی و از‌جمله مهاجران مظلوم افغانستانی میهمانان این مرز‌‌و‌بوم هستند و در دهه‌های گذشته با وجود حضور پرجمعیت و پرشمار این گروه در ایرانی که خود هم‌زمان درگیر جنگ و بحران و سپس تحریم‌های ظالمانه قرار داشته، اکثر‌ قریب به اتفاق ایرانی‌ها با این میهمانان ارجمند همواره با انصاف و مهربانی و میهمان‌نوازی برخورد کرده‌اند. این مهم البته نمی‌تواند از برخی بی‌مهری‌ها یا برخورد‌های ناشایست هم بگذرد.

2- در هفته‌های گذشته دولت پاکستان اعلام کرده که به‌زودی در برابر مهاجران غیرقانونی افغانستانی سیاست تازه‌ای اتخاذ کرده و به صورت منظم و مرحله‌ای مهاجران افغانستانی را از کشور پاکستان اخراج می‌کند. هرچند اعلام اخراج مهاجران غیرقانونی افغانستانی در پاکستان که برخی شمار آنان را حدود یک‌میلیون‌و 700 هزار نفر برآورد کرده‌اند، بازتاب منفی گسترده‌ای در محافل حقوق‌بشری بر جای گذاشت؛ اما برخی شواهد حاکی از آغاز زودهنگام این سیاست و حتی بازداشت و اخراج پناهندگان قانونی یا زنان و کودکان در پاکستان است. گروهی از تحلیلگران نگران هستند که گروه زیادی از این بخش از مهاجران پس از اخراج از پاکستان راهی ایران شوند و به‌این‌ترتیب بر شمار مهاجران ساکن در ایران به صورت گسترده‌ای افزوده شود.

3- با وجود حضور پرشمار و میلیونی مهاجران افغانستانی در کشور، همچنان فقدان یک سیاست مهاجرتی روشن و قانونمند و منضبط و دارای هدف موجب شده تا هم افزایش شمار مهاجران در کشور به بروز مسائل و مشکلات ناخواسته‌ای منجر شود، هم اینکه امکان ارائه خدمات به این جمع پرشمار کمتر و کمتر شود. 

سکوت بی‌دلیل و غیرقابل قبول مسئولان امر از‌جمله دولت و وزارت کشور در برابر پرسش‌های فراوان مرتبط با مهاجران هم به بروز بی‌اعتمادی و برخی شایعات دامن زده است. اتفاقات روی‌داده در شهرهای سنندج و قزوین از این منظر تأمل‌برانگیز است. چرا مسئولان کشور در برابر موج بزرگ مهاجران افغانستانی به‌ویژه مهاجران غیررسمی که به صورت غیرقانونی وارد کشور می‌شوند، از اتخاذ یک سیاست روشن و شفاف سر باز می‌زند؟ آیا این سکوت به افزایش شایعات دامن نمی‌زند؟ یا اینکه از دست مسئولان امر کاری ساخته نیست و به جز سکوت و عدم پاسخ‌گویی امکان فعالیت دیگری ندارند؟ آیا سکوت در‌این‌باره به افزایش و دامن‌زدن به مشکلات مهاجران افغانستانی منجر نمی‌شود؟ آیا سکوت مسئولان امر بی‌اعتنایی به افکار عمومی نیست؟ آیا به پیامدهای این سکوت اندیشیده شده است؟



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 17 مهر 1402
.

پنل پیامک پیام رسون ویژه صنعت گردشگری

1402-07-17 21:12:03 1  0  0

ارسال پیامک به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی و تبلیغات در صنایع مختلف کاربرد دارد که صنعت گردشگری یکی از این صنایع است. اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که به تازگی وارد صنعت گردشگری شده‌اند و در این حوزه موسسه یا آژانسی را تاسیس کرده‌اند، مطمئن باشید که استفاده از ارسال پیامک در جذب مشتری به شما کمک خواهد کرد.  ویژگی‌های بسیار زیادی در روش ارسال پیامک وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به مقرون به صرفه بودن، دسترسی به مخاطبان زیاد و … اشاره کرد. تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید تا با اهمیت ارسال پیامک در صنعت گردشگری و مزایای استفاده از پنل پیامکی در این صنعت به طور کامل آشنا شوید .

 

 

 

پنل پیامکی و صنعت گردشگری : 

از آنجاییکه تعداد دارندگان تلفن همراه روزانه در حال افزایش می باشد، تلفن همراه می تواند نقطه اصلی ارتباط شما با مشتریانتان باشد .همانطور که می دانیم تلفن همراه یک وسیله ی کاملا شخصی می باشد و همه افراد همواره آن را با خود به همراه دارند و شما میتوانید مطمئن باشید که 90% از پیامک های ارسالی شما خوانده خواهند شد . پس شما می توانید در هر مکان و در هر زمانی که مناسب می دانید برای مشتریان خود ارسال پیامک داشته باشید و کاری کنید که مخاطب هر کجا می‌رود فقط نام، لوگو، شعار و راه‌های ارتباطی شما را ببیند. باید این قابلیت را داشته باشید هر پلتفرمی که دارید چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین در همه حال در دسترس باشید. راه‌های آنلاین استفاده از انواع شبکه‌های مجازی است که باید به روز باشید و در همه‌ی آن‌ها فعالیت کنید. مخاطبان به تاریخ آخرین فعالیت شما خیلی دقت می‌کنند اگر از تاریخ انتشار آخرین پست شما زمان بسیار زیادی گذشته باشد، حس قدیمی بودن خدمات شما به آن‌ها دست می‌دهد. خدمات آفلاین هم که شامل بیلبورها و تبلیغات گستره در سطح شهر است. اما خدمات آفلاینی که این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده است، تبلیغات پیامکی و ارسال اس ام اس است. مخاطب احتیاجی ندارد تا به اینترنت متصل باشد تا پیامک شما را دریافت کند.

 

 

مخاطبین صنعت گردشگری : 

مخاطبان طبیعت و گردشگری به دنبال محتوای، جدید، زیبا و کارآمد هستند. شما راه‌های زیادی برای انجام این مهم دارید. تیم تولید محتوای خلاق و پنل پیامکی خودکار می‌تواند نیاز مخاطبان شما را برآورده کند. طبق اطلاعات به دست آمده 98 درصد از مخاطبانی که گوشی تلفن همراه هوشمند دارند، دقیقا در سه دقیقه‌ی اول پیامک‌ها را باز کرده و می‌خوانند. وقتی محتوای شما برای آنان جذابیت لازم را داشته باشد، شما را به دوستان و خانواده‌ی خود معرفی می‌کنند.

اما در موارد زیادی، برخی از مشتریان صرفا جهت دانستن نرخ مقاصد گردشگری با شرکت‌ها و آژانس‌های مسافرتی تماس می‌گیرند. وقتی این مشتریان را الویت قرار دهید، در زمانی نه چندان دور تبدیل به مشتری‌ها بالقوه‌ی شما می‌شوند. توجه کنید اگر به سوالات آنان پاسخ ندهید جایگاه شرکت خود را به راحتی به خطر انداخته‌اید، کافی‌ست یکی از این مشتریان در مورد شرکت شما انتقادی در شبکه‌ی اجتماعی‌اش داشته باشد. دیگر نمی‌توانید پاسخ‌گوی این خطای بزرگ باشید.

 

 

 

مزایای پنل پیامکی برای صنعت گردشگری : 

1-  از آن‌جایی که برنامه‌ریزی سفر برای خانواده‌های شاید کمی چالش‌ برانگیز و خسته کننده باشد، ارسال اس ام اس ارزشمند می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. به طور مثال مشتریان از ماه‌ها قبل برای سفر خود برنامه ریزی کرده‌اند با نزدیک شدن به تاریخ سفر، خوب است که از طرف شرکت گردشگری پیامک حاوی اطلاعات سفر پیامک گردد. این امر با روزهای نهایی سفر با ارسال کارت پرواز، تاریخ، ساعت، گیت ورودی و از همه مهم‌تر تغییر ساعت پرواز و واچر هتل حس، امنیت را به مشتری می‌دهد. او می‌داند که فقط باید مراقب تلفن همراهش باشد.

 

2-  پیشنهادات ویژه از سوی شما در طول سفر، بسیار مفید است، مخصوصا اگر همراه با تخفیفت ویژه یا کد تخفیف در سفر بعدی باشد. همچنین می‌تواند نوعی پاداش برای مشتری‌های وفادار باشد. ساختن یک خاطره‌ی خوب برای مشتریان، تضمین کننده وفاداری آن‌ها برای سفرهای آینده و معرفی به دیگران است.

 

3- مانند هر کسب و کار دیگری باید منتظر شرایط اضطراری باشید، گاهی سفر با بحران‌هایی همراه است که فقط شرکت گردشگری شما قادر به حل آن است. شما به یک کانال ارتباطی دو طرفه احتیاج دارید که هر زمان مشتری نیاز داشت، با شما در ارتباط باشد. برقراری ارتباط پیامکی با مسافران در سفرهای برون مرزی بسیار حائز اهمیت است، زیرا برای برقراری ارتباط هزینه‌ی بسیار کمتری را پرداخت خواهند کرد.

 

4- برای کسب موفقیت‌های بلند مدت در استراتژی بازاریابی پیامکی، از ارسال پیامک نظرسنجی در پایان سفر مخاطبان، غافل نشوید. اجازه بدهید از شما انتقاد کنند، راه‌کار ارائه دهند و حتی تشکر کنند. از آن‌ها بخواهید به شما نمره بدهند و همانند یک ارائه‌ دهنده‌ی خدمات، به خوبی پاسخ آن‌ها را بدهید، اجازه ندهید فکر کنند که تنها با یک ربات روبه‌رو هستند. همچنین اگر میزان رضایتشان برای شما قابل انتظار نبود، برایشان پیشنهاد ویژه‌ای داشته باشید.

 

5- اگر اهل مسافرت هستید یا در حوزه گردشگری فعالیت می‌کنید، اطلاع دارید که قیمت‌های بلیت بسیار متغیر هستند و لازم است مشتریان خود را از این تغییرات آگاه کنید. آژانس مسافرتی به راحتی می‌تواند با ارسال پیامک مخاطبان و مشتریان خود را از برنامه تور‌هایی که ارائه می‌دهد، آگاه کند. همچنین شرکت‌های مسافرتی می‌توانند قیمت تورهای ارائه شده را اعلام کنند تا مسافران به راحتی بتوانند گزینه مورد نظر را انتخاب کرده و در آن ثبت نام کنند.

این مزیت از ارسال پیامک در صنعت گردشگری به آن دسته از افرادی که دائماً در حال سفرهای کاری هستند یا علاقه زیادی به مسافرت دارند گزینه بسیار مناسبی است؛ چرا که باعث می‌شود هر دو طرف سود مناسبی را به دست آورند.

 

6- ارسال پیامک تخفیف یکی از راه‌هایی است که کسب و کارهای مختلف را از حالت رکود خارج می‌کند. به این ترتیب که شما می‌توانید با ارسال یک پیامک که حاوی کد تخفیف است با ارائه دادن پیشنهادهای هیجان انگیز مشتریان خود را به سفر ترغیب کنید. ارسال پیامک تخفیف تنها مختص مشتریان قدیمی نیست؛ بلکه یکی از راه‌های بدست آوردن مشتری‌های جدید است.

 

7- متاسفانه درگیری‌های حین سفر باعث می‌شود تا افراد وسایل خود را در هتل یا  فرودگاه گم کنند. میتوانید این امکان را به مشتری خود بدهید که در صورت گم کردن اشیا از طریق پیامک با شما در ارتباط باشند. موسسه‌های گردشگری اغلب با فرودگاه‌ها و هتل‌ها در ارتباط هستند و به خاطر قراردادی که با آنها دارند می‌توانند به راحتی پیگیر وسایل گمشده مسافران خود باشند. همچنین لازم است این کسب و کارها در صورت پیدا کردن وسایل گمشده از طریق ارسال پیامک مسافر را مطلع کنند.

 

 

پیام رسون : 

در صنعت گردشگری، استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی بسیار موثر بوده است و جزو اولین کسب و کارهایی بود که وقتی این استراتژی را اتخاذ کرد با انبوهی از مخاطبان مواجه شد. اما این سرمایه‌گذاری باید به صورت حرفه‌ای پیاده‌سازی شود تا نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد. داشتن استراتژی دقیق و تیم تخصصی در این زمینه به شما کمک زیادی خواهد کرد. تیم توانمند پیام رسون با ارائه راه کارهای مناسب و استراتژی دقیق میتواند شما را در این مسیر همراهی کند فقط کافیست به تیم پیام رسون اعتماد کنید . 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 17 مهر 1402
.

در طول تاریخ معاصر، ایران و ترکیه در حوزه آسیای مرکزی( میانه) رقبای سنتی بوده و هستند. با این همه جنگ قره باغ و هم صدایی آنکارا و باکو در کنار مولفه های دیگری چون انفعال مسکو به واسطه جنگ اوکراین به ترکیه جسارت داده تا نفوذ و قدرت تهران در آسیای میانه را به چالش بکشد.
 
 ایران و ترکیه برای نفوذ در آسیای مرکزی به طور سنتی رقابت داشته اند. اما در سه دهه گذشته، تهران به دو اهرم با اهمیت متوسل شده. نخست: ایران روابطش را با تاجیکستان احیا کرده و همزمان به مردمان ترک‌ آسیای میانه نزدیک شده است. تا همین اواخر، ترکمنستان همیشه از سیاست انزواگرایانه و در عین حال بی طرفانه‌ای پیروی کرده و سایر جمهوری های ترک منطقه به دلیل مناقشه بر سر مرزها، مقوله آب و مسائل دیگر دچار اختلاف بوده و هستند. اکنون، عشق آباد در حال برداشتن گام هایی برای پایان دادن به انزوای خود است و سایر کشورهای آسیای مرکزی در راستای همکاری های تقویت شده در زمینه مسائل متعدد قدم برمی دارند. تحولات اخیر مواضع بازیگران منطقه ای را تغییر داده است.

خیز آنکارا برای دور زدن تهران
آنگونه که ناظران مدعی اند، آنکارا بیش از هر زمان دیگر از طریق افزایش فغل و انفعال های آذربایجان، نفوذ مستقیم و غیر مستقیم منطقه ای اش را افزایش داده و تهران را ناچار کرده تا رویکردش را بازتعریف کند. اجلاس اخیر سران پنج کشور آسیای مرکزی در دوشنبه بی سابقه بود بالاخص به واسطه آن که جایگاه الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان به عنوان "میهمان افتخاری" برجسته شد. به همین دلیل ناظران منطقه ای تاکید دارند که دوشنبه امروز بیشتر به عنوان یکی از بازیگران فعال در آسیای مرکزی عمل می کند تا یک کشور سنی فارس زبان.

آذربایجان به ترکیه برای گسترش نفوذ منطقه ای اش کمک کرده است. مفسران حامی مسکو در کانال تلگرامی «جمهوریت» تاجیکستان با اشاره به این موضوع مدعی اند که نقش آفرینی آذربایجان بخشی از «تلاش طولانی مدت ترکیه جهت کاهش نفوذ ایران در آسیای مرکزی» است.آنکارا باور دارد «باکو می‌تواند دوشنبه را از تهران دور کند» و «در درازمدت روابط نزدیک مردم ایران و تاجیک را از بین ببرد». امروز تهران و دوشنبه در حوزه نظامی نیز با یکدیگر تعامل دارند؛ گزاره ای که برای تاجیکستان به واسطه مرز ناامنش با افغانستان بسیار با اهمیت است.

احتمال رویارویی قدرت ها در آسیای مرکزی
با این حال، آنگونه که موسسه مطالعاتی جیمز تاون نوشته، روابط آذربایجان با تاجیکستان «بسیار نزدیک‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد». به ادعای این موسسه مطالعاتی، روابط قدرتمند و نزدیک دو بازیگر تا حدی محصول سیاست خارجی قاطعانه باکو در آسیای مرکزی از زمان پیروزی در جنگ دوم قره باغ است.در همین راستا مفسران از مدت ها پیش مدعی اند که نقش آفرینی آذربایجان و ترکیه در آسیای مرکزی احتمالا زمینه ساز رویارویی میان باکو و آنکارا از یک سو و مسکو و تهران از سوی دیگر خواهد شد. با این همه از آنجایی که روسیه درگیر جنگ اوکراین است، بعید است به هرگونه تنشی سریعا پاسخ دهد. اما تهران ممکن است، به سرعت پاسخ دهد. این احتمال نیز وجود دارد که ایران برای مقابله با گسترش نفوذ ترکیه و آذربایجان در منطقه، راهی برای گسترش همکاری با پکن بیابد. با این حال، علاقه چین به آسیای مرکزی به عنوان یک گره کلیدی مسیرهای ترانزیتی حیاتی، احتمال چنین همکاری‌هایی را کاهش خواهد داد.

ایران و روسیه با دقت تحولات منطقه را می کنند. گروهی بر این باورند که چنین تفسیرهایی اغراق‌آمیز است هرچند ممکن است سیاست‌های رسمی ایران و روسیه را هدایت کنند.در زمان شوروی، اکثر ناظران در مسکو و غرب از این منطقه به عنوان "آسیای مرکزی و قزاقستان" یاد می کردند. این چرخش عبارت توجه را به این واقعیت جلب کرد که قزاقستان جمعیت روس قومی بسیار بیشتری نسبت به سایر کشورهای منطقه دارد. در سه دهه گذشته، با کاهش درصد روس‌های قومی در قزاقستان، مفسران از این منطقه تحت عنوان آسیای مرکزی یاد می کنند. اکنون، با در نظر گرفتن ژئوپلیتیک منطقه، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که توجه زیادی به این منطقه داشته باشیم.



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 13 مهر 1402
.

خدمات قابل ارائه در نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون

1402-07-13 23:39:26 3  0  0

اگر جزء افرادی باشید که برای کسب و کارتان از تبلیغات اس ام اسی استفاده می‌کنید حتما میدانید که سامانه پیام کوتاه چیست و برای چه کسب و کارهایی استفاده میشود . اما درصد خیلی کمی از افراد می‌دانند که در سایت سامانه پیام کوتاه چه خدماتی ارائه می‌شود. 

در این مقاله می‌خواهیم خدماتی که در سایت سامانه پیام کوتاه ارائه می‌شود را به شما آموزش دهیم تا هم بیشتر با سامانه پیامک آشنا شوید و هم اینکه اگر زمانی قصد داشتید  سامانه پیامکی راه اندازی کنید بدانید که چه خدماتی را باید ارائه دهید و در چه حوزه هایی باید کسب دانش کنید . پس تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامکی شیراز همراه باشید .

 

 

خدمات قابل ارائه در سامانه پیامکی : 

 

 

1- ارائه پنل پیامک : 

ارائه پنل پیامکی از بارز ترین خدماتی هست که تمامی افراد با آن آشنا هستند خصوصا افرادی که برای کسب و کارشان از تبلیغات پیامکی و ارسال اس ام اس استفاده می‌کنند.

 اما با این وجود باز هم پنل پیامک را به طور کامل برایتان تعریف میکنیم .

تصور کنید که قصد دارید در مقیاس بالا، مثلاً برای همه دختران زیر ۲۵ سال در تهران (افرادی که قصد خرید جهیزیه دارند) پیامک تبلیغاتی ارسال کنید؛ قطعاً نمی‌توانید به‌وسیله یک تلفن‌همراه شخصی برای همه این افراد پیامک ارسال کنید.

به فرض اینکه شماره موبایل تک‌تک این دختران را داشته باشید، ماه‌ها طول می‌کشد تا به کل شماره‌ها پیامک بزنید. پنل اس ام اس به شما کمک می‌کند تا بتوانید با سرعت بالا و در مقیاس فراوان پیامک انبوه ارسال کنید. در یک سامانه پیام کوتاه، شماره موبایل‌ها جمع‌آوری و طبقه‌بندی شده است و فقط با انتخاب نوع دسته‌بندی می‌توانید به مخاطبان مورد نظرتان پیامک ارسال کنید.

اگر می‌خواهید باز هم بیشتر با پنل پیامک آشنا شوید پیشنهاد میکنم مقاله پنل پیامکی را حتما مطالعه کنید .

 

 

2- ارائه هاست و سرور مجازی و دامنه : 

هاست: 

هاست چیست؟

همه ما این را میدانیم که سرورها وظیفه دارند محتوای سایت را درون خود نگه دارد و اطلاعاتی که شما در هر ساعت از شبانه روز در اینترنت جست و جو میکنید را برایتان نمایش دهد. هاست نیز بخشی از سرور است که باید برای در اختیار داشتن آن، مبلغی را پرداخت کنید.

حال اگر قصد داشته باشید برای خودتان سایت تشکیل دهید، ابتدا باید اقدام به خریداری سایت کنید و پس از ذخیره محتوای سایت، روی هاست، باعت میشوید که اطلاعات و محتوای سایت تان در اینترنت در دسترس همگان باشد و با وارد کردن آدرس وب سایت در موتور جستجو، افراد وارد وب سایت شما شوند.

حال اگر این سوال برایتان پیش آمده که اگر آدرس وب سایت را بلد نباشیم و بخواهیم با استفاده از کلمات کلیدی سرچ را انجام دهیم،. چگونه می‌توانیم سایت مورد نظر را پیدا کنیم یا اگر وب سایت برای خودتان باشد چگونه این محتوا یعنی کلمات کلیدی روی سایت ذخیره می‌شوند. برای اینکه این موضوع را بهتر متوجه شوید باید با مدیریت محتوا نیز آشنا شوید.

مدیریت محتوا سیستمی است که به شما کمک می‌کند تا اطلاعات و محتوای مورد نظر خود را بر روی وب سایت قرار دهید و نحوه‌ی رتبه بندی آن ها بدین صورت است که سیستم مدیریت محتوا روی سرور نصب می‌شود و هاست نیز بخشی از سرور است و همگی این امکان را می‌دهند که شما یک سایت پویا داشته باشید.

در واقع میشود  اینگونه بیان کرد که تمامی محتوا روی سایت که شامل عکس، متن، ویدئو و... هستند به وسیله سیستم مدیریت محتوا ایجاد شده و روی هاست ذخیره می‌شود.

باز هم اگر علاقه داشتید تا با  انواع هاست آشنا شوید می‌توانید مقاله آشنایی با هاست و انواع آن با پیام رسون را مطالعه کنید. 

 

 سرور مجازی :

سرور مجازی یکی از اصطلاحاتی است که در این مسیر با آن مواجه می‌شوید و لازم است برای بهینه سازی سایت خود با این اصطلاح و مکانیزم آشنا شوید. سرور مجازی حد فاصل سرور اختصاصی و سرور اشتراکی تعریف می‌شود .قبل از هر چیزی بهتر است با واژه سرور آشنا شوید تا درک اصطلاحات مربوط به آن برایتان ملموس‌تر شود.

سرور در لغت به معنی سرویس دهنده می‌باشد. در عمل نیز از آن به عنوان سیستم سرویس دهنده، کنترل کننده، میزبان و مدیریت یک یا چند سایت استفاده می‌شود.

می‌توان سرور را یک کامپیوتر همیشه روشن دانست که در هر زمان از شبانه روز آماده پاسخ‌دهی به نیاز کاربران می‌باشد. وقتی کاربر عبارتی را در نوار مرورگر موتور جست و جو سرچ می‌کند، مرورگر اطلاعات مربوطه را از سرور گرفته و به کاربر تحویل می‌دهد. اگر این سرور مورد نظر با استفاده از نرم افزارهای مختلف به چند بخش تقسیم شود، به هر بخش آن یک سرور مجازی می‌گویند. این سرور به شما کمک می‌کند زمانی که ترافیک سایت افزایش یافت، صفحه وب شما سریع‌تر لود شود.

 

مزایای سرور مجازی چیست ؟

اگر سایت شما به تازگی راه اندازی شده باشد مشکل خاصی نخواهد داشت اما به مرور که محتوی بیشتری تولید و بارگذاری کنید، تعداد ورود به سایت و بازدید از آن افزایش می‌یابد. در این صورت سایت با کندی سرعت مواجه می‌شود. در این شرایط وجود یک سرور مجازی ضروری است.

برای سایت تازه طراحی شده یک میزبان اشتراکی یا هاست کفایت می‌کند اما زمانی که تعداد بازدیدکنندگان افزایش یابد، سرعت وب سایت افت چشمگیری خواهد داشت. برای رفع مشکل کندی سرعت و حفظ کاربران بالقوه باید سرور خود را به وی پی ان یا همان سرور مجازی تبدیل کنید.

استفاده از این سرور برای افرادی که می‌خواهند فروشگاه اینترنتی طراحی و راه اندازی کنند، انتخاب ایده‌آلی است چون بر روی اکثر این سرورها تست‌های امنیتی انجام شده است. بنابراین می‌توانند به خوبی از اطلاعات کارت‌های بانکی کاربران محافظت کرده و امنیت سایت را افزایش دهند.

این سرور نسبت به هاستینگ یا همان میزبانی اشتراکی سرعت و عملکرد صفحه وب را به طور ویژه‌ای افزایش می‌دهد. سرور مجازی انتخاب بسیار مناسب برای کارفرمایانی است که می‌خواهند امنیت سایت خود را ارتقا دهند چون این سرور فضای بزرگ‌تری برای بک آپ یا همان بازیابی اطلاعات دارد.

از مزایای این سرور این است که کارفرما می‌تواند با توجه به نیاز خود سرور را شخصی سازی کند. این امکان با استفاده از اپلیکیشن‌های خاصی فراهم می‌شود. این در حالی است که تنظیمات خدمات هاستینگ در اختیار شما نخواهد بود. از دیگر مزایای این وی پی ان می‌توان به امکان پرداخت آنلاین، افزایش کارایی صفحه وب و قابلیت مانیتور کردن اشاره کرد.

 

دامنه چیست؟

آدرسی منحصر به فردی است که در فضای اینترنت با آن شناسایی می شوید را دامنه یا دامین گویند، یک دامنه عالی دامنه ای است که ساده باشد تا کاربران بتوانند به آسانی وبسایت شما را به وسیله آن پیدا کنند.

داشتن یک دامنه خوب به شما کمک می کند تا کاربران بیشتری بتوانند به وب سایت شما راه پیدا کنند. بخش های تشکیل دهنده هر دامنه شامل موارد زیر می شود:

- نام دامنه:

نام دامنه همان اسمی است که شما آن را انتخاب و تعیین می کنید و تنها در صورتی پذیرفته می شود که مجاز باشد و توسط شخص دیگری از قبل به ثبت نرسیده باشد و اصطلاحا آزاد باشد.

 

- پسوند دامنه:

پسوند دامنه به دو عامل بستی دارد

۱. کسب و کار شما

۲. کشوری که در آن سکونت دارید.

 

- انواع دامنه

همان طور که گفته شد نام دامنه را شما تعیین می کنید، اما پسوندها بر طبق ملیت و کسب و کار تعیین می شوند و بر این اساس دامنه ها به دسته های زیر تقسیم می شوند.

 

Com. کنار نام دامنه وب سایت های عمومی و تجاری فعالیت دارند قرار می گیرند. محبوبترین پسوند وب

int. کنار نام دامنه سازمان های بین المللی قرار می گیرند.

gov. کنار نام دامنه وب سایت های سازمان های دولتی قرار می گیرند.

net. کنار نام دامنه شرکت های ارائه خدمات اینترنتی قرار می گیرد.

org. کنار نام دامنه وبسایت های مؤسسات خصوصی غیر تجاری قرار می گیرند.

Name. کنار نام دامنه وبسایت های شخصی قرار می گیرند.

info. کنار نام دامنه وبسایت های اطلاع رسانی قرار می گیرند.

ws. در اغلب موارد در کنار نام دامنه وب سایت های مختلف قرار می گیرند.

biz. کنار نام دامنه وبسایت های تجاری قرار می گیرند.

travel. کنار نام دامنه شرکت های مسافرتی قرار می گیرند.

edu. کنار نام دامنه وب سایت های آموزشی قرار می گیرد.

mobi. کنار نام دامنه شرکت های تلفن همراه و خدمات آن قرار می گیرد.

 

 

3- دفتر کار مجازی :

همانطور که از اسم آن پیداست یک دفتری است که نیاز نیست حتما در محل کار باشید و می توانید از هر جایی که هستید فعالیت خود را ادامه دهید و به کارهای تان برسید.  تیم پیام رسون در مقاله دفتر کار مجازی چیست به طور کامل دفتر کار مجازی را توضیح داده است و از مزایا و معایب آن گفته شده است پیشنهاد می کنم برای اطلاعات بیشتر در رابطه با دفتر کار مجازی حتماً مقاله دفتر کار مجازی چیست؟را در سایت سامانه پیامک شیراز مطالعه کنید .

 

 

4- سئو و بهینه سازی سایت: 

آموزش سئو یک از مواردی است که در سایت سامانه پیامک شیراز به چهار مقاله تقسیم شده است و اگر بخواهیم به توضیح آن بپردازیم در این مقاله امکانش وجود ندارد . اما به صورت خیلی کلی و مختصر می توان اینگونه بیان کرد که سئو  به معنی انجام تمام فرآیندهای است که باعث می شود سایت شما نتایج بهتری را در گوگل و سایر موتورهای جستجو کسب کند عواملی که در بهبود وضعیت سایت شما تاثیر میگذارند به دو دسته عوامل داخلی و عوامل خارجی تقسیم می شوند ، حال فرایند بهینه سازی بیشتر روی عوامل داخلی تکیه دارد و با بهبود ساختار سایت و همچنین قالب آن سعی می‌کند وضعیت سایت شما را در گوگل بهبود بخشد . در واقع می توان گفت فرآیند بهینه سازی سایت با تحلیل و بررسی کلمات کلیدی و آنالیز رقبا آغاز می‌شود که در این فرآیند با استفاده از تکنیک های برنامه نویسی ، محتوای سایت سئو،  ایجاد بک لینک در سایت های معتبر میتواند ترافیک و بازدید سایت ر افزایش دهد .

این مختصر ترین تعریفی بود که می‌شد برای سئو و بهینه سازی سایت داشت اما اگر می خواهید به طور کامل با سئو و بهینه سازی سایت آشنا شوید مقاله های زیر را در سایت نمایندگی سامانه پنل پیامکی مطالعه کنید .

آموزش اصول سئو 1 با پیام رسون

آموزش اصول سئو ۲ با پیام رسون

آموزش اصول سئو ۳ با پیام رسون

آموزش اصول سئو۴ با پیام رسون

 

 

5- طراحی سایت و اپلیکیشن :

اگر سایت خود را درست کرده اید بدانید که طراحی آن یکی از موثرترین گزینه ها برای جذب مشتری است پس به هیچ عنوان این مورد را دست کم نگیرید .طراحی هر سایت باید بسته به نیاز کارفرما و با استفاده از استانداردهای روز برنامه نویسی شود در کنار آن باید دارای پنل مدیریت فارسی و آسان باشد که کاربر را گیج نکند .

طراحی سایت و اپلیکیشن را خیلی از سامانه های پیامکی انجام می‌دهند اما باید دید که کدام یک در طراحی ماهر تر هستند و کدام یک می تواند با توجه به تمام خواسته ها و نیازهای مشتریان سایتی را طراحی کند.  پس تاثیرگذاری یک وب سایت در دید مخاطب ظاهر حرفه‌ای و تطبیق پذیری آن با تمام دستگاه‌های هوشمند مواردی هستند که صاحبین  کسب و کار هنگام سفارش طراحی وب سایت باید آن را در نظر بگیرند .

 

 

پیام رسون :

نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون با بیش از ۱۰ سال سابقه در ارائه خدمات پنل پیامکی ، سرور مجازی هاست و دامنه ، دفتر کار مجازی ، سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی سایت و اپلیکیشن  توانسته توجه اکثر کارفرمایان را به خود جلب کند چرا که در کار خود حرفه ای بوده و برای ارائه هر کدام از خدمات از کار بلد ترین افراد استفاده می کند و تمام تلاش سامانه پیامکی شیراز این است که علاوه بر کسب رضایت کارفرما ، مشتریان کسب و کار نیز راضی باشند .

 پس با خیال راحت و اطمینان به پیام رسون راه اندازی سایت خود را از صفر تا صد به ما بسپارید.

 

همچنین میتوانید جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس اینجا را کلیک کنید . 

 



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 13 مهر 1402
.

سید علی موسوی خلخالی| کرکوک چند روز گذشته را به سختی گذراند. زد و خوردی که شنبه شب در این شهر روی داد که به گزارش خبرگزاری فرانسه طی آن 3 نفر کشته و 16 نفر زخمی شدند شبی تلخ را برای اهالی این شهر رقم زد. 

قصه از آنجا آغاز شد که محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، یکشنبه هفته گذشته به ارتش دستور داد مقرهای خود را تخلیه کند و به مقامات اقلیم کردستان تحویل دهد. به موجب این دستور دستکم 33 مقر ارتش تخلیه و به نیروهای اقلیم کردستان واگذار شد. این اتفاق با مخالفت شدید برخی از مردم محلی از جمله ترکمن ها و نیروهای الحشد الشعبی مواجه شد که آن را گناهی نابخشودنی توصیف کردند و در اعتراض به این اقدام جلوی ورود کامیون های ارتش برای تخلیه مقرهای نظامی را گرفتند، در برابر مقرهای ارتش تجمع کردند و در روزهای پایانی هفته گذشته به بستن جاده اربیل – کرکوک اقدام کردند. در پی آن فضای شهر ملتهب شد. ائتلاف فتح به رهبری هادی العامری اعلام کرد که تحویل کرکوک به اقلیم کردستان به موجب توافقی بوده که در ابتدای تشکیل دولت، محمد شیاع السودانی قول آن را به مسعود بارزانی، رهبر حزب دموکرات کردستان داده بود. اما اظهارات مقامات عراقی نه تنها فضا را آرام نکرد بلکه بدتر بر آتش التهاب افزود. به دنبال این اتفاقات و برای اینکه دولت از تصمیم خود منصرف نشود، مسعود بارزانی به نیروهای نظامی اقلیم کردستان دستور داد به زور اسلحه وارد کرکوک شوند و مقرهای تخلیه شده را تصاحب کنند و با معترضان درگیر شوند. با این دستور، شهر فضای جنگی به خود گرفت و آشوب سراسر شهر را درنوردید. به گونه ای که مردم کرکوک شنبه شب را با صدای گلوله و فریاد و آتش به صبح رساندند. همان شب دولت به منع آمد و شد دستور داد تا شاید کمی از التهابات بکاهد. 

اما به نظر می رسد کل این جریان یک روی سکه دارد، روی سکه دیگر، صبح روز یکشنبه نمایان شد. وقتی که دادگاه عالی فدرال عراق به عنوان عالی ترین نهاد قانونی کشور، به لغو توافق دولت دستور داد و انتقال پایگاه های نظامی ارتش در کرکوک به نیروهای اقلیم کردستان را تا اطلاع ثانوی به تعویق انداخت. در پی آن فضای ملتهب شهر آرام شد و دولت نیز منع آمد و شد را لغو کرد. با این دستور قضایی، نیروهای اقلیم مجبور شدند کرکوک را ترک کنند. 

کل این اتفاقات به نظر می رسد یک برنده و یک بازنده روشن دارد؛ برنده آن محمد شیاع السودانی و بازنده آن مسعود بارزانی است که گفته می شود از خشم تمام تماس های تلفنی خود را قطع کرده است و حتی حاضر به ملاقات با نزدیکانش هم نیست. 

تا الآن السودانی هر آنچه قول و قرار به مسعود بارزانی داده بوده را یک به یک کنار گذاشته است. از اختصاص بودجه 17 درصدی به علاوه مطالبات معوقه اقلیم کردستان گرفته تا اجازه دادن به اقلیم کردستان برای صادرات نفت بدون مراجعه به دولت مرکزی در بغداد، و حالا هم موضوع پیوستن کرکوک به اقلیم کردستان که شکستی سنگین برای حزب دموکرات کردستان محسوب می شود. 

درباره بودجه، در نهایت آن چیزی رقم خورد که به هیچ وجه باب میل اقلیم کردستان نبوده است. از سهم 17 درصدی که دولت اقلیم برای آن نقشه کشیده بود صرفا 14 درصد تحقق یافت که آن هم منوط به تحویل مطالبات قبلی از درآمدهای نفتی اقلیم کردستان به دولت مرکزی است. دولت می گوید این مصوبه مجلس است و در آن دخل و تصرفی ندارد و مطابق قانون لازم الاجراست. دولت اقلیم نیز خورده می گیرد که دولت برای این خواسته مجلس هیچ گونه رایزنی نکرده است. 

برسر صادرات نفت از کردستان نیز مقامات اقلیم می گویند هر چه تا کنون گفت وگو شده راه به جایی نبرده و مقامات دولت مرکزی بعد از ملاقات های مکرر رفته رفته حرف های خود را پس گرفته اند و اکنون مذاکرات به بن بست رسیده است. اگرچه اذعان دارند که به تداوم مذاکره با بغداد پایبند می مانند. در پاسخ دولت مرکزی می گوید که لغو صادرات نفت از اقلیم کردستان به دستور دادگاه عالی فدرال بوده است و دولت به هیچ وجه نمی تواند خلاف دستور دستگاه قضایی عمل کند. مطابق دستور قضایی دادگاه فدرال شرکت سومو (شرکت ملی صادرات نفت عراق) تنها مرجع صادرات نفت عراق است.  

حالا شکست تلاش های بارزانی برای بازگرداندن کرکوک به اقلیم کردستان سومین ضربه ای است که مسعود بارزانی متحمل می شود. به ویژه که الآن دولت می تواند بگوید اقدامات لازم را انجام داده و این دادگاه عالی فدرال بوده که اجازه پیوستن کرکوک به اقلیم را نداده است. مضافا بر آن، دولت توانسته با زیرکی خود را از رویارویی با افکار عمومی بر سر کرکوک، کنار بکشد و اکنون اقلیم کردستان خود را در برابر افکار عمومی خشمگینی می بیند که چاره ای جز کوتاه آمدن در برابر آنها را ندارد. 

مطابق با اصل 140 قانون اساسی انضمام کرکوک به اقلیم کردستان باید به رفراندوم گذاشته شود اما از سال 2003 تا کنون به دلیل حساسیت شدید موضوع و مخالفت شدید افکار عمومی غیرکردی – اعم از شیعی و سنی – دولت ها تا کنون جرات انجام این کار را نداشته اند.  



:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 17 شهريور 1402
.

آشنایی با بهترین ایده ها برای تبلیغ اپلیکیشن با پیام رسون

1402-06-11 21:55:25 23  0  0

در این روزهایی که اپلیکیشن های مختلفی به وجود آمده و هر کسی بسته به سلیقه و کارایی خود یکی از این اپلیکیشن ها را روی گوشی موبایل خود نصب کرده ، کار دشواریست که بتوان یک اپلیکیشن را طراحی کرد و آن را به مردم معرفی کرد و در این پروسه بتوان رضایت اکثریت را جلب کرد . 

اما کسی یا گروهی اگر بخواهد این پروسه را طی کند میتواند با کمی تحقیق و نظر سنجی بهترین اپلیکیشن را تحت اختیار مردم قرار دهد . لذا در این مقاله که در سامانه پیامکی پیام رسون به ثبت رسیده است می خواهیم دریاره بهترین روش تبلیغ اپلیکیشن صحبت کنیم پس پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی شیراز همراه باشید .

 

 

 

بهترین روش تبلیغ اپلیکیشن :

 از آنجایی که نرخ روزانه تولید اپلیکیشن بسیار بالا رفته است دیده شدن اپلیکیشن و متقاعد سازی کاربر به نصب اپلیکیشن بسیار سخت شده است.

طبیعی است که همه ما بعد از صرف کلی وقت و هزینه برای ساخت اپلیکیشن دوست داریم که کاربران زیادی اپلیکیشن ما را نصب کنند به همین دلیل برای اینکه نصب های بیشتری برای اپلیکیشن داشته باشیم می بایست تبلیغات برای اپلیکیشن را شروع کنیم.

مهم نیست که از چه نوعی برای ساخت اپلیکیشن خود استفاده کرده اید (مانند نرم افزاز اندروید ، ارسال پیامک یا خرید نمایندگی سامانه پیامک )، برای اینکه کاربران بیشتری از اپلیکیشن شما استفاده کنند می بایست برای اپ خود تبلیغ کنید.

 

در ادامه چند روش برای تبلیغات اپلیکیشن ارائه می شود و سپس به توضیح هر کدام می پردازیم.

- تبلیغ اپلیکیشن در گوگل پلی از طریق google ads
- تبلیغ اپلیکیشن در کافه بازار از طریق تبلیغات عدد
- تبلیغ اپلیکشین در کافه بازار از طریق تپسل
- تبلیغ اپلیکیشن از طریق ساخت مقاله های نقد و بررسی
- تبلیغ اپلیکیشن از طریق وب سایت خودتان
- تبلیغ اپلیکیشن از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه 

 


تبلیغ اپلیکیشن در گوگل پلی از طریق google ads : 
شما می توانید از طریق شبکه تبلیغاتی گوگل کاربران جدیدی برای  اپلیکیشن خود جذب نمایید برای این کار می بایست از طریق اکانت گوگل ادس  اقدامات مورد نظرتان را انجام دهید.

 

تبلیغ اپلیکیشن در کافه بازار از طریق تبلیغات عدد: 
عدد سیستم تبلیغاتی کافه بازار برای تبلیغات درون برنامه ای است که شما می توانید در سایر اپلیکیشن ها تبلیغات داشته باشید، هنگام استفاده از این روش تبلیغاتی می بایست به نوع اپلیکیشن دقت نمایید زیرا گاهی تبلیغات شما در بازی ها نمایش داده می شود اما مثلا برای کار شما افرادی که بازی می کنند مشتریان بالقوه خوبی نیستند!

 

تبلیغ اپلیکشین در کافه بازار از طریق تپسل: 
احتمالا هنگام جستجو در کافه بازار مشاهده کرده اید که کنار بعضی از اپلکیشن ها عبارت آگهی نوشته می شود، تبلیغات در جستجو کافه بازار از طریق سیستم تپسل انجام می شود، شما می توانید کلمه های کلیدی که احساس می کنید می تواند برای شما سودور باشد در تپسل مشخص کنید تا هنگام جستجو آن کلمه کلیدی، اپلیکیشن شما نمایش داده شود.

 

تبلیغ اپلیکیشن از طریق ساخت مقاله های نقد و بررسی: 
سایت های بسیار زیادی مانند app review هستند که اپلیکیشن ها را نقد و بررسی می کنند و حتی برای اپ شما ویدیو می سازند، می توانید با پرداخت هزینه و ساخت مقاله های نقد و بررسی اپلکیشن خود را محبوب نمایید.

 

تبلیغ اپلیکیشن از طریق وب سایت خودتان : 
یکی از بهترین راه های جذب کاربر برای اپلیکیشن تبلیغ اپ در سایت خودتان است زیرا افرادی که در سایت شما هستند و به خدمات شما نیاز دارند قطعا اپلکیشن شما نیز می تواند برای آنها مفید باشد و نیاز کاربران را برطرف و کند و از سوی دیگر برای شما سوداوری ایجاد کند، بنابراین سایت خودتان را به عنوان یک منبع قدرتمند بازاریابی برای اپلیکیشن دست کم نگیرید.

 

تبلیغ اپلیکیشن از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی : 
آمار و ارقام نشان می دهد نرخ دیده شدن پیامک  تبلیغاتی  انبوه بسیار بالا است و طبق آمار 98% پیامک های تبلیغاتی 10 دقیقه کمتر از دریافت مشاهده می شود و این رقم بسیار شگفت انگیز است.

یکی از مزایای استفاده از پیامک تبلیغاتی انبوه و پنل پیامکی هزینه اندک و مقرون به صرفه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه است. همچنین شما می‌توانید با استفاده از نمایندگی سامانه پیامکی لینک مستقیم دانلود اپلیکیشن خود را به مخاطبان ارسال کنید. 

همچنین شما با استفاده از نمایندگی سامانه پیام کوتاه می توانید فقط به افراد یک منطقه خاص و یا  بر اساس پیش شماره (برای مثال کد 1 تهران) پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

 

 

 

پیام رسون : 

ساخت اپلیکیشن برای کسب و کارهایی که تبلیغات خود را با پنل پیامکی انجام میدهند و سایت مشخص برای خودشان دارند میتواند بسیار پر درامد و مفید باشید چراکه راحتی و آسودگی کامل را به مشتریان خود میدهید . 

پس اگر میخواهید اپلیکیشن مخصوص خودتان را راه اندازی کنید کار تبلیغاتش را از تیم حرفه سامانه پیام کوتاه پیام رسون بخواهید . 

 


جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس شیراز همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 17 شهريور 1402
.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 50 صفحه بعد

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی