.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

تبلیغات کارآمد

 

شاید شما به عنوان صاحب یک کسب و کار تا الان برای کسب و کار خود زحمات فراوانی کشیده اید ولی هنوز به نقطه مطلوب خود نرسیده اید دلیل چیست؟ ایا مشکل از خط تولید شما،دستگاه های شما و یا کارمندان شماست؟جوای درست چیست ؟دلیل اصلی ناآشنا بودن خدمت شما و کسب و کارتان فقط و فقط خود شمایید که نتوانسته اید با صدای بلند خدمات خود را به گوش مخاطبان و نیازمندان به خدمت خود برسانید بله خود شما.

تلاش سامانه پیام کوتاه شیراز پیام رسان در این صفحه آموزش راهکارهایی است که قدرت شما را در این ضمینه به توان 10 می رساند پس با ما ادامه مطلب را پیگیری نمایید.


فروش به پوشک بچه به مادر نه به نوزاد

انتخاب بازار هدف موضوعی مهم در امر تبلیغات می باشد مهم نیست مصرف کننده نهایی محصول شما چه کسی است بلکه شما فقط و فقط باید روی خریداران اصلی محصول خود متمرکز شوید و این گروه قطعا در مثال پوشک ، کودکان نیستند بلکه مادرانشان می باشند پس توجه به بازار هدف و سرمایه گزاری شما روی یک بازار هدف واقعا به شما قدرت می دهد. در این مثال خریداران شما مادرانی هستند به فکر پوشک بچه می باشند پس شما باید تمام تلاش خود را در محصور در جلب توجه آن ها قرار داده و سعی در تبلیغات در محل هایی کنید که بیشترین نگاه های مادران در آنجا می باشد.


دغدغه‌های خریدار را نشانه بگیرید
گذشته از انتخاب بهترین محلی كه گروه هدف شما در آن حضور دارند، باید حواس‌تان به شیوه طراحی پیام هم باشد. وقتی گروه هدف شما مادران هستند، باید پیام‌تان را طوری طراحی كنید كه به سوالات اصلی و همیشگی آن‌ها پاسخ داده شود. ذهن زنان آرام و لطیف است و ذهن مردان براساس دو دو تا چهار تا كار می‌كند، پس اگر می‌خواهید به یك خانم پیام بدهید، از قدرت عاطفه و نگرانی‌های احساسی‌اش كمك بگیرید و اگر می‌خواهید یك مرد را تحت‌تاثیر قرار دهید، روی قوه منطق و توانایی محاسباتی او تمركز كنید.


شکار در نگاه اول

از دیدگاه بصری تبلیغ شما باید به گونه ای باشد که در نگاه اول توجه مشتری را به خود جلب کند خیلی ساده ، مختصر و مفید . اهمیت اولین نگاه و اولین قسمتی از تبلیغ که مشتری آن را می بیند واقعا بالا می باشد و هیچ نیازی به توضیحات پیچیده نمی باشد .

 


همزبانی و همدلی با مخاطب

سعی کنید در تبلیغات خود با هر قشر با زبان خودشان صحبت کنید اگه مشتری شما یک خانم خانه دار است با او همزبان و همدل شوید و از نگاه او به محصول و ایده خود نگاه کنید و دضورتی که مشتری شما نیز یک استاد دانشگاه است سال ها تحصیل او را نادیده نگیرید و از دیدگاه او نگاه کنید و وارد جنبه تخصصی تر مسائل شوید .


کوتاه حرف بزنید و از شعار های بیاد ماندنی بهره بجویید

اختصار در تبلیغات و پرداختن و بزرگ نشان دادن نقاط قوت در تبلیغات امری مهم به شمار میاد پرداخت زیاد به جزئیات نه تنها باعث بهتر دیده شدن نمیشود بلکه مخاطب را گیج می کند سعی کنید بیشتر به نقاط قوت خود و مقایسه این نقاط با سایر رقبا بپردازید خلاصه و ماندگار همین.



بررسی بازدهی تبلیغات

شکست یک تبلیغ به معنای شکست کسب و کار شما نیست بلکه به معنای شکست شیوه تبلیغاتی و نیازمندی به اصلاح این شیوه است پس سعی کنید از هر شکست درس بگیرید و این مهمترین نکته است.

درس گرفتن از شکست شعار نیست بلک به معنی تغییر روش یا سیستم است و شما باید به این نکته توجه کرده و در جستجوی روش تبلیغاتی موثر خود برای کسب و کار خاص خود باشید.



 تبلیغات بصری به جای تبلیغات نوشتاری


تحقیقات ثابت كرده تعداد طرفداران تبلیغات تصویری 2برابر طرفداران تبلیغات نوشتاری است در حقیقت مخاطبان بیشتر به تبلیغات بصری جلب میشوند تا به تبلیغات نوشتاری و یا در تبلیغت نوشتاری باید حداکثر خلاصه سازی و بزرگ جلوه دادن نقاط قوت باید در تبلیغات نوشتاری لحظ شود.
 



تخصصی کار کردن

سعی کنید در یک ضمینه به صورت تخصصی کار کنید و از پرداختن به موضوعات متفاوت جدا پرهیز کنید.

 

 


چنگ زنی به ذهن مخاطب با 7 متد زیر


1-اصلی‌ترین هدف كسب و كار شما چیست؟ دوست دارید با این تبلیغات به چه نتیجه‌ای برسید؟ این موضوع به شما كمك می‌كند تا بهترین و موثرترین پیام تبلیغاتی را طراحی كنید.

2- حالا نگاهی دوباره به محصول یا خدمتی كه ارائه می‌دهید بیندازید. برای تبلیغات به مصرف‌كننده‌تان توجه زیادی نكنید بلكه ببینید چه كسی مشتری اصلی محصول‌تان است و همان را مخاطب قرار دهید.

3- محصول شما قرار است چه حسی را در مخاطب ایجاد كند. غم؟ شادی؟ ترس؟ امنیت؟ هر كدام از حواس او كه مد نظرتان است را نشانه بگیرید و تا می‌توانید آن را قلقلك دهید.

4- پرحرفی نكنید. مخاطب امروز برای خواندن جملات طولانی و دلایل پرپیچ و تاب شما فرصت ندارد پس اصلی‌ترین حرف را به مختصرترین شكل بیان كنید.

5- انتظار نداشته باشید مخاطب برای دیدن تبلیغ‌تان قدمی بردارد. این شمایید كه باید سمت او بروید. پس هر جا كه فكر می‌كنید جمع زیادی از گروه هدف‌تان آنجاست، تبلیغات‌تان را هم به آنجا ببرید.

6- همه حرف‌های‌تان را در یك پیام نزنید. بگذارید هر چند وقت یك بار با یك حرف تازه و یك شعار تازه به مخاطب‌تان نزدیك شوید.

7- شعار تبلیغاتی‌تان را با تصویر آن هماهنگ كنید. سعی كنید پیام‌های‌تان با هم هماهنگ باشند و پیام‌های متفاوت را برای فرصت‌های متفاوت بگذارید.

 

  • تبلیغات انبوه پیامکی نیز یکی از روش های تبلیغاتی پربازده می باشد که بسیاری از شرایط بالا را برای شما صاحبان کسب و کار ایجاد می کند.

 

  • سامانه پیام کوتاه پیام رسان امیدوار است این مطلب در جهت اثر بخشی به درآمد و بهبود شیوه تبلیغاتی شما موثربوده باشد.


:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 8 شهريور 1396
.

ارسال انبوه پیامک

سامانه پیام کوتاه پیام رسون جهت ارسال انبوه پیامک در سامانه خود امکانات ویژه ای را قرار داده است.

شما میتوانید براحتی از منوی دوم سمت راست قسمت ارسال انبوه پیامک اقدام به ارسال پیامک کنید.

ما در این قسمت چهار شیوه ارسال را به صورت زیر در اختیار شما قرار داده ایم:

ارسال پیام کوتاه از طریق بانک اختصاصی

شما در این قسمت می توانید با ایجاد یک بانک شماره منحصر بفرد برای خود و سایر کاربران ارسال های هدفمند خود را به مشتریان خود انجام داده و در جهت نگهداری آن ها و جذب آن ها جهت خدمت رسانی بیشتر اقدام کنید.

ارسال پیام کوتاه از طریق ارسال منطقه ای کشوری

شما در این قسمت می توانید از طیق ارسال پیام کوتاه در محله و منطقه خود در جهت جذب مشتریان در حومه خود و خدمترسانی به آن ها اقدام نمایید.

ارسال پیام کوتاه از طریق ارسال رنجی

شما در این قسمت میتوانید به یک یا چند رنج مورد نظر از شماره های همراه ارسال پیامک انجام دهید.

ارسال پیام کوتاه از طریق کدپستی

شما در این قسمت می توانید به ارسال پیام کوتاه در منطقه پستی خود یا هر منطقه ی پستی دیگر اقدام نمایید .

و نتیجه را مشاهده نمایید و اکثر درخواست کنندگان خدمت ارائه شده توسط شما را در آن منطقه پستی جذب نمایید.

ارسال پیام کوتاه از طریق نقشه گوگل

شما در این قسمت می توانید اقدام به ارسال از طریق نقشه نمایید و با انتخاب نواحی مورد نظر خود از روی نقشه و مشخص نمودن سایر تنظیمات اقدام به ارسال پیامک نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 6 شهريور 1396
.

تخفیف سامانه پیام کوتاه شیراز

 

سامانه پیام کوتاه شیراز (پیام رسون) به مناسبت عید فطر، ضمن تبریک این عید سعید خدمت همه دوستان و کاربران گرامی به عنوان اولین و بزرگترین ارایه دهنده سامانه ارسال پیام کوتاه در شیراز و جنوب شرکت اقدام به ارائه تخفیفات ویژه فروش پنل های پیامکی به مدت زمان محدود تا تاریخ 1396/04/15 نموده است.

 

همانطور که میدانید با پیشرفت روز افزون دنیای دیجیتال و همچنین استفاده روز افزون از سایر بستر های دیجیتال نظیر تلفن همراه و رایانه شخصی،به صورت واضح مشخص میباشد که بهترین راه ارتباط و تبلیغات اثر گذار بر روی اقشار مختلف جامعه فضای مجازی می باشد.

علاوه بر این قسمت اعظم جامعه امروزی ما را جوانان تشکیل میدهند که از این قشر، نزدیک به 90 درصدشان  از لوازم الکترونیک نظیر تلفن همراه و رایانه استفاده می کنند پس بهترین شیوه تبلیغات پر بازده تبلیغات مبتنی بر پیامک می باشد. از این رو پنل پیامک شیراز (پیام رسون) شما را در این راه تا رسیدن به هدف و افزایش درآمد یاری می نماید.

از طرفی این بخش یکی از بخش های پربازده جهت فعالیت جوانان به صورت نمایندگی پیامک شیراز و مابقی شهرستان ها برای شرکت اهورا اطلس فارس می باشد.

تخفیف های پنل های پیام کوتاه شیراز به صورت زیر ارائه گردیده است.

نمایندگی پیام کوتاه به میزان 20% تخفیف

سامانه پیام کوتاه طلایی  به میزان 10% تخفیف

 



:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 4 مرداد 1396
.

حذف ده ریال مصوبه مجلس بابت ارسال پیامک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اپراتورهای ارایه دهنده خدمات تلفن همراه موظف خواهند بود که از این پس 10 ریال مصوبه ی مجلس که طبق لایحه ی بودجه ی سال 1394 تصویب شده بود را دریافت نکرده و مبالغ دریافتی در دو سال اخیر را به کاربران بازگرداند.

بنابر گزارش سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان با استناد به ماده ی 37 قانون محاسبات عمومی کشور و به جهت استیفای حقوق مصرف کنندگان پیگیری های لازم از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سایر مراجع ذیربط بعمل آمد و در نهایت توقف دریافت ده ریال مصوبه مجلس به ازای هر پبامک به اپراتورهای تلفن همراه اعلام و ابلاغ شده است اما باید در نظر داشت که اطلاعیه ی فوق تنها مربوط به اپراتورهای همراه است و اپراتورهای ارسال پیامک به صورت انبوه هنوز اطلاعیه و یا ابلاغی جهت حذف این ده ریال نداشته اند امید است که به زودی اپراتورهای ارسال پیامک نیز پیگیری های لازم جهت حذف این تبصره را مبذول فرمایند.

ضمناً کاربران گرامی میتوانند هرگونه شکایت در این رابطه را با سامانه 124 سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی در میان گذارند.

 



:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 4 تير 1396
.

سامانه پیام کوتاه یا پنل پیامک چیست؟

سامانه پیام کوتاه یا پنل پیامک یک سورس برنامه نویسی شده می باشد که امکان ارسال پیام کوتاه انبوه را  برای کابر از طریق اینترنت فراهم می کند با توجه به اینکه دیگر در این روش نیازی به استفاده از سخت افزار های جانبی نظیر GSM TOOLS نمی باشد ، شما براحتی و تنها با داشتن یک پنل پیامک تحت وب اقدام به  ارسال پیامک انبوه و بدون هیچ حد و مرزی می کنید.

حالا سوال اینجاست؟

تفاوت سامانه پیام کوتاه یا پنل پیامک با سایر ابزار های سخت افزاری نظیر GSM TOOLS در چیست؟

 

  • سرعت ارسال پیام انبوه در پنل پیامک قابل مقایسه با مابقی روش ها نیست و بسیار بالاست.
  • عدم نیاز به هیچ سخت افزار جانبی نظیر دستگاه و یا سیم کارت.
  • امکانات طراحی شده بالا در پنل های پیام کوتاه.
  • امکان ارسال از طریق شماره های اختصاصی و یا ارسال پیامک با لوگو و برند شما که بازده تبلیغات شما را افزایش میدهد.
  • عدم محدودیت در میزان ارسال پیام کوتاه با سرعت بالا

سامانه پیام کوتاه پیام رسون یکی از سامانه های پیام کوتاه شیراز میباشد که در حال حاضر یکی از سامانه  های قدرتمند کشور در ضمینه ارسال پیام کوتاه است که امکانات بیشماری را در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

  • ارسال پیام کوتاه به بلک لیست
  • ارسال پیام کوتاه  منطقه ای در منطقه خودتان برای بهتر دیده شدن در آن منطقه
  • ارسال پیام کوتاه هدفمند براساس نیازسنجی شما و قشر مورد هدفتان
  • ارسال پیام کوتاه از طریق بروز ترین بانک های شماره کل کشور
  • ارسال پیام کوتاه از روی نقشه گوگل و تقسیم بندی شده و منطقه به منطقه به هر تعداد دلخواه
  • پنل های پیامک متنوع و قیمت عالی و کیفیت برتر در کل کشور


:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 30 خرداد 1396
.

سامانه پیام کوتاه یا پنل پیامک چیست؟

سامانه پیام کوتاه یا پنل پیامک یک سورس برنامه نویسی شده می باشد که امکان ارسال پیام کوتاه انبوه را  برای کابر از طریق اینترنت فراهم می کند با توجه به اینکه دیگر در این روش نیازی به استفاده از سخت افزار های جانبی نظیر GSM TOOLS نمی باشد ، شما براحتی و تنها با داشتن یک پنل پیامک تحت وب اقدام به  ارسال پیامک انبوه و بدون هیچ حد و مرزی می کنید.

حالا سوال اینجاست؟

تفاوت سامانه پیام کوتاه یا پنل پیامک با سایر ابزار های سخت افزاری نظیر GSM TOOLS در چیست؟

 

  • سرعت ارسال پیام انبوه در پنل پیامک قابل مقایسه با مابقی روش ها نیست و بسیار بالاست.
  • عدم نیاز به هیچ سخت افزار جانبی نظیر دستگاه و یا سیم کارت.
  • امکانات طراحی شده بالا در پنل های پیام کوتاه.
  • امکان ارسال از طریق شماره های اختصاصی و یا ارسال پیامک با لوگو و برند شما که بازده تبلیغات شما را افزایش میدهد.
  • عدم محدودیت در میزان ارسال پیام کوتاه با سرعت بالا

سامانه پیام کوتاه پیام رسون یکی از سامانه های پیام کوتاه شیراز میباشد که در حال حاضر یکی از سامانه  های قدرتمند کشور در ضمینه ارسال پیام کوتاه است که امکانات بیشماری را در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

  • ارسال پیام کوتاه به بلک لیست
  • ارسال پیام کوتاه  منطقه ای در منطقه خودتان برای بهتر دیده شدن در آن منطقه
  • ارسال پیام کوتاه هدفمند براساس نیازسنجی شما و قشر مورد هدفتان
  • ارسال پیام کوتاه از طریق بروز ترین بانک های شماره کل کشور
  • ارسال پیام کوتاه از روی نقشه گوگل و تقسیم بندی شده و منطقه به منطقه به هر تعداد دلخواه
  • پنل های پیامک متنوع و قیمت عالی و کیفیت برتر در کل کشور


:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 30 خرداد 1396
.

بهترین متن و متد جهت تبلیغات پیامکی چیست؟

 

بسیاری از مشتریان ما همواره با این سوال مواجه هستند که بهترین متن جهت ارسال در سامانه پيام کوتاه و نمایندگی پیامکجهت جذب موثر مشتری بیشتر و افزایش درامد چیست؟

ما اینجا قصد داریم تا نکاتی رو جهت افزایش بازده  تبلیغات انبوه پیامکی خدمت شما مشتریان ارایه دهیم باشد که در راستای بهبود بازده تبلیغات پیامکی شما مشتریان عزیز موثر واقع گردد.

  • ·       در متن پیام انبوه ارسالی پیشنهادات ویژه به همراه مدت زمان محدود بگنجانید:

از دیدگاه روانشناسی تعیین مدت زمان محدود جهت استفاده و یا ارائه هر خدمت در طرف مقابل ایجاد انگیزه جهت استفاده از آن خدمت می کند .

توجه داشته باشید که وجود این دو عامل در کنار یکدیگر به صورت توامان لازم و ضروری می باشد و فقدان هر یک موجب کاهش بازده پیامک انبوه ارسالی میگردد.

ما در سامانه پيام کوتاه و نمایندگی پیامک شیراز (پیام رسون) به طوره ویژه شاهد عملکرد و تاثیر این دو عامل می باشیم.

به عنوان مثال :

در ازای هر خرید بالای 500،000 ریال تا ساعت 21 یک عدد .... به عنوان هدیه از ما دریافت نمایید.

محتوای پیام کوتاه ارسالی و تاثیر آن برروی مخاطب مسئله بسیار مهمی می باشد و شما کاربران باید همواره در متن های پیام کوتاه ارسالی به این مهم توجه نمایید.

به طوری که تمامی اهداف خود را به طور خلاصه جهت ترغیب مشتری بیان نموده و تاثیرگزار ترین جملات را انتخاب نمایید.

ارسال زمانبندی در پیام کوتاه ارسالی و همچنین قائل شدن امتیازات ویژه برای مشتریان سابق باعث افزایش خشنودی مشتریان و همچنین تمایل ادامه همکاری آن ها با شما و معرفی شما به دیگران میگردد.

 

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی منحصر بفرد راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی سامانه پيام کوتاه و نمایندگی پیامک شیراز می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی مدرنی را تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری نمایند و راهکار های نوین را در اختیار شما قرار دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 27 خرداد 1396
.

پنل اس ام اس

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید

  • در تمامی پنل ها(پنل اس ام اس) قابلیت اتصال بی نهایت شماره ی اختصاصی وجود دارد
  • کلیه ی پنل اس ام اس به صورت سالیانه ارائه می شود
  • هیچ محدودیتی در تعداد ارسال در سامانه پنل اس ام اس وجود ندارد
  • هزینه ی پیامک های ارسال نشده پنل اس ام اس به کاربر باز می گردد
  • سرعت ارسال پیامک پنل اس ام اس از هر خطوط بیش از 500 پیامک در ثانیه است
  • برای دریافت پیامک پنل اس ام اس هیچ گونه هزینه ای اخذ نخواهد شد
امکانات پنل رایگان پنل برنزی پنل نقره ای پنل طلایی
ارسال تکی و گروهی
ارسال زمان دار
ارسال رنجی
ارسال شغلی
ارسال دوره ای
دریافت پیامک
ارسال از موبایل
انتقال به موبایل
دفترچه تلفن
عضویت پیامکی
پاسخگوی هوشمند
وب سرویس و http
نظرسنجی
مسابقه
زیر کاربر
پشتیبانی
تعرفه ارسال پیامک کلاس D کلاس C کلاس B کلاس A
هزینه 0 25,000 35,000 70,000

در تمامی پنل ها (تمامی شرکت ها) جهت فعال سازی دریافت پیامک،نظر سنجی و مسابقه نیاز به خرید شماره ی اختصاصی است


 

 



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس , تعرفه پنل اس ام اس خطوط , پنل اس ام اس رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 24 شهريور 1395
.

صفحه قبل 1 ... 45 46 47 48 49 ... 50 صفحه بعد

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی